#1
Ik heb ook tussen 1 en 5 gestemd en ben 23,
dus wel een heel net meisje voor mn leeftijd he!!!
![:)]()
dus wel een heel net meisje voor mn leeftijd he!!!
Saivy zei:Dat is wel héél netjes.. hoe oud ben je?
Kim zei:Dan hoor je nog met barbie poppen te spelen
Kim zei:Dat heb je mij nooit horen zeggen
en ben ook niet van plan bij der weg te gaan.GabberSnoePie zei:Kim zei:Dat heb je mij nooit horen zeggen
zo kom je wel over, ook sommige opmerkinge die je maakt tegen minn, maargoed ontopic...

minn zei:even voor de duidelijkheid, Ãk ben geen 15 he, ik bedoelde wausie91.
Maar kim als je me zo dom vindt, reageer dat gewoon niet. dat je dat wel doet is alleen maar een teken van inteligentie die jij dus mist.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."