Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEchte liefde of toch....

Echte liefde of toch....

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
e
erik_heerlenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste nieuws: Intussen is ze vogelvrij verklaard door de hele scène. Vooral omdat ze auto van de broer van haar "vriend" heeft gestolen is notdone. Gisteren heb ik haar nog kort kunnen spreken. Ondanks dat ze hele week niets heeft laten zien of horen heeft ze toch dagelijks aan mij gedacht, had de sleutels van de auto afgegeven aan iemand ter bewaring, idem met mijn huissleutels etc. Kortom een groot kulverhaal. Een vriendin van haar die haar heeft laten vallen als een baksteen heeft haar de mobiele telefoon afgenomen, en aan mij gegeven om haar zo te dwingen contact met mij op te nemen, niet alleen om haar kleren etc op te komen halen, maar "als het even gaat" ook de auto te retourneren.
Een uur geleden stond de politie voor de deur, en waren met vier auto's op zoek naar haar (Er stonden vier politieauto's voor de deur!). Ze hadden het signaal van haar mobiele telefoon gepeild, en kwamen zodoende bij mij uit. Omdat ze weer aan het handelen is, wordt ze al geruime tijd gevolgd door de politie. Blijkbaar is dit en de diefstal van de auto van mijn broer aanleiding om nu snel in te grijpen en haar van straat te krijgen.

Voor mij is nu ook de maat vol. Langzaam begin ik het gevoel te krijgen dat ik alleen maar goed was voor de s... en douche en kleedgelegenheid, en de sponsoring van haar gebruik. Van het eerste heb ik totaal geen vroeging, daar hou ik zelfs nog hele goede herinneringen aan over. Maar voor de rest voel ik me bedrogen en bezeikt. Rest mij alleen nog een bezoek aan de rechtbank als ze veroordeeld wordt voor een eerdere zaak met een gestolen auto waar ze een aanrijding met zwaar letsel heeft veroorzaakt. en eventueel in de gevangenis als ze haar zonden mag overdenken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen. Ten eerste heb ik veel bewondering voor je Erik! Het valt sowieso niet mee om in het hoofd van een verslaafde te kruipen, al helemaal om zo genegen te zijn enige empathie te voelen wanneer je niets met drugs te maken hebt! Je hebt volgens mij een goed inlevingsvermogen en dat vind ik roemenswaardig!

Aangaande bovenstaande posts van mijn mede forummers heb ik niets toe te voegen. Ik denk dat je zelf al tot de conclusie bent gekomen dat deze vrouw op dit moment je niets te bieden heeft behalve dat ze je me trekt haar wereld in. Onbedoeld weliswaar maar toch. Ik wil toch nog even toe voegen dat je haar wel moet blijven steunen. Geef geen geld en kostbare spullen(zoals auto's ed.) te leen, je ziet het nooit meer terug. Steun haar door er voor haar te zijn wanneer ze het nodig heeft.

2 jaar geleden was ik uit in Utrecht en ik liep om 6 uur in de ochtend over CS. In de winter is dat een geliefde plek voor zwervers om samen te komen omdat het winkelcentrum enigszins warm is en vrij toegankelijk. Ik heb daar toen met een zwerver een sigaret gerookt en heel lang zitten praten. Ik was onder invloed van een heleboel en hij ook en ik kan makkelijk luisteren op zo'n moment. Hij zwierf nog niet zolang en had het moeilijk met zijn positie op dat moment. Hij was zwaar cocaïne en heroïne verslaafd en ik had een heel goed gesprek met hem.

Een half jaar geleden was ik weer op Hoog Catharijne en werd ik aangesproken door een goed uitziende man. Ik was hoogst verbaast toen ik de zwerver van toen herkende. Hij vertelde me dat dat gesprek, dat ik toen met hem had, hem zo enorm goed had gedaan dat hij vanaf toen keihard heeft geknokt om clean te worden. Hij heeft een simpele baan en verdient weinig maar hij heeft hoop en schijnbaar had ik die hem gegeven. Simpel door te laten zien dat niet iedereen hetzelfde is en door niet met een grote boog om zwervers en ander 'gespuis' heen te lopen.

Ik bedoel te zeggen dat ook al geeft ze je misschien het idee dat ze niet van je houdt, ze is en blijft een mens met al haar zwakheden. Probeer er voor haar te zijn, op een reële manier, niet dor geld te geven of drugs, maar door te luisteren. Misschien vertelt ze niet de waarheid maar het feit dat je er voor haar bent en met haar mee voelt kan een hele hoop betekenen! Mocht ze serieus willen afkicken dan is het erg fijn dat er iemand achter haar staat. Het is moeilijk om je ideologie vast te houden als de hele wereld je laat vallen!

Zo een heel verhaal maar ik hoop dat je er wat mee kan!

Sterkte!
e
erik_heerlenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Pffff das shit voor je. Als onschuldige en goed bedoelde jongen krijg je opeens 8 agenten voor je deur!
Ik denk dat je een verstandige keuze hebt gemaakt. Je verdient beter!

Sterkte
Klik om te vergroten...
Ach, een van de acht agenten was diegene die woensdag mijn aangifte van de diefstal van de auto heeft opgenomen. Zodoende hoefde ik niets te vrezen. Maar inderdaad, leuk was en is het inderdaad niet. Ik heb de heren wel nog a la carte telefoonnummers van haar vriendjes verstrekt, waar de heren heel veel mee kunnen doen. Zo direct uit haar telefoon, en de heren verteld waar ze eventueel kan zijn nu. Deze adressen waren al bekend, maar werd toch bedankt voor de moeite.
Helaas blijft mijn woning toch onder oberservatie staan. Het zou immers kunnen zijn dat ze naar mijn woning komt om spullen van haar op te halen of haar telefoon te komen opeisen. Aan de ene kant voel ik me begluurd, omdat letterlijk en figuurlijk iedere beweging die ik maak wordt gadegeslagen. Maar omdat mij niks valt te verwijten, en niet ik wordt geobserveerd maar puur zij als ze zich bij mij zou verlopen voor de hierboven genoemde redenen, heb ik er vrede mee. Intussen ben ook van mening dat ze zo snel mogelijk een politiecel of HvB van binnen mag bekijken en daar terplekke haar zonden mag overdenken en eens diep mag en kan gaan nadenken over haar toekomst.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je lekker distancieren dus van haar, ik zag meteen al dat dit hopeloos zou worden. Nu stond de politie voor je deur en zochten ze puur alleen haar, maar straks word je nog eens verdacht van medeplichtigheid van 1 of ander delict, want zij sleurt jou gewoon mee in haar wereld! Afkappen die handel, er zijn veel betere vrouwen voor jou te vinden, dat moet je zelf toch ook wel een beetje inzien toch? De volgende keer gewoon lekker een "normaal" iemand kiezen. Als je de hulpverlener wilt spelen, moet je een baan in dat werkveld gaan zoeken. Je lijkt me er helemaal een type voor. Op die manier beteken je ook veel voor het "uitschot" van onze maatschappij, maar je priveleven blijft tenminste lekker veilig buiten schot!
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat is een moedig van dit durven te vertellen eric,maar ik vrees dat je dat niet zal volhouden( hopelijk heb ik het mis,hoor :wink:) ...sorry makker hopelijk neem je mij dit niet kwalijk :wave:
e
erik_heerlenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het allerlaatste nieuws is dat ik erachter ben gekomen dat ze me al een tijdje aan het belazeren was met een ander. Deze gast (40 jaar) woont nog lekker bij zijn moeder, en dat is dus niet de meest ideale basis om een relatie te hebben. Zij heeft zich bij mij laten inschrijven, maar omdat ze ruim een jaar dakloos is geweest moet ze met bewijsstukken (zoals een kopie van haar zorgpolis etc) aantonen dat ze inderdaad bij mij woonachtig is.
Deze knul kwam practisch iedere dag op bezoek, en haar reactie was dat het haar aller beste vriend was, haar maatje waarmee ze alles kan delen (blablabla).
Ok, het kan best dat dat zo is, maar iemand die meer met zo'n persoon optrekt dan met haar eigen vriend vraagt om opheldering.
Hij mag van haar moeder niet meer bij haar binnenkomen, en ook ik heb hem de toegang tot mijn woning ontzegd. Zolang er geen duidelijkheid is/was over zijn rol in haar leven wil ik deze gast niet in huis hebben.
Gisteren was haar moeder jarig. Met mij wilde ze niet gaan, omdat we anders met de bus moesten gaan. Hij heeft de auto van zijn moeder en met hem wilde ze wel gaan. (mijn auto is ongeveer een half jaar geleden onvrijwillig van eigenaar veranderd). Terwijl haar moeder haar uitdrukkelijk heeft gezegd dat ze alleen welkom was als ze met mij kwam, en niet met haar loverboy. Stond ze gisteravond toch met hem bij haar aan de deur, en ik was er ook. Haar moeder liet haar niet binnen, en vertelde haar dat ze moest oprotten met haar loverboy en dat ze weer welkom was als ze hem liet stikken en afstand van hem nam. Terloops kreeg ze koud op haar dak te horen dat ze het nu echt verknald had. Niet alleen bij mij maar ook bij haar. Haar moeder was blij dat ze eindelijk van de straat was, en een lieve zorgzame vriend had gevonden die haar accepteerde dat ze gebruikte, maar tegelijkertijd ook haar wilde steunen in het afkickproces. Haar loverboy is iemand die coke rookt, net als zij, maar als zij heeft, gebruikt hij het meeste van de voorhanden zijnde coke. Verder zet hij haar aan tot het (mede)plegen van diefstallen van auto's en andere zaken die het daglicht niet verdragen.
Zij wil dat eigenlijk allemaal niet, maar hij heeft een bepaalde macht over haar. Wellicht dat jullie dit beeld herkennen.
Ik vond het best erg voor haar om zo hard aangepakt te worden door haar eigen moeder, maar tegelijkertijd had ik ook zoiets van wie zijn handen brandt, moet ook op de blaren zitten.


Ik was even boodschappen doen, en ik kom thuis en ik tref hem op de bank aan. Zij stond onder de douche. Ik sommeerde hem om de woning te verlaten omdat ik niet wil dat hij in mijn woning aanwezig is. Zij komt onder de douche uit, en begint op mij te schelden dat het haar bezoek is, en dat zij ook recht op bezoek heeft etc. Ik zeg "niet als je mij met hem ligt te bedriegen", en ik laat de foto's zien uit haar telefoon. "Hier met mijn telfoon jij vuile......." Ik ren naar buiten, en zij wil me achterna komen, maar ik had de deur afgesloten, waardoor zij via de achterdeur en de buren naar buiten komt gestormd. Intussen was ik al weggefietst, maar had nog kans gezien een tas met kleren die zij had klaargezet om mee te nemen mee te grissen.
Blijkbaar was ze van plan om een paar dagen met haar loverboy te gaan flaneren. Op een gegeven moment zie ik ze naar de bushalte lopen, en heb ik gewacht totdat de bus kwam. Ik zie haar naar mij kijken met een blik van "ik heb verloren, maar toch zet ik door". Ze gaat zitten en ik ga voor de bus uit rijden, en gooi al haar kleren zo op straat.
Bij het langsrijden kijkt ze me nog een keer aan met een blik van "jij hebt gewonnen, ik erken mijn verlies". De bus stopt nog bij een bushalte, en ik zie haar opstaan, kennelijk met de gedachte om uit te stappen, en terug te keren naar mij. Maar haar loverboy hield haar tegen, waarna de bus weer wegreed bij de halte. Intussen lagen en liggen al haar kleren gewoon op straat, en heeft ze in feite niets meer om aan te trekken.
Het enigste wat hier nog ligt zijn haar schoenen en wat ondergoed en broeken. Natuurlijk vind ik het ook erg wat ik gedaan heb, maar ik heb haar herhaaldelijk gevraagd naar zijn precieze rol in haar leven. Had ze mij gewoon eerlijk verteld hem leuker te vinden dan mij, was er niks aan de hand geweest. Waren we als vrienden uitelkaar gegaan en had het niet zo te hoeven escaleren. Nu heeft ze een tijdje kost en inwoning gehad, kon ze doen en laten wat ze wilde in huis, en heeft ze haar vrienden, moeder en zusje voor de gek gehouden door hun voor te houden dat ik haar vriend was.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hou dat meisje uit je leven, je hebt al veel te veel van haar gepikt.. Sterkte met alles.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja erik echt ik zou toch luisteren wat safierke zegt,das gewoon een relatie om te mislukken :( ,ik weet het is moeilijk,maar later ga je het niet beklagen...ooit vind je een meisje die wel past bij jou :wink: ,veel sterkte eric!!!!
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#9
erik_heerlen zei:
Ik zeg "niet als je mij met hem ligt te bedriegen", en ik laat de foto's zien uit haar telefoon. "Hier met mijn telfoon jij vuile......." Ik ren naar buiten, en zij wil me achterna komen, maar ik had de deur afgesloten, waardoor zij via de achterdeur en de buren naar buiten komt gestormd.
Klik om te vergroten...
Gast je gaat toch niet wegrennen uit je eigen huis???
Zegt dat het over is en dat ze dood kan vallen, klinkt misschien hard, maar zij is jou helemaal niet waard. Probeer haar te vergeten hoe moeilijk het ook is...
Sterkte dr mee...
l
lulloLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat heb jij je in de zeik laten nemen zeg.
Erg naïef te denken dat ze echt verliefd op je was.
Mensen die zover heen zijn zijn alleen maar verliefd op de drug waar ze aan verslaafd zijn, emotieloos en op het moment dat de emoties echt worden snel weer drugs nodig hebben om de werkelijkheid te onderdrukken.
Zo iemand kun je alleen maar met harde hand helpen door duidelijk grenzen te stellen en dat is iets dat jij duidelijk niet hebt gedaan.
Hoop voor je dat jij je lesje hebt geleerd en je nooit meer op die manier met iemand inlaat, je bent er te soft voor, wat je siert hoor, en dat voelen ze naadloos aan waardoor de geschiedenis zich zal herhalen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
en gooi al haar kleren zo op straat.
Klik om te vergroten...

Dat is echt het beste wat je hebt gedaan.

Zij is een vogel voor de kat je jij verziekt je leven om met haar zoveel bezig te zijn, maar dat ik mijn mening natuurlijk
e
erik_heerlenLid
01-01-2024, 00:00
#12
lullo zei:
Wat heb jij je in de zeik laten nemen zeg.
Erg naïef te denken dat ze echt verliefd op je was.
Mensen die zover heen zijn zijn alleen maar verliefd op de drug waar ze aan verslaafd zijn, emotieloos en op het moment dat de emoties echt worden snel weer drugs nodig hebben om de werkelijkheid te onderdrukken.
Zo iemand kun je alleen maar met harde hand helpen door duidelijk grenzen te stellen en dat is iets dat jij duidelijk niet hebt gedaan.
Hoop voor je dat jij je lesje hebt geleerd en je nooit meer op die manier met iemand inlaat, je bent er te soft voor, wat je siert hoor, en dat voelen ze naadloos aan waardoor de geschiedenis zich zal herhalen.
Klik om te vergroten...
Of ze echt verliefd op mij is/was weet alleen zij. Haar moeder, die haar dochter door en door kent heeft mij verteld dat ze wel verliefd op mij is, maar omdat ik niet gebruik, zij toch een weg zoekt om met gebruikers in contact te komen. Haar beste vriend die haar overal bij begeleid gebruikt wel. Echter deze jongen is bij haar moeder niet langer meer welkom, en ook bij mij is dat het geval. Onlangs was haar moeder jarig en kreeg ze uitdrukkelijk te horen van haar moeder dat ze alleen met mij welkom was, en dat haar "loverboy" zoals haar beste vriend door de vriend van haar moeder genoemd wordt, niet welkom was.
Een andere reden dat ze mij toch wel serieus neemt is dat ze in het weekend met mijn peperdure Giant fiets naar gebruikers is geweest. Zaterdagnacht om 2 uur vertrekt ze hier, komt gisteren rond 13.00 uur per taxi even terug om haar bruin op te halen, om vervolgens met een smoes weer te vertrekken. Rond 22.00 is ze terug met fiets en al, en om 23.30 verdwijnt ze weer spoorloos nadat ik iets te eten heb gehaald bij de snackbar om de hoek. Deze keer met medeneming van mijn mobieltje.
Mijn mobiel zal ze zeer zeker verpatsen. Ok, het is diefstal, maar gelukkig betreft het hier geen duur toestel, dus daar is overheen te komen. Mijn bankpas ligt gewoon op het bureau, en ze weet ook de pincode ervan. Toch heeft ze het nooit geflikt om geld van de rekening te halen, laat staan de huissleutels aan vreemden te geven. Alles is nog in huis, met uitzondering van mijn plasmatelevisie en DVD-recorder. Deze is gestolen na een inbraak. Of zij daar meer van weet is nog maar de vraag, want die avond is op vijf andere plaatsen ook ingebroken.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of ze echt verliefd op mij is/was weet alleen zij. Haar moeder, die haar dochter door en door kent heeft mij verteld dat ze wel verliefd op mij is,....

haar moeder die haar door en door kent? uit je reports heb ik de vermoedens dat er iets niet klopt ofzo,de moeder in kwestie staat volgens mij machteloos en uit liefde voor haar (jammer genoeg )verslaafde dochter probeert ze jou te overtuigen dat haar dochter je graag ziet,daar ze ziet of merkt dat je een (te) brave kerel bent en dat je haar eventuele redding zou kunnen zijn.....

Mijn bankpas ligt gewoon op het bureau, en ze weet ook de pincode ervan. Toch heeft ze het nooit geflikt om geld van de rekening te .....

luister maar(vlug) naar mijn advies....verander je pincode maar!!!!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
B
BezorgdiemandLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laat me raden... Deze dame is Tamara T. ?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
zo zijn er genoeg. wie weet wat er in 7 jaar kan veranderen.

een naam bij het verhaal voegt weinig toe, helemaal aangezien de topicstarter waarschijnlijk niet meer zal reageren.
H
HeuvellandLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bezorgdiemand zei:
Laat me raden... Deze dame is Tamara T. ?
Klik om te vergroten...
Ik ben Erik Heerlen, en na tien jaar kom ik nog eens kijken. En ja het is deze dame.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat zij nu 1maal dingen die kunnen gebeuren in het leven,heb ook al nare ervaringen gehad op liefdeservaring,maar de moed niet laten zakken!!! :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pffff das shit voor je. Als onschuldige en goed bedoelde jongen krijg je opeens 8 agenten voor je deur!
Ik denk dat je een verstandige keuze hebt gemaakt. Je verdient beter!

Sterkte
e
erik_heerlenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enkele weken geleden leerde ik een leuke meid kennen die welliswaar verslaafd is aan bruin en wit. Nu veroordeel ik niemand om wat hij of zij allemaal doet, immers ik ben niet verantwoordelijk voor hetgeen anderen met hun leven doen.
Deze dame werkt als tippelprostituee, en ook hier kan ik mee leven. Liever dit werk om aan geld voor drugs te komen dan crimmineel gedrag vertonen.
Zij heeft als enig kind (van twee dochters en een zoon, welke allemaal gebruiken) een goed contact met haar moeder. Nog voordat ik aan haar moeder werd voorgesteld had ze al over mij verteld dat ik een niet gebruiker ben, en dat ze mij hartstikke leuk vindt etc etc.
Ook ik ontving deze signalen o.a. van haar dealers, vriendinnen etc.
Eind april heeft ze een grote fout gemaakt, door met een gestolen auto, onder invloed van wit en bruin, zonder in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs een aanrijding te veroorzaken waarbij één zwaar gewonde is gevallen. Daarnaast is ze al een aantal keren opgepakt voor illegaal tippelen buiten de daartoe aangewezen zone, drugsgebruik op de openbare weg etc.
Ze wil dolgraag af van het spul, maar om de een of de andere manier heeft ze hiervoor de niet de kracht en energie om daadwerkelijk de stap te nemen.

Ik heb haar voorgesteld om bij mij in te trekken zodat ze niet in de buurt is van diegenen die haar telkens meesleuren in de witte en bruine wereld. Probleem is dat het vogeltje bijna iedere nacht gaat vliegen. Telkens komt ze wel weer met een ander verhaal dat of ze voelt zich niet lekker, "ziek" omdat ze (echt) geen bruin meer heeft. Of ze moet nog een boodschap doen etc etc. Met andere woorden van samen slapen komt niet veel terecht. Bellen heeft weinig zin, want ze neemt gewoonweg niet op. Maar 's middags om een uur of vier- vijf gaat de telefoon en komt ze weer terug of als ik haar bel kan ik haar in de stad ophalen.

Verder is ze heel zorgzaam voor mij, doet de was, kookt. en doen samen de dingen die anderen ook zouden doen. Gaat zelfs minder werken op de zone, hetgeen ik van harte toejuich. Ze heeft zelfs al tegen collega's op de zone verteld dat ze met mij gaat samenwonen. Alleen ik twijfel nu of de liefde wel echt is, of gewoon een goed toneelspel is. Donderdag gaat ze werken op de zone, maar omdat ze geen beltegoed meer heeft neemt ze mijn telefoon mee. Beloofd te bellen maar belt niet. Tegen zes uur in de ochtend besluit ik dan ook "preventief" de SIM-kaart te blokkeren. Tegen kwart voor vijf in de middag krijg ik een sms of ik haar even wil bellen. "Kun je me daar en daar even komen halen?" Ik ga haar halen en krijg te horen dat ze bang was om naar huis te komen omdat de telefoon in de auto van een klant had verloren, en deze spoorloos was.

Op zulke momenten kun je twee dingen denken:
1. Ze kan de telefoon inderdaad verloren zijn. Een mobiele telefoon is makkelijk te verliezen.
2. Ze heeft de telefoon gewoon verpatst om aan een grammetje wit of bruin te raken.

Omdat ik beide aannemelijk vind, en zielsveel van haar hou word ik niet boos, en troost haar met de woorden dat een telefoon te vervangen is, maar zij niet.

Maar het gevoel dat het vogeltje iedere nacht gaat vliegen, en pas in de middag terugkeert maakt mij angstig in mijn gevoel dat het haar alleen gaat om de centen die ik in spendeer in de vorm van eten, slapen etc, en dat er eigenlijk geen sprake is van echte liefde.
Ok, als ik meega naar de zone, parkeer ik de auto in de nabijheid, en komt ze regelmatig even bij me zitten, of rijden we eventjes naar de Burger King om iets te eten wat zij dan betaald. Of ze brengt regelmatig een bekertje water naar me als ik bij de zone sta te wachten totdat ze klaar is.

Alleen zodra ik begin over haar plan om af te kicken, wordt ze boos. Kapt ze het gesprek abrupt af en is er geen land meer mee te bezeilen. Ze wil stoppen, want regelmatig hoor ik haar vanuit de slaapkamer roepen "Gvd waarom gebruik ik deze troep". En vorige week zat ze op de grond met de basepijp, en zei ze "Als ik jou ooit een pijp zie roken, ram ik je die dwars door je strot". Bij haar moeder barste ze regelmatig in huilbuien uit en riep ze dat er mee wil stoppen. Maar sinds kort neemt ze ook geen contact meer op met haar moeder. Terwijl juist deze precies aanvoelt wat haar dochter voelt en denkt.

Sinds afgelopen zondagnacht is ze vertrokken en neemt ook voor mij de telefoon niet op. Verder neemt ze voor niemand de telefoon op, want vrienden en kennissen van haar bellen mij op met de vraag of ze bij mij is. Er komen zelfs mensen voor haar bij mij aan de deur. Ik heb haar geprobeert te bellen met een ander mobiel nummer ook zonder resultaat.
Gisteren stuurde ik haar een SMS-bericht wat ik moet doen met haar spullen. Kreeg een bericht terug om ze te bewaren en dat ze ze zou komen halen, hetgeen echter niet gebeurd is.

Ben zondagavond naar de tippelzone gereden, daar was ze niet, terwijl ze wel had aangegeven bij de portier wél te zullen komen. Zelfs de portier had ze niet gezien. Maandag getracht aangifte van vermissing bij de Politie te doen. Vragenformulier ingevuld kom terug op het bureau krijg ik te horen dat ze haar hadden gesproken en dat ze gezegd had mij nooit meer te zullen willen zien. Men had haar gebeld, terwijl ik en haar vrienden/vriendinnen haar niet te pakken krijgen omdat ze telkens op haar voicemail stuiten.

De gedachtengang in mijn hoofd neigt nu naar "je bent gebruikt" en "het is toch ware liefde geweest (en nog steeds, maar ze wordt geblokkeerd door een bepaalde groep mensen die haar dit beletten). Vooral haar moeder is hierdoor enorm teleurgesteld. Omdat ik de eerste jongen was die niet gebruikte en meedacht over plannen om haar ervanaf te krijgen. Vooral omdat haar dochter dit zo graag wil. Maar ook omdat ze over mij meer had verteld en echt een "gezonde" kleur in het gezicht kreeg als ze het over mij had. En haar moeder kent haar van haver tot gort. Als ze liegt, dan heeft moeders dat zo door.

Van een verslaafde is bekend dat deze terugkeert naar personen zodat of het geld op is, of men niet beschikt over voldoende spul. Zo zal ze denk ik vroeg of laat ook weer hier aan de deur verschijnen. Maar erachter komen of het echte liefde is/was of dat het een goed toneelspel van haar is geweest zal ik nooit te weten komen vrees ik.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Komt het nu omdat ik stoned ben offf?
Ga eens bij jezelf na, of je je in zo'n relatie/levensstijl wil storten..
En als ik het zo doorlees, en je geen gebruiker bent, komt het als behoorlijk heftige shit over man :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."