Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchaamhaarfobie = degeneratie

Schaamhaarfobie = degeneratie

97 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou mogen die schaamhaarhaters, vooral onder de vrouwen, even gaan uitleggen wat er nou zo goor is aan schaamhaar. Een afkeer voor schaamhaar = degeneratie. De ondergang van de beschaving is nabij als dit zo doorgaat.

Niet dat ik op gigantische bossen val, integendeel. Maar zo'n kale kinder-kut moet ik ook niet hebben. Het is niet gezond om schaamhaar vies te vinden. Je trekt je nagels er toch ook niet allemaal uit?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zelf nou geen fobie maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. De hele maatschappij tegenwoordig draait om 'schoon' zijn. Vrouwen mogen niet stinken, geen haar op hun benen hebben, oksels moeten geschoren zijn, hoofdhaar mag nooit vettig zijn, je moet altijd naar bloemetjes ruiken.

Ik denk dat vrouwen die zich die sociale 'standaarden' heel erg aantrekken zich uiteindelijk ook gaan richten op hun schaamhaar want dat is dan zogegzegd ook niet 'hygienisch'.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bullshit, dan is hoofdhaar ook niet hygienisch, als je het gewoon wast en je neus er niet in snuit is er niets mee aan de hand
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Bullshit, dan is hoofdhaar ook niet hygienisch, als je het gewoon wast en je neus er niet in snuit is er niets mee aan de hand
Klik om te vergroten...

Ik zeg toch ook niet dat schaamhaar onhygienisch is. :) Maar die vrouwen met een fobie hebben zichzelf dat wel aangepraat (of laten aanpraten)

ik probeer me dr alleen maar in te leven
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Bullshit, dan is hoofdhaar ook niet hygienisch, als je het gewoon wast en je neus er niet in snuit is er niets mee aan de hand
Klik om te vergroten...

Daar moet ik echt maar eens mee stoppen dan :(


Zelf vind ik het niet mooi als er een regenwoud of een veld waar je op kan voetballen. Ben eigenlijk wel een beetje hypokriet op dit punt. Bij vrouwen vind ik het kaal of een klein beetje haar (streepje of iets dergelijks) het mooist. Maar bij een man vind ik het een glad idee dat het echt helemaal kaal is..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik scheer het dan wel maar brei er daarna een zakdoek mee, en tsjah dan is dat haar niet zo schoon meer...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind schaamhaar niet vies zolang het gewassen wordt, ik vind persoon dan bij vrouwen een streepje er mooier uit zien dan een volle bos haar en bij mannen zie ik liever gewoon alles er nog ongesnoeid aanzitten (en dan wél schoon!), maarre.. nee ik snap die schaamhaar-haat ook niet zo.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Schaamhaarhaat...het woord van 2008. Nee ik haat het niet maar ben er wel vies van. Altijd al geweest, ook toen ik nog niet eens nadacht over sex. Het hoeft er niet helemaal af maar netjes getrimd...graag! En bij vrouwen moet het niet tussen de lippen zitten. Daar moet het helemaal weg zijn. Het mooiste vind ik een streepje (morgen is dat weer anders) Het is gewoon zo dat ik tijdens de sex niet graag met haar op/tussen mijn tanden gezien wordt. Daar krijg ik kriebels van en dan wel negatieve kriebels.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is erg persoonlijk; ten eerste vind ik het er niet uitzien, ten tweede vind ik het erg onpraktisch met bv orale sex. En als je een kale kut een kinderkut vindt; dat ziet er toch echt iets anders uit :grin: Maar ieder zijn ding.

Anderzijds; wat is het nut van schaamhaar? We weten allemaal de functie van hoofdhaar en wenkbrauwen, maar van schaamhaar weet ik het eerlijk gezegd niet...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, als een iemand zich elke dag gewoon 2 keer wast, is er niets aan de hand. Ik vind schaamhaar bij mezelf ongemakkelijk aanvoelen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
3970 zei:
Het is erg persoonlijk; ten eerste vind ik het er niet uitzien, ten tweede vind ik het erg onpraktisch met bv orale sex. En als je een kale kut een kinderkut vindt; dat ziet er toch echt iets anders uit :grin: Maar ieder zijn ding.

Anderzijds; wat is het nut van schaamhaar? We weten allemaal de functie van hoofdhaar en wenkbrauwen, maar van schaamhaar weet ik het eerlijk gezegd niet...
Klik om te vergroten...

In de oude tijd, was schaamhaar ervoor, om de geurtjes vast te houden, zoadat het andere geslacht letterlijk kon ruiken wanneer je vruchtbaar was. En er was bijna of geen kleding, en had je een bosje haar nodig om t een beetje te beschermen.


Tegenwoordig? ? ?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje kom er maar in.. :rockband:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
schaamhaarfobie,tja altijd zullen ze wel iets uitvinden zeker?straks ziet m'n het verschil niet meer tussen mannen en vrouwen als er iemand deels een ontblote buik toont,zie borsthaar :rolleyes: ...ik zie ook niet direct wat er nu zo mis is aan schaamhaar :rolleyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat een quote heb ik hier nu alweer gezet? :openmouth: ,help drientje!!!!!!
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
Klik om te vergroten...

Jaaa wat ben jij een grapjas :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
Klik om te vergroten...

Jaaa wat ben jij een grapjas :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik moest lachen :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
Klik om te vergroten...

Jaaa wat ben jij een grapjas :tongueout:
Klik om te vergroten...

Danku. Als je zoiets post vraag je erom vind ik. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik blijf schaamhaar gewoon vatzig vinden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."