Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van het andere geslacht...

minpunten van het andere geslacht...

70 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mike zei:
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Klik om te vergroten...
Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Andrew zei:
Mike zei:
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Klik om te vergroten...
Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!
Klik om te vergroten...

Je broertje is weer even weg begrijp ik?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mike zei:
Je broertje is weer even weg begrijp ik?
Klik om te vergroten...
Broer* broertje ben ik :>
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
nicolai zei:
Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken.
Klik om te vergroten...

Dat wou ik net zeggen :rolleyes:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#6
nicolai zei:
Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken.
Klik om te vergroten...
*hebben
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
nicolai zei:
mannen zijn klootzakken.
Klik om te vergroten...

Daar heb je helemaal gelijk in, maar is dat dan een minpunt? Heel veel vrouwen zijn gek op klootzakken als ik zo om me heen kijk.....
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Paradox zei:
Wat een steeeeereotypes zeg!
Klik om te vergroten...

Is dat dan niet de bedoeling van dit topic.......? Iedereen verschilt toch....
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
True
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anon zei:
Van die vragen stellen waar je alleen maar een verkeerd antwoord op kan geven.
Klik om te vergroten...
+1

Ook blijft het me verbazen hoe ze alles wat je zegt kunnen verdraaien in je eigen nadeel.

En dan maar uitleggen dat je 't zo niet bedoeld had.

Olle
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paradox zei:
hey, misschien ben ik wel een mens!
Klik om te vergroten...

Ik ben ook een mens, maar ook een klootzak. Jij ook, want jij bent ook een man... :grin:
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een steeeeereotypes zeg!

- Ik, man, ben soms ook wel onzeker en reageer soms ook wel emotioneel ipv logisch
- Mijn empathisch vermogen is verre van belabberd
- Ik denk ook teveel
- Ik hou niet van voetbal of sport in het algemeen
- De wc-bril laat ik omhoog maar ik ken geen vrouw die dit erg vind
- Mijn vriendin zegt/vind niet dat ze te dik of lelijk is, want zij voelt zich prima met haar lichaam
- Ik ben geen klootzak
- Ik luister heel goed

hey, misschien ben ik wel een mens!
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik denk dat het per vrouw toch wel verschild , maar over het algemeen

- Het gezeur over gewicht e.d. terwijl het totaal onterecht is .

- Een ellelang verhaal vertellen totaal zonder punt . Geen clou , helemaal niets.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mike zei:
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?

OT: Als vrouwen ruziemaken wordt er altijd van alles bijgesleept en ben je uuuuuren verder voordat er weer wat redelijks uitkomt.
Daar ben ik het idd mee eens

Oh ja, vrouwen komen lastiger klaar, én ze hebben geen ballen. Althans de meeste niet.
Of mischien komen mannen te snel klaar :rolleyes: ,Ik heb 2 ballen cup f

Vrouwen hebben minstens één dag in de maand een "periode" dat je ze uit de weg moet gaan.
Die periode hebben wij niet zelf bedacht :(

Vrouwen moeten, voordat je uitgaat, uitgebreid een gezicht op hun hoofd schilderen, zodat je altijd ergens te laat komt.
wederom mee eens :P (mijn vriend ongetwijfeld ook)

Vrouwen zijn zo godvergeten onzeker (nóg erger dan mannen ja) dat je ze keer op keer moet vertellen dat ze heel mooi zijn en dat ze nu echt de mooiste jurk van de eeuw aanhebben... Maar ze geloven je toch nooit.
Klik om te vergroten...

Dat komt meestal voor onder bepaalde omstandigheden(denk hormonaal),maar wat is er mis mee om je vrouwtje te zeggen dat ze mooi is zonder dat ze er om vraagt(geeft haar vast meer zelfvertrouwen en jullie mannen minder gezeur)

Ergens ging er hier iets niet goed :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paradox zei:
Wat een steeeeereotypes zeg!

- Ik, man, ben soms ook wel onzeker en reageer soms ook wel emotioneel ipv logisch
- Mijn empathisch vermogen is verre van belabberd
- Ik denk ook teveel
- Ik hou niet van voetbal of sport in het algemeen
- De wc-bril laat ik omhoog maar ik ken geen vrouw die dit erg vind
- Mijn vriendin zegt/vind niet dat ze te dik of lelijk is, want zij voelt zich prima met haar lichaam
- Ik ben geen klootzak
- Ik luister heel goed

hey, misschien ben ik wel een mens!
Klik om te vergroten...


Dit zeg jij opzich wel heel erg mooi kerel :grin:
Het is niet perse DE man of DE vrouw het is HUN samen. Als het goed is, op wat voor manier dan ook, legaal of illegaal, nooit of altijd, saai of avontuurlijk ...... maar we kunnen niet zonder elkaar!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nathaniel zei:
Dat ze altijd persee een toilet moeten hebben en nooit eens "gewoon" tegen een boom gaan :P
Klik om te vergroten...
echt niet allemaal hoor, als mijn vriendin nodig moet en er is geen toilet in de buurt gaat ze gewoon op dr hurken in de bosjes :grin:

ik vind dat de meeste vrouwen vaak zo moeilijk doen over kleine dingen vooral tegen hun eigen vriendinnen
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geniaal topic, ik vind het jammer dat bepaalde vrouwen zich altijd op moeten poederen om er voor hun of voor anderen er mooier/leuker uit te zien
en voor de rest staan hier boven heel veel herkenbare dingen maar toch als ik wat emo aan het worden ben dan ga je toch wel gauw naar vriendinnen ipv vrienden
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ohoh, ik ben geen vrouw.

Ik wist het ergens al langer misschien.

*belt Pak Suiker voor adres kliniek*
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#19
Huh, het andere geslacht en minpunten? Een beetje vrouw heeft twee pluspunten en daarmee is de kous af.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op zich begrijp ik dat mannen zich ergeren aan vrouwen die 3 uur voor de spiegel staan, 20 outfits proberen en zoveel tijd en geld steken in make-up enzo. En tóch vinden ze het wel leuk als een meisje er zo verzorgd uitziet. Je kunt wel zeggen dat het onzin is, maar aangezien dat de meisjes zijn die de meeste aandacht krijgen blijft het wel een soort cirkel die door mannen en vrouwen zelf in stand wordt gehouden.. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."