Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDruk op voorhoofd

Druk op voorhoofd

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter123 zei:
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
Klik om te vergroten...

ben je aan het trippen nu ?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope, ben nuchter en botergeil van de testo :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een balansdagje, net als met veel of een keertje meer dan gemiddeld eten, krijg je last van je darmen. Dit is met sommige drugs ook. Best wel lekker, maar je hoofd zit dan even vol, en moet weer leegstromen.

Probeer eens mediteren. een dagje met gezonde lekere dingetjes, vers fruit, groene thee. en dan op een stoel gaan zitten, en niets anders doen dan luisteren naar je ademhaling, en prober elke gedachte los te laten die in je opkomt. Deze gedachte erbij zien te houden "adem in, adem uit." en dan diep door je neus inademen, en langzaam door de mond weer uitademen. op den duur voel je je ademhaling door je hele lichaam.

Verfrissend.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
jcutter123 zei:
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt voor mij eigenlijk ook wel trippraat..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
Een balansdagje, net als met veel of een keertje meer dan gemiddeld eten, krijg je last van je darmen. Dit is met sommige drugs ook. Best wel lekker, maar je hoofd zit dan even vol, en moet weer leegstromen.

Probeer eens mediteren. een dagje met gezonde lekere dingetjes, vers fruit, groene thee. en dan op een stoel gaan zitten, en niets anders doen dan luisteren naar je ademhaling, en prober elke gedachte los te laten die in je opkomt. Deze gedachte erbij zien te houden "adem in, adem uit." en dan diep door je neus inademen, en langzaam door de mond weer uitademen. op den duur voel je je ademhaling door je hele lichaam.

Verfrissend.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt lekker :hearteyes: Dit ga ik zeker doen :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soma zei:
jcutter123 zei:
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt voor mij eigenlijk ook wel trippraat..
Klik om te vergroten...

Doet me denken aan een flauwe grap of een psychose.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat was maar een geintje :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."