Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie gaat er met mij mee naar de hoeren?

Wie gaat er met mij mee naar de hoeren?

224 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Extisi zei:
Uhm, dat zegt Cropp toch helemaal niet? Hij legt alleen uit dat dit niet echt is,
dus reageer jij dan niet.
Met je hoofd.
Klik om te vergroten...
Ik voel hier Serenity-Lauu praktijken aankomen.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Om goede sex. En dat laatste is relatief, maar ik snap wel waar je naartoe wilt. Over 2 weken ben ik weer in Rotterdam.

:grin:
Klik om te vergroten...

Is dat een hint?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, je bent te oud.

:grin:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Ik kan niet echt begrijpen hoe seks met een hoer als "goede seks" bestempeld kan worden maar ieder het zijne natuurlijk.
Klik om te vergroten...

:rock:

p.s. Respect graag: prostituée(s)...
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Extisi zei:
Tripper zei:
cropp zei:
dude, dit hele topic is bullshit...
Klik om te vergroten...


Reageer dan niet, 80% van alle topics hier zijn of gaan over bullshit.
Klik om te vergroten...


Uhm, dat zegt Cropp toch helemaal niet? Hij legt alleen uit dat dit niet echt is,
dus reageer jij dan niet.
Met je hoofd.
Klik om te vergroten...

Sorry :flushed: Niet goed gelezen, .. uhhh met mijn hoofd..
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Nee, je bent te oud.

:grin:
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het leven begint pas bij 30!
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oud betekend juist dat je meer ervaring hebt!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat maak je de jonkies niet wijs, die denken alles al te weten.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat is ook zo, met nadruk op DENKEN alles al te weten. Maarre Tripper, ben je ook van mijn leeftijd (31) dan, of ben je ouder?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
sarcasm zei:
Oud betekend juist dat je meer ervaring hebt!
Klik om te vergroten...

Dat zal best, maar dat gaat ten koste van andere dingen. Daarbij heb ik nu geen tijd voor fouten. En de komende decennia ook niet. Tegen dan ben ik 30 en is er tijd genoeg voor dat soort dronken avonturen. Betekent schrijf je zo trouwens. Het is gewoon illegaal, en ik blijf liever binnen de wet.

Boe.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is een veel voorkomend verschijnsel. Ben je 20 dan vind je 30 oud. Ben je 30 dan zeg je: het leven begint pas. Ben je 40 dan zeg je: Ik heb nog de helft van mn leven voor me, het wordt nog veel leuker. Zijn ze 50 dan gaan ze nieuwe dingen bedenken om te doen omdat ze 'geestelijk nog 20 zijn' en 'heel de wereld nog aankunnen'. Blablablabla.
Mensen worden oud, en dat begint bij eind 20.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
sarcasm zei:
Oud betekend juist dat je meer ervaring hebt!
Klik om te vergroten...

Dat zal best, maar dat gaat ten koste van andere dingen. Daarbij heb ik nu geen tijd voor fouten. En de komende decennia ook niet. Tegen dan ben ik 30 en is er tijd genoeg voor dat soort dronken avonturen. Betekent schrijf je zo trouwens. Het is gewoon illegaal, en ik blijf liever binnen de wet.

Boe.
Klik om te vergroten...

Zal ik jou ook even uit je droom helpen, het is niet illegaal...
Maarre, ik hoef persoonlijk ook geen jong kereltje, want wat je krijgt aan kwantiteit, mis je in kwaliteit, het gaat mij om de kwaliteit. Bovendien ben ik veel te pervers voor een broekie...
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
sarcasm zei:
Ja dat is ook zo, met nadruk op DENKEN alles al te weten. Maarre Tripper, ben je ook van mijn leeftijd (31) dan, of ben je ouder?
Klik om te vergroten...

Ik ben iets ouder dan jij, jonkie :wink: ..

Vigilante zei:
Het is een veel voorkomend verschijnsel. Ben je 20 dan vind je 30 oud. Ben je 30 dan zeg je: het leven begint pas. Ben je 40 dan zeg je: Ik heb nog de helft van mn leven voor me, het wordt nog veel leuker. Zijn ze 50 dan gaan ze nieuwe dingen bedenken om te doen omdat ze 'geestelijk nog 20 zijn' en 'heel de wereld nog aankunnen'. Blablablabla.
Mensen worden oud, en dat begint bij eind 20.
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in ja..
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoe weet jij nou in godsnaam wat je voelt en denkt als je 40 wordt ?

je bent net 20 ?

vol met hormoontjes die jou aansturen tot paring en hanengedrag

de man van 40 is anders, die heeft geen zin in crap.

die neemt zijn portie dex en toont respect, de 20- jarige neemt de gram en klaagt.

de 20 jarige droomt van een carriere

de 40 jarige beseft dat ie nog 20 jaar achter de bloedhete broodbak oven staat en zijn leven dus naar de klote is.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
En de vrouw van 40 dan?

sarcasm zei:
Bovendien ben ik veel te pervers voor een broekie...
Klik om te vergroten...

Hier moest ik toch wel even in m'n broek pissen van de schrik.

:)
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geloof mij nou maar, de 40 jarige man is helemaal in trek bij die enorme groep eenzame vruchtbare vrouwen. Zij zoeken een stabiele zaaddonor met tijd en geduld, daar zit een 20 jarige niet op te wachten.

40 is beter dan 20, 50 word nog beter.

En ik ga geen dingen doen die bejaarden doen ouwe !
Ik heb alles allang gedaan toen ik fit jong en geil was.
Reizen feesten en niks doen, nu ga ik werken tot mijn 70ste.

:hearteyes:
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
,,,,
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eendagsvlieg zei:
Immo zei:
r@r@ zei:
Hoe zielig zijn je dat ze moeten betalen voor seks?
Klik om te vergroten...


Over het algemeen ben je toch wel meer geld aan een vriendin kwijt dan aan een hoer.
Klik om te vergroten...
Daar krijg je ook een hoop voor terug.....De momenten voordat jij jezelf van de eettafel heb weg geneukt, whaha xD...Daarna is het over. Sta je op nummer vier wanneer je drie kinderen hebt.
Klik om te vergroten...

En wat weet jij daar nou van, Eendagsvlieg??? (je naam zegt genoeg :grin: )

Ook moeders met kinderen kunnen zich heerlijk uitleven op de eettafel, trap, in bad en whatever... Zodra de kinderen slapen dan... :wink:

p.s. Wees een vent; ga alleen, lafaard... :P
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bingeln zei:
Flameon zei:
Ik heb donderdagnacht 8 uur lang bij een hoer gezeten ..... praten, geen sex, voor het werk, crisisgeval. Voor de rest moet ik nks van hoeren hebben op sexueel gebied. Maar onthou: het zijn meisjes met eenbult van een verhaal
Klik om te vergroten...

Ik heb laatst 3 dagen bij een hoer gezeten. We hebben samen mn huiswerk gedaan. Ik had nog een paar verslagen die nu af zijn en ze heeft me geholpen met een sollicitatiebrief. Ook heeft ze me stemadvies gegeven m.b.t. de komende verkiezingen. Ik vond deze hoer erg capabel.
Klik om te vergroten...

Kijk, dat bedoel ik nou; veredelde therapeuten, huiswerkbegeleiders, docenten; duizendpoten (niet lezen als "duizend poten", toch ExceptionalInsight? :P )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."