Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDruk op voorhoofd

Druk op voorhoofd

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De ontwikkeling van je hersens hoor je als het goed is niet te voelen, maar meer als je terug kijkt op jezelf van 1-5 jaar geleden dat je de verschillen heel duidelijk ziet en voelt.

Kan het niet gewoon stress / hoofdpijn gerelateerd zijn?
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat voor soort druk is het, inderdaad? Echt gewoon druk of meer pijn? Zowiezo kan je gewoon het beste naar de dokter gaan. Wij kunnen je natuurlijk ook niet vertellen wat je hebt. Het is in ieder geval geen kwestie van je hersenen die groeien ofzo. Dat voel je niet en ze zullen ook niet tegen je schedel aan gaan drukken. :tongueout:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is gewoon slaapgebrek, ik heb t ook altijd als ik moe ben. Je voorhoofd word gewoon zwaarder en lijkt wel over je gezicht te willen vallen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, het is geen slaap gebrek, dat dacht ik zelf ook al. Misschien valt dit te aspecteren aan mijn psychedelica gebruik?
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien dat je inderdaad teveel psychadelica hebt gebruikt zonder genoeg pauzes er tussen. hierdoor zit je hoofd vol gedachtes en dat die druk op je hoofd veroorzaakt. neem lekker rust!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Nee, het is geen slaap gebrek, dat dacht ik zelf ook al. Misschien valt dit te aspecteren aan mijn psychedelica gebruik?
Klik om te vergroten...

Hoe vaak gebruik je? Ik ken mensen die elk weekend op LSD tripten in periodes en die hebben er geen last van.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik trip 1x in de 3 maanden, maar ongeveer 2 maanden terug had ik een tijd overdreven veel drugs gebruikt en niet alleen psychedelica. Misschien is dit nog het gevolg daarvan? Ik kan me niet herinneren of ik er toen ook al last van had.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
En doet het pijn als je je ogen omhoog draaid ? Dat heb ik wel ens gehad met voorhoofdsholte onsteking.

Maar verder, als je er niet gerust op bent zou ik het idd de dokter vragen ipv ons :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter123 zei:
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
Klik om te vergroten...

ben je aan het trippen nu ?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nope, ben nuchter en botergeil van de testo :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een balansdagje, net als met veel of een keertje meer dan gemiddeld eten, krijg je last van je darmen. Dit is met sommige drugs ook. Best wel lekker, maar je hoofd zit dan even vol, en moet weer leegstromen.

Probeer eens mediteren. een dagje met gezonde lekere dingetjes, vers fruit, groene thee. en dan op een stoel gaan zitten, en niets anders doen dan luisteren naar je ademhaling, en prober elke gedachte los te laten die in je opkomt. Deze gedachte erbij zien te houden "adem in, adem uit." en dan diep door je neus inademen, en langzaam door de mond weer uitademen. op den duur voel je je ademhaling door je hele lichaam.

Verfrissend.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
jcutter123 zei:
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt voor mij eigenlijk ook wel trippraat..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
loadrunner zei:
Een balansdagje, net als met veel of een keertje meer dan gemiddeld eten, krijg je last van je darmen. Dit is met sommige drugs ook. Best wel lekker, maar je hoofd zit dan even vol, en moet weer leegstromen.

Probeer eens mediteren. een dagje met gezonde lekere dingetjes, vers fruit, groene thee. en dan op een stoel gaan zitten, en niets anders doen dan luisteren naar je ademhaling, en prober elke gedachte los te laten die in je opkomt. Deze gedachte erbij zien te houden "adem in, adem uit." en dan diep door je neus inademen, en langzaam door de mond weer uitademen. op den duur voel je je ademhaling door je hele lichaam.

Verfrissend.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt lekker :hearteyes: Dit ga ik zeker doen :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soma zei:
jcutter123 zei:
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt voor mij eigenlijk ook wel trippraat..
Klik om te vergroten...

Doet me denken aan een flauwe grap of een psychose.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat was maar een geintje :confused:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik gok toch op een zuurstofgebrek dankzij de cold turkey. Misschien kan ik wat zuurstof van jou lenen Azgaza?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier is niet zo veel zuurstof; er hangt hier veel te veel rook in de lucht, dus aan mijn zuurstof heb je niet zo veel :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gezien de weersvoorspellingen hoeft dat niet persé in een geisoleerde ruimte :beer:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jippiekajeej zei:
Ik heb gewoon teveel gebruikt en schade wordt dan exponentieel groter. Ik had graag iemand gehad die me dit nu kon zeggen. Je kunt je hersenen niet repareren dus gebruik niet teveel drugs die op serotonine werken zoals lsd, keta en xtc. Als het fout gaat, is het meteen raak. Ik voel nu de gevolgen. Kan ook al half jaar niet fitnessen. M'n lichaam repareert zichzelf niet :confused: ik ben altijd alert en wakker. M'n hersenen kunnen niet goed het parasympathische (rust) activeren.
Klik om te vergroten...
Tja, het is allang bekend dat xtc misbruik schadelijk is. Die verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de gebruiker. Elke site waarschuwt ervoor en heeft het over de veilige dosering en de 3 maanden regel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."