Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruikers vs leugenaars

Drugsgebruikers vs leugenaars

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik lieg over mijn drugsgebruik tegen mezelf haha, dus ik doe het allebei
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey allemaal

Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tevil19 zei:
Heey allemaal

Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
Klik om te vergroten...
Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rayyar zei:
Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.
Klik om te vergroten...

En wat heeft dat hiermee te maken?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rayyar zei:
Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.
Klik om te vergroten...
Ik neem het toch graag op voor aardbeien. Komkommers komen al zo vaak in het nieuws.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
verwondering zei:
Ik neem het toch graag op voor aardbeien. Komkommers komen al zo vaak in het nieuws.
Klik om te vergroten...
Alhoewel ik er zo mijn gedachtes over heb, respecteer ik je mening.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het belangrijk dat een persoon oprecht is. Dit betekent echter niet dat alles altijd maar op tafel moet liggen. Er is een verschil tussen liegen en verzwijgen.

Op DF ben ik open over mijn drugsgebruik. Offline ben ik dit niet tegen iedereen omdat ik het echt als iets heel persoonlijks zie. Een soort me-time.

Ik heb geen hekel aan komkommers, al kunnen ze soms intimiderend zijn.
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rayyar zei:
Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.
Klik om te vergroten...
XD

Antwoord lijkt me vrij logisch... Mensen die liegen zijn stiekem en daar houd ik niet van. Liever openheid van zaken, zodat je iemand zo nodig kan helpen mocht dit nodig zijn. Al zal ik bijvoorbeeld niet van de daken gaan schreeuwen dat ik drugs gebruik, maar als iemand hier over zou vragen zou ik best openheid van zaken durven te geven.
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lytje pole zei:
Ik vind het belangrijk dat een persoon oprecht is. Dit betekent echter niet dat alles altijd maar op tafel moet liggen. Er is een verschil tussen liegen en verzwijgen.

Op DF ben ik open over mijn drugsgebruik. Offline ben ik dit niet tegen iedereen omdat ik het echt als iets heel persoonlijks zie. Een soort me-time.

Ik heb geen hekel aan komkommers, al kunnen ze soms intimiderend zijn.
Klik om te vergroten...
Amen
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel boeiend allemaal
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar gaat dit over? Lol!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik bedoel, dit is immers een drugsforum. En onderzoek heeft uitgewezen dat iedereen in min of meerdere mate liegt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het nogal een suggestieve vraag eigenlijk. Je suggereert dat het allebei niet goed is namelijk.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Ik vind het nogal een suggestieve vraag eigenlijk. Je suggereert dat het allebei niet goed is namelijk.
Klik om te vergroten...

Je bent verder dan ik, ik snap de hele vraag/vergelijking überhaupt al niet. :')
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft

Misschien wel een boeiend ergens. Denk dat er een hoop mensen zijn die tegen drugsgebruik zijn (vaak op de 'geaccepteerde' zoals alcohol na) en elke vorm van toegeven dat je ook maar iets met drugs te maken hebt afkeuren. Dan kan je het beter gewoon voor jezelf houden.
Of een soort tussenvorm, waarbij je het wel een soort van oké vind als mensen wat gebruiken maar ze dit liever voor zich houden (waarbij je je kan afvragen hoe oké je het eigenlijk vindt).
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tevil19 zei:
Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
Klik om te vergroten...
Mensen die liegen.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pante zei:
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft

Misschien wel een boeiend ergens. Denk dat er een hoop mensen zijn die tegen drugsgebruik zijn (vaak op de 'geaccepteerde' zoals alcohol na) en elke vorm van toegeven dat je ook maar iets met drugs te maken hebt afkeuren. Dan kan je het beter gewoon voor jezelf houden.
Of een soort tussenvorm, waarbij je het wel een soort van oké vind als mensen wat gebruiken maar ze dit liever voor zich houden (waarbij je je kan afvragen hoe oké je het eigenlijk vindt).
Klik om te vergroten...


Dit subforum is bedoeld voor dingen buiten drugs om toch? En ik vraag wat je grotere ergenis is. Maar goed, het is misschien een beetje onzinnig dit inderdaad.
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Tevil19 Het gaat om de manier waarop je je vraag geformuleerd hebt denk ik. Waar hebben jullie MEER een hekel aan. Hiermee suggereer je dat beiden slecht zijn.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelic-experience zei:
@Tevil19 Het gaat om de manier waarop je je vraag geformuleerd hebt denk ik. Waar hebben jullie MEER een hekel aan. Hiermee suggereer je dat beiden slecht zijn.
Klik om te vergroten...

Dat is ook mijn mening. Beiden vind ik slecht.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pante zei:
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft
Klik om te vergroten...

Je begrijpt de vraag niet.
Of mensen het schijnheilig vinden om drugsgebruik te verbergen en er niet over open zijn.
Het is juist wel interessant en heb daar wel een mening over.

Tevil19 zei:
Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(
Klik om te vergroten...

Het is niet zo zwart wit.
Als ik bij mijn schoonouders zit en die hebben een taboo op drugs dan weet ik dat het beter is om niet de discussie aan te gaan daar over en mijn drugsgebruik voor mij te houden.
Net als op je werk en zeker in bepaalde branches.
Er zijn dingen in het leven dat deel je met sommige mensen en andere niet.
En het is niet aan iemand anders om te oordelen over wat iemand wil delen in zijn persoonlijke leven en tegen wie hij wilt doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."