Ik kies Brandon Boyd (de zanger van Incubus). Ik vind hem zo ontzettend mooi, sexy en knap. Ik kan uren als een klein meisje zwijmelen bij zijn foto's en de livedvd's die ik heb van Incubus.
#5
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Exclusief mijn partner vind ik helemaal niemand echt mooi en voel ik me helemaal niet aangetrokken tot iemand.
#6
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
pffff jeetje das een moeilijke vraag
#7
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
M'n vriendin
#8
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Klaara.
#9
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
is onvindbaar imo...maar deze is niet verkeerd
#10
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Megan Fox
#11
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Peanut natuurlijk....
Once you go purple you'll never go back!!
#12
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Als ik iemand sexy vind, en geil, en wauw, en uniek, dan is het Amanda Fucking Palmer.
#13
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
#14
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Niet eens zo'n mooie foto en toch is en blijft het een vleesgeworden godin.
Het meisje dat ik heb laten gaan
#15
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Knap stom
#16
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Had mindgamer zijn reactie wel willen zien hierop
#17
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Waarom heb je haar laten gaan dan, Oom klaas?
#18
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Ellen ten Damme...
#19
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Cillian Murphy
Jared Leto
Wentworth Miller
Alle drie errug smakelijk!
Maar op nummer 1 staat voor mij toch altijd wel:
Johnny Depp
#20
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
---
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.