Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik niet omgaan met vrijheid?

Kan ik niet omgaan met vrijheid?

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gasten neuken toch in het rond dus waarom zou jij niet mogen losgaan en wat flirten?! Zolang je zelfrespect er geen deuk van krijgt hoef je je niet ongerust te maken
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien was je vriendje zo jaloers omdat hij je goed kende ?
Maar komt wel goed hoor, er zullen hier vast wel een paar jongens zijn die op je verhaal willen reageren en je willen vertellen dat je mooi bent in ruil voor een beurt.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi mensen,
K vroeg me gewoon iets af/wilde gewoon even iets kwijt..
Ik heb 1,5 jaar een vriend gehad, die altijd best bezitterig was en jaloers. Ik kon nooit met een jongen praten of iets gaan doen zonder dat er 'gezeik' was. Of als ik op stap ging was het al zo'n probleem van zijn kant dat ik al geen zin meer had om te gaan. Nu is deze relatie dus uit..

En het lijkt wel alsof ik nu opeens helemaal los ga. Ik weet niet waarom. Het is in februari uit gegaan (ik kon niet meer tegen die jaloezie o.a.) en ik ben eigenlijk vanaf vorige weekend weer een beetje mijn leven gaan oppakken.
Sinds vorige week zaterdag heb ik al met 4 jongens gezoend. Vorig weekend met 2jongens en gisteravond ook met 2jongens. Het rare is dat ik elke keer denk dat deze jonge het einde is.. en dan zoen ik daarna met iemand anders en dan vind ik die weer helemaal het einde.
Eigenlijk is er tussendoor 1 jonge gweest die ik wel echt leuk bleef vinden& nog steeds leuk vind, maar ik denk niet dat dit iets word. Met deze jongen ben ik ook al wat verder gegaan (Ja stom ik weet, maar ik doe nou eenmaal soms domme dingen) Ik wil eigenlijk ook nog vrijgezel blijven.
Tussendoor heb ik dan ook nog een paar jongens waar ik mee flirt maar verder niks mee doet.. Het blijft gewoon bij heel erg flirten..

Ik snap echt niet waarom ik nou opeens zo 'los' ga.. Net alsof ik niet weet wat ik met die vrijheid aanmoet die ik opeens heb nu..
Ik wil eigenlijk voorlopig niet eens een relatie maar praat mezelf wel elke keer verliefdheid in als ik emt een jongen gezoend heb, en een paar dagen later is die jongen weer uit beeld verdwenen heb ik weer een nieuwe op het oog

Ik word echt gek van mijn eigen!!! En ik wil eigenlijk gewoon dat dit stopt, straks gaan er verhalen rond.. Ik merk wel dat het me zelfvertrouwe geeft als eeen jonge met mij wil zoenen of zegt dat ik mooi ben..
Ik ben ook heel onzeker, vooral ovdr mijn figuur en als een jongen nadat hij met me gezoend heeft een relatie met me wil dan voelt dat goed ookal wil ik hem niet..

Het klinktecht als een belachelijk verhaal maar ik weet ook niet goed waar ik het kwijt moet want ik schaam me voor mn gedrag.. Ik hoef geen reactes dat ik een slet ben of wat dan ook dat hou je maar voor je:wink:
Bedankt voor het lezen!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk je nou echt dat wij jou beter kennen dan jij jezelf kent? :P
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
allicht niet.
Maar mijn vriendje kende mij ja, en hij weet dat ik nooit vreemd zo gaan nog geen kusje of hand vast met een andere jongen .
Maar er stond ook dat ik het gewoon even kwijt wou en misschien heeft iemand nog een tip of iemand die zich erin herkent:)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel een tip ja.

Je ziet al in dat je met jongens wil zoenen (en meer) omdat je denkt dat je daar zelfvertrouwen van krijgt. Maar in de praktijk is dat dus waarom sletten sletten zijn (oh nou zeg ik het woord toch) en laat je jezelf gebruiken. Uiteindelijk krijg je er geen echt zelfvertrouwen van ook, integendeel.

Desalniettemin is het niet verkeerd om vrije contacten te hebben hoor. Maar als je zelf al in ziet dat de redenen fout zijn, en dat blijkt ook uit je verhaal, dan twijfel ik er niet aan dat dat absoluut ook zo is.

Gewoon eerlijk gaan zijn tegen jezelf dus. Begrijpen dat je niet afhankelijk moet zijn van of anderen je mooi vinden. En als je eerlijk kan zijn tegen jezelf en de waarheid echt inziet, dan is het probleem automatisch opgelost.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
eerste wat ik dacht is, ik snap wat de kerel was terecht zo jaloers

maar aan de andere kant, ik snap het ook wel weer. toen mijn relatie pas was verbroken ging ik ook achter iedere vrouw aan die ik zag. terwijl ik er nu totaal geen behoefte aan heb. (niet liegen, soms kan ik t niet laten). je moet alleen oppassen dat zoenen en/of meer de enigste manier word dat je behoefte aan zelfvertrouwen bevredigd word.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
je moet alleen oppassen dat zoenen en/of meer de enigste manier word dat je behoefte aan zelfvertrouwen bevredigd word.
Klik om te vergroten...

Dat is lame ja, als je dat al nodig hebt voor je zelfvertrouwen.. Pff.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#9
dollegekske zei:
allicht niet.
Maar mijn vriendje kende mij ja, en hij weet dat ik nooit vreemd zo gaan nog geen kusje of hand vast met een andere jongen .
Maar er stond ook dat ik het gewoon even kwijt wou en misschien heeft iemand nog een tip of iemand die zich erin herkent:)
Klik om te vergroten...

ja ik herken het wel. Je hebt anderhalf jaar onder een juk geleefd en nou ben je vrij en dan maak je ineens rare sprongen. Ik denk dat je niet meer zo sexy hebt gevoeld of zo gewild tijdens de laatste fase van je relatie en dat je daardoor erg gevoelig bent voor de aandacht van andere jongens.
Misschien heb je anderhalf jaar iets gemist in je relatie waar je nu naar hunkert. Misschien heeft die relatie juist veel energie uit je gezogen, en probeer je die energie te pakken van andere jongens door met ze te zoenen. (ik weet niet of je snapt wat ik bedoel)
Kijk, ik ken jou persoonlijk niet, maar ik ben ook een mens en ik heb ook (wel een poepie langer dan jij) in een relatie gezeten waar ik niet gelukkig van werd. Toen die relatie voorbij was heb ik ook heel wat rare sprongen gemaakt. Uit opluchting, uit vrijheid, en omdat ik die energie nodig had om verder te gaan. Ik weet dat het normaal kan zijn, je ziet het ook met meisjes die heel streng zijn opgevoed, dat ze ineens los gaan.
Ik persoonlijk zeg: meid maak je er niet te druk om, let gewoon op dat je niks doet waar je later spijt van krijgt, het zakt vanzelf weer, echt waar...

@ Die botte lul die net het woord slet in zijn mond nam moet niet zeuren, hij is geen vrouw, weet dus niet waar hij het over heeft, en hoort zich al helemaal niet in deze discussie te mengen. Alle mannen noemen vrouwen graag een slet, maar tussen een slet en frigide zit heel erg weinig ruimte. Jij weet zelf het beste wat je bent, en dat jij nu gek van jezelf wordt betekend juist dat je geen slet bent.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh ik ben een man, dus ik snap het allemaal niet en moet me er niet mee bemoeien. Ik heb ook nooit met vrouwen gepraat ofzo, en ik heb al helemaal geen vriendinnen die dit zelf ook gehad hebben of nog steeds hebben, dus hoe kan ik er iets van weten ?

En als mannen niet mogen reageren, dan post je beter op een vrouwen forum :)

Sorry als ik iets onsubtiel was in mijn bewoording, maar volgens mij is dat wat ze zelf ook inziet, en bevestiging van zocht. Het was toch op zijn minst ook een bijzondere openingspost niet waar? Ik wil haar alleen motiveren eerlijk tegen zichzelf te zijn, en ik denk dat ze op de goede weg is.
Maar als je een verhaal post en zelf er onder zet dat je geen reacties wil dat je een slet bent, post dan geen verhaal, of schrijf zelf de reacties die je wel wil lezen. Als ik mensen een vraag zie stellen en ze vertellen erbij welk antwoord ze niet willen, dan kan ik het meestal niet laten om daar op in te gaan.

En vanzelf zakken, dat doet het denk ik dus voornamelijk door eerlijk tegen jezelf te zijn en in te zien dat je motieven niet kloppen en dat je jezelf er niet mee helpt. Een vriendin van me is al 26 en heeft het nog steeds, dus dat vanzelf zakken kan wel eens even duren...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Interessant topic.....Ik ben ook zo`n jaloers bezitterig type....Mijn vriendin zou denk ik ook los gaan als het uit gaat. Daar heb ik geen moeite mee, als het uit is. Ik weet dat het niet goed is voor onze relatie dat ik zo enorm jaloers ben. Dat is iets waar ik aan wil werken, iets waar ik vanaf wil zien te komen. Reacties als "je ex had gelijk bla bla"..ben ik het niet mee eens. Haar ex wist hoe ze was als vrijgezel (of ging daarvan uit) en kon er niet mee omgaan dat zijn vriendin een flirt was als vrijgezel. Hij kon waarschijnlijk niet geloven dat zijn vriendin echt bij hem wilde zijn, echt voor hem ging. Heb jij (topicstarter) tips voor mij? Ik wil namelijk echt werken aan mijn jaloezie....Ik weet dat ik irrationeel ben namelijk.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind jaloezie een hele nare emotie. Het getuigd gewoon niet van ontwikkeling als je niet je vriendin of vriend op hetzelfde niveau kunt vertrouwen.


Wat jij mag, mag zij toch ook?
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#13
nicolai zei:
Interessant topic.....Ik ben ook zo`n jaloers bezitterig type....Mijn vriendin zou denk ik ook los gaan als het uit gaat. Daar heb ik geen moeite mee, als het uit is. Ik weet dat het niet goed is voor onze relatie dat ik zo enorm jaloers ben. Dat is iets waar ik aan wil werken, iets waar ik vanaf wil zien te komen. Reacties als "je ex had gelijk bla bla"..ben ik het niet mee eens. Haar ex wist hoe ze was als vrijgezel (of ging daarvan uit) en kon er niet mee omgaan dat zijn vriendin een flirt was als vrijgezel. Hij kon waarschijnlijk niet geloven dat zijn vriendin echt bij hem wilde zijn, echt voor hem ging. Heb jij (topicstarter) tips voor mij? Ik wil namelijk echt werken aan mijn jaloezie....Ik weet dat ik irrationeel ben namelijk.
Klik om te vergroten...

Met je jaloerse, bezitterige gedrag jaag je je partners juist weg. Ik denk dat je naar de bron van je angst moet gaan. Waarom ben je jaloers? Waarom ben je bezitterig? Ik denk dat je voldoende verstand hebt om te weten dat je vriendin niet je eigendom is en dat ze weg zal gaan als je zo door blijft gaan. Waar ben je dan zo bang voor? Dat ze vreemdgaat? Als ze echt van je houdt zal ze dat niet doen en als ze het wel doet dan ben je beter af zonder haar. Eigenlijk heb je weinig te verliezen, misschien dat je een zeer hart krijgt, maar 'what doesn't kill you, makes you stronger', je krijgt ongetwijfelt toch wel ooit een zeer hart, daar hoeft de ander niet voor vreemd te gaan. Heb je dan zo weinig vertrouwen in haar liefde voor jou? Want dat is het idee wat jaloezie en bezitterigheid de ander geeft.
Verder weet ik er weinig op te zeggen, ik ben eigenlijk nooit jaloers en heb nooit (lang) een jaloerse partner gehad...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Ik vind jaloezie een hele nare emotie. Het getuigd gewoon niet van ontwikkeling als je niet je vriendin of vriend op hetzelfde niveau kunt vertrouwen.


Wat jij mag, mag zij toch ook?
Klik om te vergroten...
precies :grin:

je gaat je vriend(in) bijvb toch geen dingen verbieden waarvan je ook niet wil dat ze het jou zou verbieden...

OT:
best lekker om toch ff los te gaan als je weer vrijgezel bent en uit zo'n relatie komt?
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ha dollegekske dit is meer een vriendinnen gesprek, niet echt topic onderwerp maybe. Als ik zo reacties lees. Op een aantal heel goede adviezen na. Alleen jijzelf kan jezelfvertrouwen terugwinnen of winnen. Een kwestie van anders denken. Een beetje rondzoenen, tja geen zonde wat mij betreft. Bedenk je wel dat die andere persoon ook gevoel heeft. Onderzoek waarom je zo´n laag zelfbeeld hebt. Stop met zoenen en dan is het nog een beter gevoel, laat iemand je waard zijn en voor je moeite doen. verliefd op het verliefd zijn is geen verliefdheid! Komt goed meisje!!! :wink:
k
krantenkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
jij vint je nogal interesant met je uit je dak gaan, doe gewoon normaal en gedraag je wat heeft het voor zin om je als een slet te gedragen?
b
bettyboobsLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaloezie is een reactie op je eigen onzekerheid.
Dus als jou ex zo jaloers was kwam dat dus door zijn eigen onzekerheid en niet door jou gedragingen.
Kortom kijk naar jezelf en bedenk wie en wat jij bent voor jezelf en dan komt er vanzelf rust.
laat zijn jaloezie nu niet meer onzekerheid bij jou brengen, maar laat die waar ze al waren....bij hem.

Jij komt er wel, zolang je er over nadenkt en bij stil staat wat je doet is de kans namelijk al een stuk kleiner dat je te ver gaat.

succes verder en geniet van je vrijheid
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#18
bettyboobs zei:
succes verder en geniet van je vrijheid
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."