Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRomantisch...

Romantisch...

47 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
genoeg kratten pils
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pascal weet nog niet zo goed wat seks vlekken met blacklight doen... :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rustige (zachte) muziek, lichten dimmen, kussens, kaarsjes en een beetje opgeruimt :)

x
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel kussens waar je gewoon chill op kan liggen, niet te veel licht. Eventueel wat kaarsjes, wierrook. Daarmee kom je geloofik al wel een eind :wink:
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben op zoek naar tips om een kamer heel romantisch in te richten ...
:wave:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#6
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vergeet ook niet warme kleuren te gebruiken, die doen het ook altijd goed. Het ligt er maar net aan welke kleuren jij mooi vind.



Overigens vind ik een paar "koude" kleuren (voornamelijk donkere tinten blauw en paars) ook wel wat mystieks hebben maar dat moet je zelf maar bepalen :).
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
In het subforum over liefde, seks en relaties praten we over romantiek! :) Ik verhuis deze dus even daar naar toe...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen. :grin:

Olle
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een echte ladykiller, die Olle, precies zoals ik had verwacht!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopezilla zei:
TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
Wel een matras vol vlekken, dan is het af.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uiteraard.

Olle
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Wanneer heb je tijd? :hearteyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Dopezilla zei:
TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
Wel een matras vol vlekken, dan is het af.
Klik om te vergroten...

Wat dacht je van een blacklight
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Elke kamer waar ik kom verandert meteen in iets romantisch, true story.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Toch knap dat je out gaat van keta. Normaal beland je in een k-hole en ben je daarna zo fris als een hoentje.

Ketamine is ook het enige verdovingsmiddel wat je hartslag en ademhaling niet dempt dus ik vermoed dat je toen je gereanimeerd moest worden wel meer op had dan alleen keta.

Ketamine is een HEEL erg veilig middel wat nog steeds in de veterinaire wereld gebruikt wordt als ook voor mensen met brandwonden:

Ketamine

Dit analgetisch en anesthetisch middel wordt gebruikt ter aanvulling van de conventionele analgesie bij de verbrande patiënt, omdat het de N-methyl-D-aspartaat-glutamaatreceptoren van het nociceptieve zenuwstelsel blokkeert. Deze NMDA-receptoren zijn immers betrokken bij hyperalgesie en gewenning aan narcotische analgetica. Ketamine is doeltreffend als co-analgeticum in lage dosissen van minder dan 0,2 mg/kg. Bij volwassenen en kinderen kan het via continue intraveneuze infusie worden toegediend in een dosis van 0,04 à 0,12 mg/kg/uur (eventueel na een bolus < 0,2 mg/kg).
Klik om te vergroten...

In doseringen lager dan gebruikt voor narcose, wordt ketamine ook als drug gebruikt, het wordt dan Special K (ook Vitamin K of de afkorting ket worden gebruikt) genoemd. Ketamine wordt meestal gesnoven, maar sommige gebruikers nemen het ook oraal of spuiten het in. Om het middel te kunnen snuiven wordt de ketamine, die voor medische toepassingen in vloeibare vorm wordt gebruikt, uitgekookt tot een kristallijn poeder. Lagere doseringen maken de gebruiker dromerig, hogere doseringen kunnen leiden tot een K-Hole, waarbij de gebruiker zich amper bewust is van zijn omgeving en moeilijk kan bewegen. Lage doses ketamine worden ook als party-drugs gebruikt, waarbij de lichte dromerigheid en verzwakking van lichamelijke prikkels de gebruiker toelaten meer in de muziek op te gaan. Hogere doses zijn psychedelisch van aard en vereisen dat de gebruiker gaat liggen omdat bewegingen, evenwicht en tastzin sterk verstoord worden door de verdovende eigenschappen van de stof. De stof wordt dan ook geclassificeerd onder dissociatieve psychedelica, omdat het de gebruiker losmaakt van de waarnemingen van zijn lichaam.
Klik om te vergroten...

Dus out gaan van ketamine is in mijn ogen praktisch onmogelijk. Ik ben een ervaren keta gebruiker, heb zowel lage als hele hoge dosissen tot mij genomen en ik ben nog nooit out gegaan van keta.
Klik om te vergroten...

Ketamine en wiet, maar ik heb hart-ritme stoornissen, een bestaand probleem waar ik niet vanaf wist tot ik met de ketamine begon. Idem dito epileptische aanvallen, ik heb een nog onbekende vorm van epileptie waar ik alleen last van heb als mijn weerstand laag is en ik dan gebruik. Zolang ik voldoende vitamientjes binnen krijg kan ik best af en toe uit mijn dak gaan,maar zodra ik dat te veel doe of niet goed genoeg eet in de weken voor ik gebruik dan mag ik weer voor een logeerpartijtje naar het ziekenhuis. Daarom ben ik ook meestal bob...
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ketamine (mix) wordt ook gebruikt als narcosemiddel bij honden. Als je met je hond de laatste trip maakt naar de dierenarts (dus om hem of haar in te laten slapen) dan krijgen ze ook ketamine.
Toen ik vorig jaar met mijn hond naar de dierenarts ging omdat ze vol zat met kanker en heel veel pijn had, was de ketamine (mix) voldoende om haar naar de eeuwige jachtvelden te sturen, De tweede/ definitieve prik was al niet meer nodig. Als een mens of dier zwak of ziek genoeg is dan kan het een hele andere uitwerking hebben dan op een gezond persoon.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey kijk, dat maakt de diagnose even een tikje anders dan alleen puur keta in een gezond mensenlichaam.

Heb je verder nog problemen met het gebruik van drugs en je hart? Lijkt mij dat jij wel twee keer nadenkt voor je iets naar binnen schuift.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Hey kijk, dat maakt de diagnose even een tikje anders dan alleen puur keta in een gezond mensenlichaam.

Heb je verder nog problemen met het gebruik van drugs en je hart? Lijkt mij dat jij wel twee keer nadenkt voor je iets naar binnen schuift.
Klik om te vergroten...

Ja, sindsdien wel. Ik moet heel erg op mijn weerstand letten en gebruik sporadisch. In het begin vond ik dat vreselijk, iedereen was wazig en ik niet, tegenwoordig heb ik daar niet meer zoveel problemen mee. Als ik wazig bent dan ga ik toch alleen maar zitten letten of mijn hart wel goed blijft kloppen. Vroeger had ik nooit problemen met mijn hart, de dokter zegt dat ik of geluk heb gehad of dat het door het de drugs tijdens het opgroeien (ik heb van mijn 11de tot net voor mijn 18de zo goed als dagelijks gebruikt, afgewisseld periodes van drugs en alcohol) komt dat ik dit hartprobleem heb, maar daar kunnen ze nu niet meer achter komen. Voor mij maakt dat ook niet uit. Ik ben zo ook wel nuttig want ik zorg dat de koekwauzen veilig thuis komen. Van alle wazige mensen om me heen word ik vanzelf ook wazig zonder dat het me iets kost of dat ik mijn gezondheid in gevaar breng. En het zorgt ook voor grappige taferelen, er word regelmatig gevraagd of iets wel echt gebeurd omdat ik de enige nuchtere ben en als ik dan bevestigend antwoord geef (ook al is het niet) dan zijn ze helemaal door de war, is echt lachen!
Ik heb ook al een paar keer mensen begeleid met hun eerste trip, ik heb het zelf zo vaak gedaan dat ik niet zelf hoef te trippen om te weten wat ze meemaken. Bovendien is altijd handig om er iemand bij te hebben die logisch en nuchter na kan denken, die even in de auto kan springen om iemand naar de eerste hulp te brengen omdat ie met zijn domme kop iets heel stoms heeft gedaan en bloed als een rund en een paar hechtingen nodig heeft, of iemand die met de politie kan praten zonder dat ze het idee hebben dat er een 'drugsfeestje' gaande is. Ik ben zeg maar een soort strandwacht, maar dan anders.
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Muren wit schilderen, mooi grijs beton, kleedje op de grond en TL-licht zodat je elke porie van elkaars huid van dichtbij kan zien..


:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."