Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Driemaaldrie zei: Wat een gouden reactie dit! 🤣 Geweldig, er staan heel veel goeie tips in en ik denk dat ik deze gameplan zeker ga aannemen. Valt er een beetje lekker te eten? En hoelaat at jij je avond eten? Dat is wel een beetje lastig, want onder invloed van xtc eten is geen aanrader hahaha! Maar zo te horen heb je veel beleefd op thuishaven! 👀 Ik laat jou alle ins en outs weten van die dag, komt goed. Klik om te vergroten... Ze bereiden in de hut altijd 3 verschillende gerechten. Zijn elke keer verschillende, maar bijna altijd soort van kip teriyaki met rijst, een burrito achtig iets en nog iets. Beetje hippie, maar prima te eten. En bananen ik pak om 18:00-1830 altijd wat te eten. Niet altijd omdat ik honger had, maar meer omdat het even goed is om te doen. Ook ivm je zoutgehalte. Ik heb ivm periode fitness mezelf ook wel eens onthouden van alcohol, maar dan komt ie toch minder lekker binnen. Met een paar biertjes valt ie toch wat intenser en langer. Kan dat wel aanraden eigenlijk."
"Natozlato zei: Knuffelavonden? 👀 Wat houdt dat precies in? Klik om te vergroten... Als ik dit moet uitleggen, dan kan ik je zeggen dat je wat hebt gemist. Voor mij is dat het lekkerste gevoel hoor. Niet iedereen heeft dit gevoel merk ik wel eens. X brengt voor mij een enorm niet te onderdrukken gevoel naar boven om iedereen (die dat wil) aan te raken en te knuffelen. Zo heb je echt super leuke en intieme gesprekken en avonden dat je lekker staat te knuffelen met een avondpartner die je daar vindt. Er zijn er genoeg vatbaar voor Lekker met z'n tweeën staan genieten vd muziek en iedereen die langskomt aai ik. Ligt ook aan de soort pil vermoedelijk. Zo zei mijn broertje niet te begrijpen dat ik altijd aan mensen zit. Ik gaf 'm op festival een halfje en 40 min later stond ie achter de vrouwen . Sommige ervaren dit niet maar alleen het speed achtige lkkr hard gaan Wel jammer dat ze de ballonnen weg hebben moeten halen. Mja, miss ook maar goed. Kan niet goed zijn..."
"Prcs wat jij zegt idd. Zo ervaar ik het ook kwa dosering. Helaas heb ik dat fuck it, ik neem wat bij dus wel paar keer teveel gedaan. Heb wat slaapproblemen nu. Ik kan het komende jaar dus niks doen voordat dit echt helemaal over is..."
"Hoi. Dit zijn zeker geen gekke klachten. Deze horen er nu eenmaal bij en je zult dit altijd houden. De een is iets gevoeliger dan de ander. Je lichaam en dus ook je maag komt onder zware spanning en stress te staan door xtc. Ook door xtc raakt je vocht/zoutbalans verstoord en heb je geen honger omdat je bloedsuiker hoog is. Dit kan zich uiten in buikpijn en gaat meestal vanzelf weer over. Maagremmers helpen hierbij echt niet. Klachten kunnen zich ook later uiten. Mocht je vaker problemen krijgen, zou dit een probleem bij de lever kunnen zijn als schoonmaker van je lichaam. Dit laat zich makkelijk testen door een bloedonderzoek bij de huisarts. Ga inderdaad door een droge mond niet denken dat je dorst hebt en dus meer water drinken, want dat is een foutieve en gevaarlijke gedachte. Neem een kauwgom of zo. Helaas is de werkelijkheid dat de katers steeds groter worden en men dus vanzelf stopt. Andere drugs hebben eenzelfde uitwerking op je maag vermoedelijk. Hoewel het niet kunnen plassen element er niet is bij andere drugs en ook niet werken over serotoninekanaal, wekken ze wel eenzelfde stress en dus cortisol op en denk ik dat je maag ook gaat protesteren."
"Natozlato zei: @Jippiekajeej dat klinkt echt als helemaal mijn ding! Ik ben ook GEK op knuffelen, laat staat op xtc. Klik om te vergroten... Dat was dus ook de reden dat ik vaker wilde en iets meer ging gebruiken. Gewoon stom. Qua eten, ik propte mezelf op de heenrit altijd vol met fruit en powerbars zodat mocht ik daar vergeten te eten of geen honger had, ik toch zat op had. Beter eet je gewoon zsm daar want dan kun je het niet vergeten. 1700 a 1800 is een mooie tijd want dan kun je nog helder nadenken en je zit dan nog niet enorm in de feestmood. Of je nu wel of niet al xtc op heb. Later kun je ook wel nadenken, maar wordt je toch beïnvloed en zijn vaak de lekkerste gerechten op. (ik was een regelmatige bezoeker daar, vandaar woorden als altijd )"
"Overigens, hoe is het nu met jou en wat zei jouw slaapneuroloog of andere doktoren waar je bent geweest? Ik hoop stiekem toch op een tip ook al is het denk ik vragen naar het antwoord dat ik al weet... Mijn beleving is dat met dit probleem helaas geen pil of medicijn of cognitieve slaaptherapie zal helpen. Je hersenen moeten het zelf opknappen"
"Piet. Ik heb op dit moment letterlijk precies hetzelfde. Slaapprobleem, depressie gehad met nog een aantal visuele klachten en er zijn ook wat lichamelijke klachten bijgekomen. Mijn ellende begon ook spontaan halverwege oktober 2019 na mijn laatste gebruik in september. Meest vervelende is mijn eenzelfde slaapprobleem, de rest is wel soort van aan het voorbij gaan. Ik ben 7 dagen 24 uur wakker geweest, toen 1 pil temazepam gehad en toen sliep ik 4 uur (2e pil deed niks meer, ik was totaal wakker), ik heb daarna lange tijd 1 uur geslapen per nacht met rare gevoelens in m'n hoofd, toen 2 en toen 3 uur. Dit opgebouwd naar 5 uur en dat heb ik een maand lang geslapen. Toen eenmalig 6 en 7 uur en zelfs een keer 8 uur. Nu heb ik helaas zonder duidelijke reden weer een terugval naar 1 en 2 uur slapen en dan ben ik klaarwakker. Ik ben NOOIT moe. Dit is zo bizar. Helaas is het enige medicijn tijd en dus uitzitten. Eet veel fruit, geen cafeïne (dus ook geen decaf want daar zit toch nog in, geen chocolade, geen thee (wel rooibos en sterremunt want dat zijn kruiden ipv echte thee), geen alcohol en eet veel eiwitten. Het kan geen kwaad om wat 5htp te kopen, maar ik denk dat jouw probleem geen serotonine probleem is, althans niet nu meer in Feb 2020. Ik vermoed dat het een stress adrenaline probleem is. Dit houdt je alert en wakker en verstoort je slaapcyclus. Ik begrijp uit de wetenschap dat een dergelijke hormonale rommel in de hersenen minimaal een jaar aanhoudt. Ik heb nog even te gaan dus en ga met babystappen vooruit..."
"Speed en coke werken niet over serotoninekanaal, maar over dopamine. Die kun je gebruiken, maar pas op ivm verslaving want daar ga je aan onderdoor. Serotonine wordt in verband gebracht met depressie. Welk mechanisme optreedt, blijft gokken. Of de voorraad is op of de axon en dendrieten zijn vernietigd of beschadigd (de uitlopers op de hersencel waar serotonine op rust) of de transporters en receptoren schakelen zichzelf uit op moment van xtc gebruik om balans te herstellen maar het lichaam zet ze niet snel genoeg weer aan voor gebruik. Hoe dan ook kunnen je hersenen niet communiceren en het hersengebied dat je emotie regelt ligt nu eenmaal in een serotoninerijk gebied. Het feit dat de doorbloeding na xtc serieus minder is en daarmee minder zuurstof door de hersenen stroomt helpt ook niet mee. Herstel van kapotte axonen zit tussen de 3 en 18 maanden. Zeg maar beginnende reparatie tot veel reparatie en dus communicatie. Daarom duren die depressies altijd zo lang. En dan uiteraard niet gebruiken in die tijd he"
"benzzzy zei: Misschien omdat je je FUCKING serotonine systeem permanent naar de typhus hebt gewerkt? Klik om te vergroten... Je kunt niet permanent je serotonine systeem naar de klote helpen. Je hebt 100 miljard neuronen in je hoofd. En uit studies bij apen blijkt bovenmatige regeneratie plaats te vinden bij de belangrijkste hersengebieden waaronder de hypothalamus als belangrijkste aanstuurder van hormonen. Alleen de hippocampus blijft achter met herstel, volgens mij omdat dit hersengebied wat verder weg ligt. Na 7 jaar is pas 60% hersteld van de aanwezige serotonine. Daarom lees je vaak over problemen met geheugen en verbale woordenschat. Dat regelt dit hersengebied."
"HAHA, prachtig dat Thuishaven ja! Wat een knuffelavonden daar beleeft! Allemaal jonge kippetjes staan daar lijp aan de pillen te gaan, heerlijk. Mijn gameplan bij Thuishaven is aankomen om 14-1500 en dan even lekker het terrein verkennen, biertje drinken en ff chillen. Je moet dan nog niks nemen, want dan ben je om 10 klaar en dan begint het daar pas echt los te gaan. Staan ze daar met hun oogjes te rollen en willen ze iedereen aanraken en ben jij klaar. Ik nam eerst altijd om 18:00, maar ik kwam er lekkerder in als ik om 1600/1630 een halfje nam en dan rond 1800 andere halfje. Beetje afhankelijk van dosering vd pil 1900 uur nog beetje, maar dat is niet altijd nodig. Lekker biertje erbij en een koolhydraatrijke maaltijd van die hut daar voor snelle opname en je bent good to go!! Het effect van xtc wordt heel erg door de omgeving bepaald en door de juiste sfeer en mensen. Dat kan reden zijn voor het zombie gevoel achteraf. Ikzelf herken dat zombie gevoel achteraf niet, behalve dat het strakstaan je eruit doet laten zien als je zombie soms haha... Even een tip, ga niet blowen en XTC en dan ook nog alcohol. Dat is vragen om een depressie/derealisatie. Dat is een risico. Laat de blow weg. Die heb je ook niet nodig. Veel plezier en laat me weten hoe het was!"