Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruikers vs leugenaars

Drugsgebruikers vs leugenaars

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik lieg over mijn drugsgebruik tegen mezelf haha, dus ik doe het allebei
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het nogal een suggestieve vraag eigenlijk. Je suggereert dat het allebei niet goed is namelijk.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Ik vind het nogal een suggestieve vraag eigenlijk. Je suggereert dat het allebei niet goed is namelijk.
Klik om te vergroten...

Je bent verder dan ik, ik snap de hele vraag/vergelijking überhaupt al niet. :')
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft

Misschien wel een boeiend ergens. Denk dat er een hoop mensen zijn die tegen drugsgebruik zijn (vaak op de 'geaccepteerde' zoals alcohol na) en elke vorm van toegeven dat je ook maar iets met drugs te maken hebt afkeuren. Dan kan je het beter gewoon voor jezelf houden.
Of een soort tussenvorm, waarbij je het wel een soort van oké vind als mensen wat gebruiken maar ze dit liever voor zich houden (waarbij je je kan afvragen hoe oké je het eigenlijk vindt).
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tevil19 zei:
Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
Klik om te vergroten...
Mensen die liegen.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pante zei:
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft

Misschien wel een boeiend ergens. Denk dat er een hoop mensen zijn die tegen drugsgebruik zijn (vaak op de 'geaccepteerde' zoals alcohol na) en elke vorm van toegeven dat je ook maar iets met drugs te maken hebt afkeuren. Dan kan je het beter gewoon voor jezelf houden.
Of een soort tussenvorm, waarbij je het wel een soort van oké vind als mensen wat gebruiken maar ze dit liever voor zich houden (waarbij je je kan afvragen hoe oké je het eigenlijk vindt).
Klik om te vergroten...


Dit subforum is bedoeld voor dingen buiten drugs om toch? En ik vraag wat je grotere ergenis is. Maar goed, het is misschien een beetje onzinnig dit inderdaad.
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Tevil19 Het gaat om de manier waarop je je vraag geformuleerd hebt denk ik. Waar hebben jullie MEER een hekel aan. Hiermee suggereer je dat beiden slecht zijn.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelic-experience zei:
@Tevil19 Het gaat om de manier waarop je je vraag geformuleerd hebt denk ik. Waar hebben jullie MEER een hekel aan. Hiermee suggereer je dat beiden slecht zijn.
Klik om te vergroten...

Dat is ook mijn mening. Beiden vind ik slecht.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pante zei:
Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft
Klik om te vergroten...

Je begrijpt de vraag niet.
Of mensen het schijnheilig vinden om drugsgebruik te verbergen en er niet over open zijn.
Het is juist wel interessant en heb daar wel een mening over.

Tevil19 zei:
Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(
Klik om te vergroten...

Het is niet zo zwart wit.
Als ik bij mijn schoonouders zit en die hebben een taboo op drugs dan weet ik dat het beter is om niet de discussie aan te gaan daar over en mijn drugsgebruik voor mij te houden.
Net als op je werk en zeker in bepaalde branches.
Er zijn dingen in het leven dat deel je met sommige mensen en andere niet.
En het is niet aan iemand anders om te oordelen over wat iemand wil delen in zijn persoonlijke leven en tegen wie hij wilt doen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Komt een beetje hier op neer.20181128_002557.jpg
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tevil19 zei:
Dat is ook mijn mening. Beiden vind ik slecht.
Klik om te vergroten...

Wat brengt je op dit forum dan? De algemene tendens is hier toch vrij positief wat drugs betreft.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Prison zei:
Wat brengt je op dit forum dan? De algemene tendens is hier toch vrij positief wat drugs betreft.
Klik om te vergroten...

Ik vind drugs enorm interessant en ook leuk om te gebruiken en hierover te discussiëren. Echter zijn er meerdere risico's verbonden aan gebruik. Het is allemaal slecht voor de gezondheid m.u.v. Mensen of dieren die dit nodig hebben in verband met ziekten. Ook is het negatief voor het in staat zijn van overleven in gevaarlijke situaties.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tevil19 zei:
Ik vind drugs enorm interessant en ook leuk om te gebruiken en hierover te discussiëren. Echter zijn er meerdere risico's verbonden aan gebruik. Het is allemaal slecht voor de gezondheid m.u.v. Mensen of dieren die dit nodig hebben in verband met ziekten. Ook is het negatief voor het in staat zijn van overleven in gevaarlijke situaties.
Klik om te vergroten...

Duidelijk! Ik ga er van uit dat je dan ook niet rookt, geen suiker eet en geen alcohol drinkt.

On topic: liegen is erg slecht maar altijd open en eerlijk over je gebruik zijn kan onhandig zijn in sommige situaties.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aparte vraag het lijkt me voor de hand liggend dat je prefereert ricthting eerlijkheid.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liever een leugenaar dan dat me ouders weten dat ik aan de drugs zit :tearsofjoy:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Liever een leugenaar dan dat me ouders weten dat ik aan de drugs zit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Een leugentje om bestwil is natuurlijk iets anders dan het voor iedereen verborgen houden.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tevil19 zei:
Haha exact. How did you know?
Klik om te vergroten...

Dat is ook allemaal slecht voor je gezondheid immers.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Prison zei:
Duidelijk! Ik ga er van uit dat je dan ook niet rookt, geen suiker eet en geen alcohol drinkt.

On topic: liegen is erg slecht maar altijd open en eerlijk over je gebruik zijn kan onhandig zijn in sommige situaties.
Klik om te vergroten...

Haha exact. How did you know?
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heey allemaal

Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tevil19 zei:
Heey allemaal

Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)
Klik om te vergroten...
Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."