Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDruk op voorhoofd

Druk op voorhoofd

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter123 zei:
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt voor mij eigenlijk ook wel trippraat..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
loadrunner zei:
Een balansdagje, net als met veel of een keertje meer dan gemiddeld eten, krijg je last van je darmen. Dit is met sommige drugs ook. Best wel lekker, maar je hoofd zit dan even vol, en moet weer leegstromen.

Probeer eens mediteren. een dagje met gezonde lekere dingetjes, vers fruit, groene thee. en dan op een stoel gaan zitten, en niets anders doen dan luisteren naar je ademhaling, en prober elke gedachte los te laten die in je opkomt. Deze gedachte erbij zien te houden "adem in, adem uit." en dan diep door je neus inademen, en langzaam door de mond weer uitademen. op den duur voel je je ademhaling door je hele lichaam.

Verfrissend.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt lekker :hearteyes: Dit ga ik zeker doen :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soma zei:
jcutter123 zei:
Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.

Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt voor mij eigenlijk ook wel trippraat..
Klik om te vergroten...

Doet me denken aan een flauwe grap of een psychose.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat was maar een geintje :confused:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gok toch op een zuurstofgebrek dankzij de cold turkey. Misschien kan ik wat zuurstof van jou lenen Azgaza?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier is niet zo veel zuurstof; er hangt hier veel te veel rook in de lucht, dus aan mijn zuurstof heb je niet zo veel :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gezien de weersvoorspellingen hoeft dat niet persé in een geisoleerde ruimte :beer:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jippiekajeej zei:
Ik heb gewoon teveel gebruikt en schade wordt dan exponentieel groter. Ik had graag iemand gehad die me dit nu kon zeggen. Je kunt je hersenen niet repareren dus gebruik niet teveel drugs die op serotonine werken zoals lsd, keta en xtc. Als het fout gaat, is het meteen raak. Ik voel nu de gevolgen. Kan ook al half jaar niet fitnessen. M'n lichaam repareert zichzelf niet :confused: ik ben altijd alert en wakker. M'n hersenen kunnen niet goed het parasympathische (rust) activeren.
Klik om te vergroten...
Tja, het is allang bekend dat xtc misbruik schadelijk is. Die verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de gebruiker. Elke site waarschuwt ervoor en heeft het over de veilige dosering en de 3 maanden regel.
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet dat dit een oud topic is, maar toch wil ik nog reageren omdat volgens mij de juiste reactie er nog niet bijstaat. Iemand anders kan hier dus baat bij hebben.

Ik heb dit gevoel ook al meer dan een half jaar. Dit is gekomen bij mij door teveel xtc, maar komt door alle drugs die werken op het serotonerge kanaal (serotonine). Dit is niet het gevolg van stress of slaapgebrek. Dit is een bekend gevolg en kan lang aanhouden. Ik kan je vertellen dat het hopelijk gewoon uitzitten is, want je kunt er niks aan doen. Welk hersengedeelte dit veroorzaakt is mij onbekend.
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#10
De reacties die gaan over het opzwellen van de hersenen (hersenoedeem) zijn het zeker niet want dan was je dezelfde dag overleden. Ook heb ik alles van ademhaling tot homeopathische middelen en aminozuren al geprobeerd, maar niks helpt. Ik heb het elke dag wel een poosje. Het is vervelend, maar niet pijnlijk. Ik denk dat het past in een verstoring van het zenuwstelsel. Prikkels vermijden helpt volgens mij het beste
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jippiekajeej zei:
Ik weet dat dit een oud topic is, maar toch wil ik nog reageren omdat volgens mij de juiste reactie er nog niet bijstaat. Iemand anders kan hier dus baat bij hebben.

Ik heb dit gevoel ook al meer dan een half jaar. Dit is gekomen bij mij door teveel xtc, maar komt door alle drugs die werken op het serotonerge kanaal (serotonine). Dit is niet het gevolg van stress of slaapgebrek. Dit is een bekend gevolg en kan lang aanhouden. Ik kan je vertellen dat het hopelijk gewoon uitzitten is, want je kunt er niks aan doen. Welk hersengedeelte dit veroorzaakt is mij onbekend.
Klik om te vergroten...
Heb je hier wat bronnen van?
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trimbos xtc onderzoek naar langdurige klachten. Kun je googelen. Is groot onderzoek met veel klachten. Ik heb zelf ook een hele lijst met klachten. Gelukkig meeste soort van over.
Conclusie is eigenlijk simpel: men weet niks zeker en behandeling medisch of homeopathisch leidt meestal tot niks. Stoppen met drugs dus :(
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jippiekajeej zei:
Trimbos xtc onderzoek naar langdurige klachten. Kun je googelen.
Klik om te vergroten...
Deze bedoel je?
www.trimbos.nl

Langdurige klachten na ecstasygebruik - Trimbos-instituut

Een verkenning van ecstasy-gerelateerde hallucinogene perceptiestoornis en depersonalisatie (literatuur, dossieronderzoek en interviews).
www.trimbos.nl www.trimbos.nl
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb gewoon teveel gebruikt en schade wordt dan exponentieel groter. Ik had graag iemand gehad die me dit nu kon zeggen. Je kunt je hersenen niet repareren dus gebruik niet teveel drugs die op serotonine werken zoals lsd, keta en xtc. Als het fout gaat, is het meteen raak. Ik voel nu de gevolgen. Kan ook al half jaar niet fitnessen. M'n lichaam repareert zichzelf niet :confused: ik ben altijd alert en wakker. M'n hersenen kunnen niet goed het parasympathische (rust) activeren.
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is ook. Ligt aan mezelf. Ik klaag verder ook niet. Kan hiermee leven en stapje voor stapje gaat het beter
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok. Goed nieuws zeg! Ik had via de huisarts een afspraak gekregen bij een neuroloog van de slaapkliniek Ede. Weinig hoop had ik. Ivm corona een telefoontje gehad en zij schreef me amitriptyline voor. Ik lees even online op Screenshot_20200501_110938_com.google.android.apps.docs.jpg
hun site waarvoor dit goedje wordt gebruikt. Mijn precieze klacht staat hier perfect omschreven! Dit is exact waar ik last van heb. Ik merkte al dat als ik zelf prikkels (drukte) wat vermeed het beter ging. Maar snachts heb ik daar geen controle over natuurlijk. Enfin, het spul moet even opbouwen in je lichaam 2 weken en dan merk je pas wat. Nou, dat was niet nodig. Eerste nacht gewoon 8 uur geslapen en 2 uur gesluimerd. Nu tweede en derde dag ook prima. Voel me zo veel beter en de druk is ook eigenlijk weg.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Jippiekajeej , goed dat je mensen waarschuwt. Helaas zijn velen zo hoor dat ze zo maar drugs nemen zonder zich eerst te informeren.
Ik verbaas mij er wel over: men zit de godganse dag op internet voor “domme” dingen maar opzoeken over veilig harddrugs gebruik homaar.
Ik hoop dat jij je snel weer de oude voelt, sterkte!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jippiekajeej zei:
Ok. Goed nieuws zeg! Ik had via de huisarts een afspraak gekregen bij een neuroloog van de slaapkliniek Ede. Weinig hoop had ik. Ivm corona een telefoontje gehad en zij schreef me amitriptyline voor. Ik lees even online op Bekijk bijlage 6379
hun site waarvoor dit goedje wordt gebruikt. Mijn precieze klacht staat hier perfect omschreven! Dit is exact waar ik last van heb. Ik merkte al dat als ik zelf prikkels (drukte) wat vermeed het beter ging. Maar snachts heb ik daar geen controle over natuurlijk. Enfin, het spul moet even opbouwen in je lichaam 2 weken en dan merk je pas wat. Nou, dat was niet nodig. Eerste nacht gewoon 8 uur geslapen en 2 uur gesluimerd. Nu tweede en derde dag ook prima. Voel me zo veel beter en de druk is ook eigenlijk weg.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook amitriptyline ruim 10 jaar gebruikt.
Alleen kreeg ik het via de internist voor mijn darmziekte.
Dit medicijn werkt ook op de pijn zenuw, hierdoor had ik niet constant pijn.
Heb nooit bijwerkingen ervan ervaren.
Meestal na inname s'avonds werd ik na 30 min moe.
Kon er goed op slapen!!.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon een lichte druk, wat af en toe erger is dan de andere keren. Het doet geen pijn, maar vind het gewoon irritant. Ik denk idd dat ik kom te overlijden :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."