#1
Laatste nieuws: Intussen is ze vogelvrij verklaard door de hele scène. Vooral omdat ze auto van de broer van haar "vriend" heeft gestolen is notdone. Gisteren heb ik haar nog kort kunnen spreken. Ondanks dat ze hele week niets heeft laten zien of horen heeft ze toch dagelijks aan mij gedacht, had de sleutels van de auto afgegeven aan iemand ter bewaring, idem met mijn huissleutels etc. Kortom een groot kulverhaal. Een vriendin van haar die haar heeft laten vallen als een baksteen heeft haar de mobiele telefoon afgenomen, en aan mij gegeven om haar zo te dwingen contact met mij op te nemen, niet alleen om haar kleren etc op te komen halen, maar "als het even gaat" ook de auto te retourneren.
Een uur geleden stond de politie voor de deur, en waren met vier auto's op zoek naar haar (Er stonden vier politieauto's voor de deur!). Ze hadden het signaal van haar mobiele telefoon gepeild, en kwamen zodoende bij mij uit. Omdat ze weer aan het handelen is, wordt ze al geruime tijd gevolgd door de politie. Blijkbaar is dit en de diefstal van de auto van mijn broer aanleiding om nu snel in te grijpen en haar van straat te krijgen.
Voor mij is nu ook de maat vol. Langzaam begin ik het gevoel te krijgen dat ik alleen maar goed was voor de s... en douche en kleedgelegenheid, en de sponsoring van haar gebruik. Van het eerste heb ik totaal geen vroeging, daar hou ik zelfs nog hele goede herinneringen aan over. Maar voor de rest voel ik me bedrogen en bezeikt. Rest mij alleen nog een bezoek aan de rechtbank als ze veroordeeld wordt voor een eerdere zaak met een gestolen auto waar ze een aanrijding met zwaar letsel heeft veroorzaakt. en eventueel in de gevangenis als ze haar zonden mag overdenken.
Een uur geleden stond de politie voor de deur, en waren met vier auto's op zoek naar haar (Er stonden vier politieauto's voor de deur!). Ze hadden het signaal van haar mobiele telefoon gepeild, en kwamen zodoende bij mij uit. Omdat ze weer aan het handelen is, wordt ze al geruime tijd gevolgd door de politie. Blijkbaar is dit en de diefstal van de auto van mijn broer aanleiding om nu snel in te grijpen en haar van straat te krijgen.
Voor mij is nu ook de maat vol. Langzaam begin ik het gevoel te krijgen dat ik alleen maar goed was voor de s... en douche en kleedgelegenheid, en de sponsoring van haar gebruik. Van het eerste heb ik totaal geen vroeging, daar hou ik zelfs nog hele goede herinneringen aan over. Maar voor de rest voel ik me bedrogen en bezeikt. Rest mij alleen nog een bezoek aan de rechtbank als ze veroordeeld wordt voor een eerdere zaak met een gestolen auto waar ze een aanrijding met zwaar letsel heeft veroorzaakt. en eventueel in de gevangenis als ze haar zonden mag overdenken.

