Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge BacingsPen zei: hahaha, en ligt het nou aan mij of valt 5 vriendjes in 2 jaar nog wel mee voor sommige mooie meisjes ?! :P mmmmmzzz... Of worden jullie nou allemaal voor de gek gehouden of ehhhhh? Ach ja.... de meeste mooie meisjes die ik ken en eerlijk waren, zaten op zo ongeveer 7 bedpartners toen ze 20 jaar oud waren haha, woon ik dan echt in zon hoeren dorp dan?!:P Klik om te vergroten... Ik ben 20jaar oud , en ben met 1 jongen naar bed geweest . En ja , daar ben ik heel eerlijk in . Moet er wel bij zeggen dat dit ook tijdens een lange relatie was , en deze pas net beindigd is :P Verder denk ik , hoe hypocriet ook dat het voor meiden anders ligt als voor mannen .. Ik ben als meid zijnde blij met maar 1 bedpartner , en ik ga ook pas naar bed met een man als ik van hem hou . Maar dat zou inderdaad wel een typpisch vrouwending zijn . Mannen zijn hier over het algemeen iets makkelijker in geloof ik , & correct me if i`m wrong"
"verviret zei: In geval van twijfel of onvrede is er een zeer simple test: Laat je partner kiezen tussen jou of zijn/haar drugsgebruik. (Of laat je partner jou die keuze maken). Verhelderend! Klik om te vergroten... Haha , geloof me .. dat is niet altijd erg handig . Je vriend/vriendin ken wel zéggen dat je voor jou kiezen .. Maar de drugs ook daadwerkelijk laten liggen is een heel ander verhaal natuurlijk . en dan krijg je leugens in een relatie , ook niet erg handig weet ik uit ervaring . Ik denk dat het afhankelijk is van de relatie en de mate van het drugsgebruik of het wel of niet samen gaat . Mijn ex-vriend loog tegen me over zijn gebruik en nam zijn 1e lijn pep op een dag toen hij opstond om te gaan werken . Toen ik hem vroeg een keus te maken zij hij deze niet te kenne maken dus heb ik die keus voor hem gemaakt . Liegen is per defenitie bij mij al klaar , zeker als het over je drugsgebruik gaat . Ik denk dat als er eerlijk over gepraat word het best samen zou kenne gaan in een relatie , maar zoals ik al zij .. Eerlijkheid & vertrouwen voorop ."