Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpirulina

Spirulina

51 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben bloedserieus friends,

er staan hier 3 grote aquaria, en deze psychedelisch ogende algeneters MOETEN elke dag zo'n spirulinatablet eten, anders worden ze ziek en drijven ze weldra op hun rug :(


wat goed voor mijn pets goed is zal dus ook wel gezond voor mij zijn :P
O
OtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ken je deze al?!?!?

Paddestoelen en Spirulina
-Werking: Ongeveer een uur na inname van de paddestoelen en de Spirulina zullen de eerste effecten op komen zetten. Het effect is behoorlijk energiek, een beetje speedy, dankzij de Spirulina. De lage dosering paddestoelen zorgen voor een spacey effect, waarbij vooral kleuren intenser worden ervaren. De effecten van de paddestoelen zijn in deze combinatie mild, waardoor deze combinatie ook interessant kan zijn voor tijdens een feest.
-Dosering: 1/3 portie Mexicaanse paddestoelen en 6 tabletten Spirulina.
-Werkingsduur: ongeveer 4 uur.
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Joes zei:
ik gebruik ook al een tijdje spirulina. Het is voor mij vaak een lekkere aanvulling op mijn eigen dagelijkse energie. Ik drink geen koffie meer dus is het voor mij een goede vervanger om na een zware dag/nacht de volgende dag aan te kunnen. En de werking is teminste een aantal uur zoniet de gehele dag en niet zo'n kortestondige "rush" zo als bij koffie..
Ik heb het in poeder vorm. Ik merk niet dat het mijn eetlust onderdrukt bij jullie wel?
dus echt puur voor energie en een betere concentratie gebruik ik het.
Ik neem meestal 2 a 4 gram en los het op in water. (moest eerst heel erg wennen aan de smaak maar nu drink ik het met gemak weg)
ik heb bij deze site http://www.spirulina-alg.com/ 250 gram (100% puur) voor 20 euro gekocht, wat toch een stuk goedkoper is dan al die tabletten! grotere hoeveelheden zijn nog goedkoper maar ik doe met die 250 gram al bijna 9 maanden...

Ik heb ook geexpirimenteerd met hoge dosissen, maar dat geeft geen buitengewone energie boost. (wat je wel zou verwachten) Meer mensen hier die er mee hebben geexpirimenteerd? Het schijnt een grote energie boost te geven in combinatie met enkele kaalkopjes iemand ervaring? (uit je bol - gerben hellinga en hans plomp en dan bij hoofdstuk Speed) Mijn intresse is trouwens ook gewekt door het stuk in 'uit je bol' hoe zijn jullie er mee in aanraking gekomen?
Klik om te vergroten...

heb je dat ook van 'uit je bol' en heb je er zelf ervaring mee? Ik heb dus gister paddo's op (1 bakje colombiaanse) Ik had die middag ongeveer 4 gram spirulina (^zie hier boven) genomen en de gehele trip was ik erg energiek! Maar dit gold ook wel voor mijn tripmaatje die geen spirulina op had, dus ik weet nou niet of de spirulina wat toevoegde, bij jou wel?
O
OtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joes zei:
Joes zei:
ik gebruik ook a............Ik heb dus gister paddo's op (1 bakje colombiaanse) Ik had die middag ongeveer 4 gram spirulina (^zie hier boven) genomen en de gehele trip was ik erg energiek! Maar dit gold ook wel voor mijn tripmaatje die geen spirulina op had, dus ik weet nou niet of de spirulina wat toevoegde, bij jou wel?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Jazeker, maar ook alleen als ik één heel portie op hoor. daarbij drink ik ook een heleboel water want anders kan je hoofdpijn krijgen, en ik gebruik spirulina dan niet als dagelijkse aanvulling. En ik moet zeggen dat ie er dat toch wel heftig inklapt. (Duzzzzz niet voor beginners!!)
De Colombiaantjes vind ik nou niet bepaald energiek, dus komt het bij mij wel over alsof je een werking hebt gehad van de Spirulina. En voor wat betreft je tripmaatje; vergeet niet dat je dan open staat voor allerlei invloeden, dus kan hij/zij wel degelijk met jou zijn 'meegelift'.

Oja, er zijn meerdere merken spirulina op de markt, maar ik gebruik die van Marcus Rohrer.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla, thnx voor het delen van deze info!
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, ik vind het het proberen waard. De stoffen die erin zitten kunnen in ieder geval alles behalve kwaad. En als ik er meer energie en minder eetlust van krijg, mooi meegenomen.

Kilo besteld :)
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#7
3 tot 5 stuks kaalkopjes en 3 tableten spirulina ;zorgen voor een euforishe( hele )nacht feest.
( van "uit de bol")
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
"Moet je die junks zien, ze worden nu ook al high van vissenvoer... Ze zijn zo verslaafd dat ze vissenvoer eten! Ja laat dat paddoverbod maar komen, dan heb je misch minder van die junks.."

...Zo zal de gemiddelde Nederlander redeneren. :(
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
"Moet je die junks zien, ze worden nu ook al high van vissenvoer... Ze zijn zo verslaafd dat ze vissenvoer eten! Ja laat dat paddoverbod maar komen, dan heb je misch minder van die junks.."

...Zo zal de gemiddelde Nederlander redeneren. :(
Klik om te vergroten...

Van de meerderheid van Nederland hoeft het paddoverbod niet hoor.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
"Moet je die junks zien, ze worden nu ook al high van vissenvoer... Ze zijn zo verslaafd dat ze vissenvoer eten! Ja laat dat paddoverbod maar komen, dan heb je misch minder van die junks.."

...Zo zal de gemiddelde Nederlander redeneren. :(
Klik om te vergroten...

Yo Angramar, Maria heeft een waardevolle tip om in betere conditie te blijven gepost. Dat mogen we waarderen. Laat de gemiddelde Nederlander op het dak zitten & windt je niet op om niks. Dit benepen, betuttelende kabinet verbiedt de bij jou persoonlijk persoonlijk zo geliefde mushrooms toch wel, ook al vreet half Nederland ze.
En ze zullen dan echt niet moeilijker te krygen zijn :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
Angramar Temenos zei:
"Moet je die junks zien, ze worden nu ook al high van vissenvoer... Ze zijn zo verslaafd dat ze vissenvoer eten! Ja laat dat paddoverbod maar komen, dan heb je misch minder van die junks.."

...Zo zal de gemiddelde Nederlander redeneren. :(
Klik om te vergroten...

Yo Angramar, Maria heeft een waardevolle tip om in betere conditie te blijven gepost. Dat mogen we waarderen. Laat de gemiddelde Nederlander op het dak zitten & windt je niet op om niks. Dit benepen, betuttelende kabinet verbiedt de bij jou persoonlijk persoonlijk zo geliefde mushrooms toch wel, ook al vreet half Nederland ze.
En ze zullen dan echt niet moeilijker te krygen zijn :wink:
Klik om te vergroten...

Verse ook niet?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook verse zullen er volop zijn. Geen zorgen zelfs in een totalitaire dictatuur kan jij blijven trippen, maar ik zou toch zeker additieven als spirulina slikken om in a good shape te blijven :wave:
B
BymoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik slik sinds kort ook zo'n 3 à 4 spirulina tabletten van 300 mg verspreid over een hele dag.

Het is me echter opgevallen dat ik de laatste dagen opvallend weinig eetlust heb. Ik eet echt aanzienlijk minder als normaal. Ik heb het gevoel dat dit aan de spirulina ligt.. Ik neem aan dat dit niet positief is, minder normaal eten en als 'vervanging' tabletten slikken.

Heeft iemand dit ook gemerk? De eetlustremmende werking van spirulina?

En hoe los ik dit op? Overdag niets slikken zodat ik goed kan eten en dan 's avonds 4 tabletten slikken? Of is 4 tabletten in één keer nemen verspilling omdat mijn lichaam al die voedingsstoffen ineens niet kan verwerken waardoor de helft van de voedingsstoffen uiteindelijk gewoon in het toilet verdwijnt?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klinkt leuk, gewoon af te halen bij de drogist?
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kennen jullie ook Chlorella?

Deze neem ik omdat het een aantal voordelen heeft ten opzichte van Spirulina.

http://www.groenedag.org/R1/NL/Prod/Chlo/fmChlorel.html
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bymo zei:
Ik slik sinds kort ook zo'n 3 à 4 spirulina tabletten van 300 mg verspreid over een hele dag.

Het is me echter opgevallen dat ik de laatste dagen opvallend weinig eetlust heb. Ik eet echt aanzienlijk minder als normaal. Ik heb het gevoel dat dit aan de spirulina ligt.. Ik neem aan dat dit niet positief is, minder normaal eten en als 'vervanging' tabletten slikken.

Heeft iemand dit ook gemerk? De eetlustremmende werking van spirulina?

En hoe los ik dit op? Overdag niets slikken zodat ik goed kan eten en dan 's avonds 4 tabletten slikken? Of is 4 tabletten in één keer nemen verspilling omdat mijn lichaam al die voedingsstoffen ineens niet kan verwerken waardoor de helft van de voedingsstoffen uiteindelijk gewoon in het toilet verdwijnt?
Klik om te vergroten...

Spirulina wordt ook wel eens gebruikt om af te vallen, omdat het idd eetlustremmend kan werken. Ik heb daar zelf nooit iets van gemerkt, maar het kan per persoon verschillen. Als je het vervelend vindt om minder honger te hebben, zou ik gewoon wat minder nemen. Gewoon beetje uitproberen wat de beste dosis voor je is...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spirulina,
Gister had ik een potje gekocht.
Het maakt me geil!!
Meer mensen die hier last van hebben?
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#18
mja
af en toe ene kuurtje is wel gezond.na de feestmaanden , en als jeen paar weken flink bent wezen stappen in het algemeen.

maar non stop dat spul knagen kost klauwen geld , en lijkt dan minder te werken.

grootste nadeel is dat me kak zo naar rotte dakgoot gaat stinken van dat spul
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij ben jij altijd geil...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sinds ik dat spul slik, word ik 's ochtends wakker met mijn neus vol, en scheurende lippen.
Zou dat komen doordat dit iets is wat naar buiten moet komen of zo? Na mijn ontbijt heb ik er overigens geen last meer van...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."