Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFuck alle drugs, Liefde is de bom!

Fuck alle drugs, Liefde is de bom!

169 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liefde is mooi, maar het leven is nog mooier
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan een biertje, joint, lijn, pil of zegel dit alles vervangen? NEE!
Klik om te vergroten...
Hoezo vervangen? Waarom hebben mensen het altijd over vervangen? Het is een aanvulling op je leven, als je het onder controle hebt natuurlijk.

En liefde mag dan wel mooi zijn, maar liefde heeft ook een andere kant.
Over de andere kant zijn er meer liedjes gemaakt en hebben meer films als onderwerp, het kwetsen.

Koester de tijd die je met je partner hebt en zult hebben.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Liefde staat boven alles, er bestaat geen fijner gevoel dan die superconnectie voelen met je geliefde!
Klik om te vergroten...

De filosoof Blaise Pascal schreef het al enige eeuwen geleden: "Enkel via de liefde kan men de waarheid betreden."

Waarvan MINDGAMER acte geeft met zijn visuele bijdrage, die in dit topic aantoont dat echte liefde bereid is over - en in dit geval door - alle grenzen heen te gaan :rolleyes:

STRAIGHT FROM THE HEART

a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is het mooiste wat er is, maar ook de grootste bron van pijn en verwarring.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Het is het mooiste wat er is, maar ook de grootste bron van pijn en verwarring.
Klik om te vergroten...

Daar heb je ook zeker helemaal gelijk in,
gisteren was ik zelf niet erg rationeel maar het heeft mijn hoofd gisteren overtoeren laten draaien en ik heb ongeveer 2 uur geslapen...

Angramar Temenos zei:
Liefde bestaat niet.
Klik om te vergroten...

Hoezo bestaat liefde niet, uitleg?
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefde is het mooiste wat er is...
Tot als je de keerzijde leert kennen!

Liefde is de drug met de hardste afkick...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind liefde maar stom!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemini zei:
Ik vind liefde maar stom!
Klik om te vergroten...

Zoek iemand om je verkilde hart door te laten reanimeren schatje :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Het is het mooiste wat er is, maar ook de grootste bron van pijn en verwarring.
Klik om te vergroten...

Agree :)

Op dit moment vind ik het het mooiste wat er is :hearteyes:

:grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kigh zei:
Kan een biertje, joint, lijn, pil of zegel dit alles vervangen? NEE!
Klik om te vergroten...
Hoezo vervangen? Waarom hebben mensen het altijd over vervangen? Het is een aanvulling op je leven, als je het onder controle hebt natuurlijk.

En liefde mag dan wel mooi zijn, maar liefde heeft ook een andere kant.
Over de andere kant zijn er meer liedjes gemaakt en hebben meer films als onderwerp, het kwetsen.

Koester de tijd die je met je partner hebt en zult hebben.
Klik om te vergroten...

+1
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kigh zei:
Kan een biertje, joint, lijn, pil of zegel dit alles vervangen? NEE!
Klik om te vergroten...
Hoezo vervangen? Waarom hebben mensen het altijd over vervangen? Het is een aanvulling op je leven, als je het onder controle hebt natuurlijk.

En liefde mag dan wel mooi zijn, maar liefde heeft ook een andere kant.
Over de andere kant zijn er meer liedjes gemaakt en hebben meer films als onderwerp, het kwetsen.

Koester de tijd die je met je partner hebt en zult hebben.
Klik om te vergroten...

De schuingedrukte stukken kan ik mij op het moment weer helemaal in vinden,
een aanvulling op m'n leven, en de tijd koesteren samen met m'n partner

Deels heeft u gelijk, alleen het kwetsen zal de komende tijd zeker niet in mijn hoofd opkomen :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Het is het mooiste wat er is, maar ook de grootste bron van pijn en verwarring.
Klik om te vergroten...

Heel goed gezegd.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack.
Klik om te vergroten...

Dus laten we met zijn allen onze relaties vaarwel zeggen en aan de crack gaan! :grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas heeft juist wrs juist een nieuwe vriendin en zit nog in het stadium dat ie drie keer per dag neukt
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jullie pessimisten moeten eens wat meer chocola eten..
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flugeltje zei:
Oom Klaas heeft juist wrs juist een nieuwe vriendin en zit nog in het stadium dat ie drie keer per dag neukt
Klik om te vergroten...

Is dat niet waar we allemaal behoefte aan hebben?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Al eens gedacht aan

Liefde
+
Drugs..

Dat is toch het beste :openmouth: ?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
BlackRobBlunt zei:
Angramar Temenos zei:
Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack.
Klik om te vergroten...

Dus laten we met zijn allen onze relaties vaarwel zeggen en aan de crack gaan! :grin:
Klik om te vergroten...

Haha zo bedoel ik het niet!

Liefde is de drug met de hardste afkick...
Klik om te vergroten...

Dat klopt helemaal. Oh en, don't diss the shroomies :tearsofjoy:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik schrijf zelf gedichten, al flink een tijd en ik heb ook echt boeken vol. Er is geen mooier en pijnlijker onderwerp dan liefde waar je over kunt schrijven. Ik gok dat zo'n 85% van alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren over de liefde gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."