#1
ik lieg over mijn drugsgebruik tegen mezelf haha, dus ik doe het allebei
Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.Heey allemaal
Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.
Ik neem het toch graag op voor aardbeien. Komkommers komen al zo vaak in het nieuws.Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.
Alhoewel ik er zo mijn gedachtes over heb, respecteer ik je mening.Ik neem het toch graag op voor aardbeien. Komkommers komen al zo vaak in het nieuws.
XDIk heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.
AmenIk vind het belangrijk dat een persoon oprecht is. Dit betekent echter niet dat alles altijd maar op tafel moet liggen. Er is een verschil tussen liegen en verzwijgen.
Op DF ben ik open over mijn drugsgebruik. Offline ben ik dit niet tegen iedereen omdat ik het echt als iets heel persoonlijks zie. Een soort me-time.
Ik heb geen hekel aan komkommers, al kunnen ze soms intimiderend zijn.
Ik vind het nogal een suggestieve vraag eigenlijk. Je suggereert dat het allebei niet goed is namelijk.
Mensen die liegen.Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft
Misschien wel een boeiend ergens. Denk dat er een hoop mensen zijn die tegen drugsgebruik zijn (vaak op de 'geaccepteerde' zoals alcohol na) en elke vorm van toegeven dat je ook maar iets met drugs te maken hebt afkeuren. Dan kan je het beter gewoon voor jezelf houden.
Of een soort tussenvorm, waarbij je het wel een soort van oké vind als mensen wat gebruiken maar ze dit liever voor zich houden (waarbij je je kan afvragen hoe oké je het eigenlijk vindt).
@Tevil19 Het gaat om de manier waarop je je vraag geformuleerd hebt denk ik. Waar hebben jullie MEER een hekel aan. Hiermee suggereer je dat beiden slecht zijn.
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft
Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."