#1
Ik voel hier Serenity-Lauu praktijken aankomen.Extisi zei:Uhm, dat zegt Cropp toch helemaal niet? Hij legt alleen uit dat dit niet echt is,
dus reageer jij dan niet.
Met je hoofd.
Ik voel hier Serenity-Lauu praktijken aankomen.Extisi zei:Uhm, dat zegt Cropp toch helemaal niet? Hij legt alleen uit dat dit niet echt is,
dus reageer jij dan niet.
Met je hoofd.
W.F.L. zei:Om goede sex. En dat laatste is relatief, maar ik snap wel waar je naartoe wilt. Over 2 weken ben ik weer in Rotterdam.
![]()
W.F.L. zei:Ik kan niet echt begrijpen hoe seks met een hoer als "goede seks" bestempeld kan worden maar ieder het zijne natuurlijk.

Extisi zei:Tripper zei:cropp zei:dude, dit hele topic is bullshit...
Reageer dan niet, 80% van alle topics hier zijn of gaan over bullshit.
Uhm, dat zegt Cropp toch helemaal niet? Hij legt alleen uit dat dit niet echt is,
dus reageer jij dan niet.
Met je hoofd.
W.F.L. zei:Nee, je bent te oud.
![]()
sarcasm zei:Oud betekend juist dat je meer ervaring hebt!
W.F.L. zei:sarcasm zei:Oud betekend juist dat je meer ervaring hebt!
Dat zal best, maar dat gaat ten koste van andere dingen. Daarbij heb ik nu geen tijd voor fouten. En de komende decennia ook niet. Tegen dan ben ik 30 en is er tijd genoeg voor dat soort dronken avonturen. Betekent schrijf je zo trouwens. Het is gewoon illegaal, en ik blijf liever binnen de wet.
Boe.
sarcasm zei:Ja dat is ook zo, met nadruk op DENKEN alles al te weten. Maarre Tripper, ben je ook van mijn leeftijd (31) dan, of ben je ouder?
Vigilante zei:Het is een veel voorkomend verschijnsel. Ben je 20 dan vind je 30 oud. Ben je 30 dan zeg je: het leven begint pas. Ben je 40 dan zeg je: Ik heb nog de helft van mn leven voor me, het wordt nog veel leuker. Zijn ze 50 dan gaan ze nieuwe dingen bedenken om te doen omdat ze 'geestelijk nog 20 zijn' en 'heel de wereld nog aankunnen'. Blablablabla.
Mensen worden oud, en dat begint bij eind 20.
sarcasm zei:Bovendien ben ik veel te pervers voor een broekie...
Eendagsvlieg zei:Daar krijg je ook een hoop voor terug.....De momenten voordat jij jezelf van de eettafel heb weg geneukt, whaha xD...Daarna is het over. Sta je op nummer vier wanneer je drie kinderen hebt.Immo zei:r@r@ zei:Hoe zielig zijn je dat ze moeten betalen voor seks?
Over het algemeen ben je toch wel meer geld aan een vriendin kwijt dan aan een hoer.
Bingeln zei:Flameon zei:Ik heb donderdagnacht 8 uur lang bij een hoer gezeten ..... praten, geen sex, voor het werk, crisisgeval. Voor de rest moet ik nks van hoeren hebben op sexueel gebied. Maar onthou: het zijn meisjes met eenbult van een verhaal
Ik heb laatst 3 dagen bij een hoer gezeten. We hebben samen mn huiswerk gedaan. Ik had nog een paar verslagen die nu af zijn en ze heeft me geholpen met een sollicitatiebrief. Ook heeft ze me stemadvies gegeven m.b.t. de komende verkiezingen. Ik vond deze hoer erg capabel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."