#1
Welke tripmiddelen heb je al gehad en op wat voor dosissen?Toen ik dit topic zag dacht ik meteen; is er ook een topic over ongevoelig voor visuals?
Ik ben altijd zo jaloers als ik met mensen aan het trippen ben en ze beschrijven wat ze allemaal zien. Bij mij komt het niet verder dan dat ik de wolken of nerven van hout zie dansen en ik kleuren intenser zie of heel even van die structuren van licht zie tussen de takken. Alleen met m'n candyflip zag ik echt een landschap ontstaan wat er niet was, maar het was nog steeds vrij dichtbij de werkelijkheid.
De patronen op muren, cev's , kabouters die over het plafond lopen etc. zijn mij onbekend.
Ik ben absoluut geen beelddenker en ook niet creatief. Geef me een wit vel en zeg; leef je uit, en ik zit een uur later nog te staren met een compleet blanco state of mind.
Ik ga met trippen ook heel erg in m'n hoofd zitten en er ontstaan dan wel veel ideeën en woordgrappen etc. Muziek kan ik ook echt niet zonder. Een beetje wat je aan verschil omschrijft tussen jou en je vriend, al ben ik dan geen muziekmaker.
Ik ben wel een ontzettende dromer en van kinds af aan leef ik in een fantasiewereld. Tijdens het trippen merk ik daar weinig van.
Ik vind alles er mooier uitzien en beleef het vooral intenser, maar ik zou zo graag eens die fractals willen zien of smeltende vloeren.
Ik durf alleen niet hoger in dosis te gaan omdat ik dus wel erg mentaal kan trippen en bang ben dat het daar dan mis gaat...
Het is namelijk zo dat elke psychedelica anders werkt. De één geeft meer visuals en ander laat je meer in je hoofd zitten (mentaal).
Paddo's laat je bijvoorbeeld best veel in je hoofd zitten maar kan ook veel visuals geven. Psilocybine heeft dus een beetje van beide. LSD vind ik iets meer visueel (en dus iets minder in het hoofd) in verhouding tot paddo's. 4-AcO-DMT zit wat dat betreft tussen paddo's en lsd qua visuals en het mentale. 4-HO-MET is nog minder mentaal als bijvoorbeeld lsd en nog meer visueel dan paddo's. 2C-B is ook in verhouding tot het mentale behoorlijk visueel maar deze heeft dan weer een sterk lichamelijke werking. Zo heeft ook elke psychedelica andere hallucinaties en verschillende vormen van fractals en gedachte gangen. Best interessant om die verschillen te ervaren.
Ik heb trouwens nooit iets wat in de buurt komt van kabouters gezien hoor. Terwijl ik toch wel vaak heb zitten trippen op verschillende middelen en combi's.