Dat is ook mijn mening. Beiden vind ik slecht.
Wat brengt je op dit forum dan? De algemene tendens is hier toch vrij positief wat drugs betreft.
Ik vind drugs enorm interessant en ook leuk om te gebruiken en hierover te discussiëren. Echter zijn er meerdere risico's verbonden aan gebruik. Het is allemaal slecht voor de gezondheid m.u.v. Mensen of dieren die dit nodig hebben in verband met ziekten. Ook is het negatief voor het in staat zijn van overleven in gevaarlijke situaties.
Liever een leugenaar dan dat me ouders weten dat ik aan de drugs zit![]()
Haha exact. How did you know?
Duidelijk! Ik ga er van uit dat je dan ook niet rookt, geen suiker eet en geen alcohol drinkt.
On topic: liegen is erg slecht maar altijd open en eerlijk over je gebruik zijn kan onhandig zijn in sommige situaties.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."