Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van het andere geslacht...

minpunten van het andere geslacht...

70 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrouwen kiezen vrijwel altijd voor zekerheid en durven soms moeilijke distraseuze stappen te ondernemen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Andrew zei:
Etc. Daar kan ik echt TOTAAL niet tegen, kijk als je nou zo'n tokkie figuur bent dan kan ik het begrijpen dat je zoiets over jezelf zegt, maar niet als je gewoon goed uitziet! :angry:
Klik om te vergroten...

Ze zien er toch nooit goed genoeg uit volgens hunzelf, verloren zaak
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
Andrew zei:
Etc. Daar kan ik echt TOTAAL niet tegen, kijk als je nou zo'n tokkie figuur bent dan kan ik het begrijpen dat je zoiets over jezelf zegt, maar niet als je gewoon goed uitziet! :angry:
Klik om te vergroten...

Ze zien er toch nooit goed genoeg uit volgens hunzelf, verloren zaak
Klik om te vergroten...
Hmhm.

Ik heb nooit een meisje serieus horen zeggen: Ik zie er mooi uit! Of iets in die richting, echt nog nooit. Altijd maar: Ik ben dik!! Ik ben lelijk!! Ik zie er niet mooi uit!!! enzo bah, daar walg ik echt van hoor
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
PIEP
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar meen je het ook echt? Volgens mij doe je dit alleen om me te plagen!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat meen ik echt ja. Lang leve vette eigendunk :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andrew zei:
daar walg ik echt van hoor
Klik om te vergroten...

Kunnen we wel een biertje op drinken idd, ik haat het ook
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
Kunnen we wel een biertje op drinken idd, ik haat het ook
Klik om te vergroten...
Zouden ze dat serieus menen, denk je? Of is dat vissen naar complimentjes?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van die vragen stellen waar je alleen maar een verkeerd antwoord op kan geven.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Lauu zei:
Kunnen we wel een biertje op drinken idd, ik haat het ook
Klik om te vergroten...
Zouden ze dat serieus menen, denk je? Of is dat vissen naar complimentjes?
Klik om te vergroten...

Beetje van bijde denk ik...ze staan toch weer voor de spiegel

OT: Het nooit weten wat ze aan moeten, waarom heb je dan ZOVEEL fucking kleren!!??
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat ze altijd persee een toilet moeten hebben en nooit eens "gewoon" tegen een boom gaan :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nathaniel zei:
Dat ze altijd persee een toilet moeten hebben en nooit eens "gewoon" tegen een boom gaan :P
Klik om te vergroten...

Goeie idd :tearsofjoy:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het kijken naar sport en daarbij gaan schreeuwen. :confused:
Naast de pot piesen, zodat je vervolgens zijn plas op kan gaan boenen.
De wc bril omhoog laten staan.
Maar dat zijn niet echt dingen waar ik wakker van lig.
Gebrek aan empathie is idd wel jammer.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
BlackRobBlunt zei:
Vrouwen redeneren emotioneel en niet logisch...
Klik om te vergroten...


Daarom worden mannen empathisch.


Mannen kunnen zonder problemen meerdere beste vrienden hebben, vrouwen kunnen vaak maar 1 best viendinnetje hebben.
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ook even een minpunt van beide,

persoon dat overduidelijk veelste zwaar, dat persoon staat dan bij de mac voor je in de rij.
besteld een menu van hier tot tokio. "met een cola light alstublieft"
om vervolgens aan een tafeltje te gaan zitten.
"goh ik moet toch echt een beetje op me gewicht gaan letten"
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind eigenlijk dat de meeste vrouwen meer minpunten hebben dan mannen. Ik ben ook geen meisje-meisje als het om praten en gevoelens gaat. Ik haat het om de hele avond over jongens en de issues die doorbij komen te praten. Of over het feit dat ik 0,001 kilo ben aangekomen of Laat mij maar lekker kut roepen en bier drinken en dan ben ik tevreden. Alleen ik wil wel echt een wc hebben! Ik weiger buiten te gaan, maar dat is simpelweg ook veel makkelijker voor mannen. Ik vind mezelf wel oprecht mooi. Ik zou niemand anders willen zijn, want er zijn maar weinig meisjes zo mooi en grappig als ik.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Elfquest zei:
De wc bril omhoog laten staan.
Klik om te vergroten...

Waarom zijn wij massaal gezwicht voor deze vrouwen logica!!!!?????!!!!
Klik om te vergroten...

haha: http://www.youtube.com/watch?v=0YqmX81XFqw
/strijk
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?

OT: Als vrouwen ruziemaken wordt er altijd van alles bijgesleept en ben je uuuuuren verder voordat er weer wat redelijks uitkomt. Als mannen ruzie hebben slaan ze elkaar desnoods op de bek, geven elkaar een klap op de schouder en drinken een biertje. Klaar.

Oh ja, vrouwen komen lastiger klaar, én ze hebben geen ballen. Althans de meeste niet.

Vrouwen hebben minstens één dag in de maand een "periode" dat je ze uit de weg moet gaan.

Vrouwen moeten, voordat je uitgaat, uitgebreid een gezicht op hun hoofd schilderen, zodat je altijd ergens te laat komt.

Vrouwen zijn zo godvergeten onzeker (nóg erger dan mannen ja) dat je ze keer op keer moet vertellen dat ze heel mooi zijn en dat ze nu echt de mooiste jurk van de eeuw aanhebben... Maar ze geloven je toch nooit.

Aangezien ik al met mijn derde huwelijk bezig ben, kan ik hier nog wel een uurtje doorgaan, maar ik geef het stokje maar even door aan iemand anders...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mike zei:
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Klik om te vergroten...
Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Andrew zei:
Mike zei:
Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.
Klik om te vergroten...

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?
Klik om te vergroten...
Daar krijg je pas antwoord op over 6 weken, tot dan!
Klik om te vergroten...

Je broertje is weer even weg begrijp ik?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."