#1
Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!Mike zei:Exceptional Insight zei:Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!Mike zei:Exceptional Insight zei:Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Andrew zei:Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!Mike zei:Exceptional Insight zei:Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Broer* broertje ben ik :>Mike zei:Je broertje is weer even weg begrijp ik?
nicolai zei:Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken.

*hebbennicolai zei:Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken.
nicolai zei:mannen zijn klootzakken.
Paradox zei:Wat een steeeeereotypes zeg!
+1Anon zei:Van die vragen stellen waar je alleen maar een verkeerd antwoord op kan geven.
Paradox zei:hey, misschien ben ik wel een mens!
Mike zei:Exceptional Insight zei:Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
OT: Als vrouwen ruziemaken wordt er altijd van alles bijgesleept en ben je uuuuuren verder voordat er weer wat redelijks uitkomt.
Daar ben ik het idd mee eens
Oh ja, vrouwen komen lastiger klaar, én ze hebben geen ballen. Althans de meeste niet.
Of mischien komen mannen te snel klaar,Ik heb 2 ballen cup f
Vrouwen hebben minstens één dag in de maand een "periode" dat je ze uit de weg moet gaan.
Die periode hebben wij niet zelf bedacht![]()
Vrouwen moeten, voordat je uitgaat, uitgebreid een gezicht op hun hoofd schilderen, zodat je altijd ergens te laat komt.
wederom mee eens :P (mijn vriend ongetwijfeld ook)
Vrouwen zijn zo godvergeten onzeker (nóg erger dan mannen ja) dat je ze keer op keer moet vertellen dat ze heel mooi zijn en dat ze nu echt de mooiste jurk van de eeuw aanhebben... Maar ze geloven je toch nooit.
Paradox zei:Wat een steeeeereotypes zeg!
- Ik, man, ben soms ook wel onzeker en reageer soms ook wel emotioneel ipv logisch
- Mijn empathisch vermogen is verre van belabberd
- Ik denk ook teveel
- Ik hou niet van voetbal of sport in het algemeen
- De wc-bril laat ik omhoog maar ik ken geen vrouw die dit erg vind
- Mijn vriendin zegt/vind niet dat ze te dik of lelijk is, want zij voelt zich prima met haar lichaam
- Ik ben geen klootzak
- Ik luister heel goed
hey, misschien ben ik wel een mens!
echt niet allemaal hoor, als mijn vriendin nodig moet en er is geen toilet in de buurt gaat ze gewoon op dr hurken in de bosjesNathaniel zei:Dat ze altijd persee een toilet moeten hebben en nooit eens "gewoon" tegen een boom gaan :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."