#1
dat zij nu 1maal dingen die kunnen gebeuren in het leven,heb ook al nare ervaringen gehad op liefdeservaring,maar de moed niet laten zakken!!! 


en gooi al haar kleren zo op straat.
Of ze echt verliefd op mij is/was weet alleen zij. Haar moeder, die haar dochter door en door kent heeft mij verteld dat ze wel verliefd op mij is, maar omdat ik niet gebruik, zij toch een weg zoekt om met gebruikers in contact te komen. Haar beste vriend die haar overal bij begeleid gebruikt wel. Echter deze jongen is bij haar moeder niet langer meer welkom, en ook bij mij is dat het geval. Onlangs was haar moeder jarig en kreeg ze uitdrukkelijk te horen van haar moeder dat ze alleen met mij welkom was, en dat haar "loverboy" zoals haar beste vriend door de vriend van haar moeder genoemd wordt, niet welkom was.lullo zei:Wat heb jij je in de zeik laten nemen zeg.
Erg naïef te denken dat ze echt verliefd op je was.
Mensen die zover heen zijn zijn alleen maar verliefd op de drug waar ze aan verslaafd zijn, emotieloos en op het moment dat de emoties echt worden snel weer drugs nodig hebben om de werkelijkheid te onderdrukken.
Zo iemand kun je alleen maar met harde hand helpen door duidelijk grenzen te stellen en dat is iets dat jij duidelijk niet hebt gedaan.
Hoop voor je dat jij je lesje hebt geleerd en je nooit meer op die manier met iemand inlaat, je bent er te soft voor, wat je siert hoor, en dat voelen ze naadloos aan waardoor de geschiedenis zich zal herhalen.
Of ze echt verliefd op mij is/was weet alleen zij. Haar moeder, die haar dochter door en door kent heeft mij verteld dat ze wel verliefd op mij is,....
haar moeder die haar door en door kent? uit je reports heb ik de vermoedens dat er iets niet klopt ofzo,de moeder in kwestie staat volgens mij machteloos en uit liefde voor haar (jammer genoeg )verslaafde dochter probeert ze jou te overtuigen dat haar dochter je graag ziet,daar ze ziet of merkt dat je een (te) brave kerel bent en dat je haar eventuele redding zou kunnen zijn.....
Mijn bankpas ligt gewoon op het bureau, en ze weet ook de pincode ervan. Toch heeft ze het nooit geflikt om geld van de rekening te .....
luister maar(vlug) naar mijn advies....verander je pincode maar!!!!
Ik ben Erik Heerlen, en na tien jaar kom ik nog eens kijken. En ja het is deze dame.Laat me raden... Deze dame is Tamara T. ?

Bedankt voor je complimenten!Flameon zei:Respect Erik hoe jij met haar omgegaan bent en gaat.
Zoals Technora al aangeeft zullen er weinig jongens zijn die zoveel op energie in relatie gebied steken bij iemand die verslaafd is aan wit en bruin.
Ik ben ook van mening dat verslaafden mensen veel van iemand kunnen houden, maar ik ben inderdaad ook bang dat de coke of heroine altijd op nummer een zal blijven staan. Ze zijn en blijven immers verslaafd, ook als ze verliefd op iemand zijn.
Of ze op jou of op je geld / huisvestiging etc uit is is moeilijk te zeggen. Dat is een antwoord waar je naar moet gissen en daar kun je dus misschien beter niet over nadenken. Er is maar 1 iemand die dit echt weet, en of je dit antwoord momenteel zult krijgen blijft de grote vraag.
Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn komt het wel goed denk ik in de toekomst, maar ik zou me er niet alleen maar op spitsen.
Het middel (spul) staat inderdaad op de eerste plaats, meer een gedeelde eerste plaats. Automatisch stort je je in een relatie met een "verslaafde" toch ook een beetje in haar wereldje en problemen. Nu is dat niet verkeerd, als je er maar mee kunt omgaan, en afstand neemt van haar beslissingen die haar in problemen kunnen brengen. Het enige wat je in zo'n geval kunt doen is haar steunen en samen zoeken naar een oplossing, waarbij het vaak om geld gaat. Geld dat je veelal na investering niet meer terugziet. Maar in het geval van een liefdesrelatie doe je zulke dingen. Ik blijf zeer zeker hoofdrolspeler in mijn eigen wereld. Als is het een wereld die je op gezette tijden moet delen met dat ene wereldje van je partner. Daarom zeg ik dan ook altijd: Maakt niet uit wat jij doet, het is jouw feestje.TechNora zei:Heftig verhaal man.... Klasse dat je zoveel energie en tijd in haar stopt, dat laat wel zien dat het van jou kant duidelijk wel echte liefde is, er zijn maar weinig mensen die met een verslaafde kunnen/willen leven...
Toen ik je verhaal las zat ik steeds te denken: wat is eigenlijk echte liefde? In mijn ogen is het geen uitzondering dat mensen bij elkaar zijn, om de simpele reden dat het wel lekker makkelijk is. Of in ieder geval beter is met iemand, dan alleen. Triest inderdaad, maar ik zie het in mijn omgeving veel gebeuren.
Nu is het dus voor veel mensen sowieso al lastig om uit te maken of iets echte liefde is, in jouw geval lijkt het me nog een stuk moeilijker. Persoonlijk denk ik dat verslaafden zeker in staat zijn om van iemand te houden, maar als het er echt op aankomt staat het middel op nummer 1... Dat is erg pijnlijk, maar doet in principe niks af aan het niveau van liefde.
Toch raad ik je aan om wat afstand van haar te nemen, emotioneel gezien. Het is niet gezond voor jou om je teveel in haar wereld en problemen te storten. Je moet ervoor zorgen dat jij de hoofdrolspeler blijft in je eigen leven.
Pffff, lastig...... heel veel sterkte ermee........
Dank je wel voor je reactie. Inderdaad, ik hou ontzettend zielsveel van haar, en dat is voor mij dan ook de motor om haar een steuntje in de rug te geven. Ik merk inderdaad dat het "spul" voorrang op alles heeft. Iets op tijd afspreken is heel lastig, en ze gaat meestal 's nachts lekker fladderen naar de groep waar naar hartelust gebruikt wordt.needlefreak zei:Beste Eric,
Ik bewonder je dat je de moed en kracht hebt om dat meisje te willen helpen en steunen. Je moet haar echt wel graag zien. Want een relatie aangaan met iemand die verslaafd is aan wit en bruin is niet zo evident. Zo'n verslaafde kan zeker van iemand houden maar ik vrees dat de dope voor haar toch nog belangrijker is op dit moment.
Ik vraag me af hoelang jij dit zult volhouden als ze enkel zegt van te willen stoppen, maar geen pogingen onderneemt. Het is gemakkelijk om te zeggen "ik wil ervanaf", maar om echt te stoppen, dat is een ander verhaal.
Ik zeg dit omdat toen ik zelf bruin en wit gebruikte, ik ook veel zei dat ik ermee wou stoppen. Maar stoppogingen kwamen er niet snel. Je wilt het diep vanbinnen wel maar het lukt je gewoon niet.
Volgens mij kan ze het niet alleen en heeft ze hulp van buitenaf nodig. Drughulpverleners kunnen haar helpen, jij kan haar steunen en op andere manieren helpen, maar zij moet gemotiveerd zijn en het echt willen.
Heel veel sterkte toegewenst!
ps: Op het opiatenforum zitten mensen (mannen zoals ariekanarie en speeseend) die hier zeker zinnige dingen over kunnen zeggen. Ik hoop dat ze de weg naar het liefdesforum vinden.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."