#1
ik lieg over mijn drugsgebruik tegen mezelf haha, dus ik doe het allebei
Ik vind het nogal een suggestieve vraag eigenlijk. Je suggereert dat het allebei niet goed is namelijk.
Mensen die liegen.Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft
Misschien wel een boeiend ergens. Denk dat er een hoop mensen zijn die tegen drugsgebruik zijn (vaak op de 'geaccepteerde' zoals alcohol na) en elke vorm van toegeven dat je ook maar iets met drugs te maken hebt afkeuren. Dan kan je het beter gewoon voor jezelf houden.
Of een soort tussenvorm, waarbij je het wel een soort van oké vind als mensen wat gebruiken maar ze dit liever voor zich houden (waarbij je je kan afvragen hoe oké je het eigenlijk vindt).
@Tevil19 Het gaat om de manier waarop je je vraag geformuleerd hebt denk ik. Waar hebben jullie MEER een hekel aan. Hiermee suggereer je dat beiden slecht zijn.
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft
Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(
Dat is ook mijn mening. Beiden vind ik slecht.
Wat brengt je op dit forum dan? De algemene tendens is hier toch vrij positief wat drugs betreft.
Ik vind drugs enorm interessant en ook leuk om te gebruiken en hierover te discussiëren. Echter zijn er meerdere risico's verbonden aan gebruik. Het is allemaal slecht voor de gezondheid m.u.v. Mensen of dieren die dit nodig hebben in verband met ziekten. Ook is het negatief voor het in staat zijn van overleven in gevaarlijke situaties.
Liever een leugenaar dan dat me ouders weten dat ik aan de drugs zit![]()
Haha exact. How did you know?
Duidelijk! Ik ga er van uit dat je dan ook niet rookt, geen suiker eet en geen alcohol drinkt.
On topic: liegen is erg slecht maar altijd open en eerlijk over je gebruik zijn kan onhandig zijn in sommige situaties.
Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.Heey allemaal
Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."