Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSexpartners

Sexpartners

98 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ieder jaar eentje dus :wink:
Maar vind het wel veel haha
w
wappiedeflappieLid
01-01-2024, 00:00
#3
laat hier weten met hoeveel verschillende partners jij de liefde hebt bedreven. One night stands tellen ook!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
7.

en allemaal tegelijk!


nee 7.
waarvan 2 serieuze relaties waren. EN 1 mijn eerste vrouw. dus 4 eendagsvliegjes... allemaal tussen die relaties in.

weinig? nee 6 teveel
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wacht tot het huwelijk :rolleyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kim zei:
Ik wacht tot het huwelijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tot wie zn huwelijk heb je gewacht dan? :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fresh zei:
Heb even zitten rekenen en een Excel sheetje gemaakt :flushed:

Blijf steken op 17 stuks (maar kan best 1 of 2 meer zijn)
Van deze 17 kan ik van 4 dames niet meer op de naam komen...
Klik om te vergroten...

Een excel sheetje. HAHAHA. Held. :tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Matheson zei:
Fresh zei:
Heb even zitten rekenen en een Excel sheetje gemaakt :flushed:

Blijf steken op 17 stuks (maar kan best 1 of 2 meer zijn)
Van deze 17 kan ik van 4 dames niet meer op de naam komen...
Klik om te vergroten...

Een excel sheetje. HAHAHA. Held. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ben er ook niet trots op, maar als ik eerlijk wil zijn moet ik het op deze manier ff doen :)
Maar het is nu plus 2..dus 19 ahum.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fresh zei:
Ben er ook niet trots op
Klik om te vergroten...
Maar je schaamt je er ook niet voor, anders zou je het niet neerzetten op een plek waar de hele wereld het kan lezen.

En gooi het alsjeblieft niet op de anonimiteits toer, want zo anoniem ben je hier niet.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Ik rook niet in bed :wink:
Maar had jij geen porno carriere oid vode? Dat je er zoveel naar binnen hebt laten glijden?
Klik om te vergroten...

Deze blijft geniaal. :sunglasses:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Fresh zei:
Ben er ook niet trots op
Klik om te vergroten...
Maar je schaamt je er ook niet voor, anders zou je het niet neerzetten op een plek waar de hele wereld het kan lezen.

En gooi het alsjeblieft niet op de anonimiteits toer, want zo anoniem ben je hier niet.
Klik om te vergroten...

Je bent jaloers he? :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Fresh zei:
Ben er ook niet trots op
Klik om te vergroten...
Maar je schaamt je er ook niet voor, anders zou je het niet neerzetten op een plek waar de hele wereld het kan lezen.

En gooi het alsjeblieft niet op de anonimiteits toer, want zo anoniem ben je hier niet.
Klik om te vergroten...

Wel als je Frisko heet.. Nevermind.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
(is dat onze belg frisko?)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
Fresh zei:
Ben er ook niet trots op
Klik om te vergroten...
Maar je schaamt je er ook niet voor, anders zou je het niet neerzetten op een plek waar de hele wereld het kan lezen.

En gooi het alsjeblieft niet op de anonimiteits toer, want zo anoniem ben je hier niet.
Klik om te vergroten...

Schamen is wel een heel groot woord ja.
Maar als je je ergens voor schaamt, hoeft dat nog niet persé in te houden dat je het niet kenbaar maakt he? Kan ook een deel van het verwerkingsproces zijn :tongueout:
Tsja :) Met o.a. een ip kun je veel he? :sunglasses:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor hoeveel mensen is die poll nog relevant?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vanadesse zei:
Voor mij!
Klik om te vergroten...
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mij!

Maar waarom geen poll waar je je stem in kan veranderen? Petrovic?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
tomz0r zei:
Je bent jaloers he? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Neuh, alles dat je veel doet, wordt minder leuk.

W.F.L. zei:
Exceptional Insight zei:
En gooi het alsjeblieft niet op de anonimiteits toer, want zo anoniem ben je hier niet.
Klik om te vergroten...

Wel als je Frisko heet.. Nevermind.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Fresh zei:
Schamen is wel een heel groot woord ja.
Maar als je je ergens voor schaamt, hoeft dat nog niet persé in te houden dat je het niet kenbaar maakt he? Kan ook een deel van het verwerkingsproces zijn :tongueout:
Klik om te vergroten...
Touché.

Fresh zei:
Tsja :) Met o.a. een ip kun je veel he? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Ik had het meer over de rest van de persoonlijke informatie die je hier (onbewust) achterlaat.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
tomz0r zei:
Je bent jaloers he? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Neuh, alles dat je veel doet, wordt minder leuk.
Klik om te vergroten...

Shit :(

Ik heb echt een leuk leven, ik doe niets.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vanadesse zei:
Voor mij!

Maar waarom geen poll waar je je stem in kan veranderen? Petrovic?
Klik om te vergroten...
Done.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."