Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
463 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Voordeel van sex met een gevaccineerde.... Je kunt ze alles wijsmaken :tongueout:
Klik om te vergroten...
Stay strong @Rivalrie, stay strong :grin:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Voordeel van sex met een gevaccineerde.... Je kunt ze alles wijsmaken :tongueout:
Klik om te vergroten...
Says who? :wink: Ik denk niet dat je nog seks hebt met wie dan ook als @ljuv je gereedschap uitgeserveerd heeft tho
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Stay strong @Rivalrie, stay strong :grin:
Klik om te vergroten...
Ik moet ze af en toe wel maken. Straks krijgen we een ban ergens offtopic gaan 😬
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Ik moet ze af en toe wel maken. Straks krijgen we een ban ergens offtopic gaan 😬
Klik om te vergroten...
Ik stuur meer aan op het verplaatsen naar de onzin sectie, ipv een ban. Denk dat dat ook meer voor de hand ligt haha
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Says who? :wink: Ik denk niet dat je nog seks hebt met wie dan ook als @ljuv je gereedschap uitgeserveerd heeft tho
Klik om te vergroten...
@Mevrouw Pløp toch. Wat een taal
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ken je die van die twee vaccinatiespuiten die over straat liepen ?

zei de ene tegen de andere, weet jij waat het allemaal over gaat , waar het om draait ? ah jong neen hoor ik ben allang het plot kwijt,
ai dat prikt zei de andere, dat we maar snel met drie of vier zijn dan kunnen we samen kaarten
of elkaar darten in zo'n bakfietshipster met bakkenbaarden , die zou zich rotschrikken als ie. zich lek reed in een vaccin

hahahaha zeiden ze en ze prikten nog lang en gelukkig
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
@Mevrouw Pløp toch. Wat een taal
Klik om te vergroten...
Er is niks mis met mijn taal 😁 Om een vergelijking te kunnen maken tussen gevaccineerde en ongevaccineerde piemels moeten we er wel van beiden een hebben toch?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Er is niks mis met mijn taal 😁 Om een vergelijking te kunnen maken tussen gevaccineerde en ongevaccineerde piemels moeten we er wel van beiden een hebben toch?
Klik om te vergroten...
Geen speld tussen te krijgen. Moet je ook geen speld tussen stoppen overigens
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Er is niks mis met mijn taal 😁 Om een vergelijking te kunnen maken tussen gevaccineerde en ongevaccineerde piemels moeten we er wel van beiden een hebben toch?
Klik om te vergroten...
geblinddoekt en in een gloryhole van een truckstop?

moet nbeetje sfeer bij hee,
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
blue eyes zei:
wil geen open deuren intrappen, maar valt op dat bij het nederlandse taalgebruik veel engelstalige woorden geïntegreerd worden en bij de vlamingen dan weer veel franse woorden.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit heeeelemaal prima, laat die talen maar lekker meanderen en veranderen. Ben over het algemeen tegen grensoverschrijdend gedrag, maar in dit geval 👌🏻

blue eyes zei:
je zou het als een symbolische uitgestoken hand kunnen zien .
Klik om te vergroten...
Ik neem hem volledig aan beste Vlaming

blue eyes zei:
dit is diepe shit hoor man
Klik om te vergroten...
Je bijdragen vandaag zijn heerlijk, dankje. Of zoals mijn Nederlandse corpskutten zouden zeggen, heerlie de peerlie.

blue eyes zei:
ik ben zowizo een guitig fruitig jongentje

ja eet veel fruit, echter had ik ooit de gewoonte mijn ananassen te laten verdorren.

dit terwijl elders in slaapkamers meiden lagen te denken gedverderrie wat een vieze piemel had ie maar ananas gegeten

en dan ligt er hier bij mij een ananas te verdorren, dat is toch een tristesse die met geen gouden ganzenveer te beschrijven valt
Klik om te vergroten...
Toch maar is aan beginnen dan. Gezond vlees is key voor een lekker gerecht.

Zanza zei:
Oke ik wilde hier dubbelzinnig op reageren, maar ik laat je met rust 😅
Klik om te vergroten...
Hee als wij samen dit topic naar de onzinsectie ermee krijgen, mag je me blijven lastig vallen hoor.

Mevrouw Pløp zei:
Says who? :wink: Ik denk niet dat je nog seks hebt met wie dan ook als @ljuv je gereedschap uitgeserveerd heeft tho
Klik om te vergroten...
Ik kan prima koken! Geen zorgen!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Je bijdragen vandaag zijn heerlijk, dankje
Klik om te vergroten...
Eens!
ljuv zei:
Hee als wij samen dit topic naar de onzinsectie ermee krijgen, mag je me blijven lastig vallen hoor.
Klik om te vergroten...
Oke, ga m'n best doen!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
blue eyes zei:
het zou een eremedaille zijn, die zo'n lintje verdient, dubbelposter , zoals je vroeger tripreporter had enz,
Klik om te vergroten...
Haha! Hebben we een ideeën bus?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Ik vind dit heeeelemaal prima, laat die talen maar lekker meanderen en veranderen. Ben over het algemeen tegen grensoverschrijdend gedrag, maar in dit geval 👌🏻


Ik neem hem volledig aan beste Vlaming



Je bijdragen vandaag zijn heerlijk, dankje. Of zoals mijn Nederlandse corpskutten zouden zeggen, heerlie de peerlie.


Toch maar is aan beginnen dan. Gezond vlees is key voor een lekker gerecht.


Hee als wij samen dit topic naar de onzinsectie ermee krijgen, mag je me blijven lastig vallen hoor.


Ik kan prima koken! Geen zorgen!
Klik om te vergroten...
wow eerst en vooral dit quoten voor gevorderden,
je gave voor structuur en voor samenvattingen,

daar haal ik heel veel informatie uit, bv over de manier hoe je gezond vlees zou behandelen... geen streeltje of liktje zoentje of tikje zou misplaatst
zijn en allen zou het samenvloeien in een orgastische symfonie van vleselijk genot

uiteraard woedt de chaos soms door deze blauwoog en zal je dit zowel bang als nieuwschierig maken , dat begrijp ik

en daarmee begrijp ik heel goed je ordeningsdrang om dit naar onzin te gaan overhevelen, maar wat ivm mijn meerdere inmengingen ten pas en ten onpas van vaccinatiegrappen en grollen?

waar horen die, waar valt dat nog bij te rangschikken ? of zouden we tot de door moderators gevreesde dubbelposttoelating moeten overgaan

geloof dat die toestemming nog maar een keer gegeven was aan dat jongentje uit zwolle met zijn tractorpullinggrapje

het zou een eremedaille zijn, die zo'n lintje verdient, dubbelposter , zoals je vroeger tripreporter had enz,

ik kan ook best koken hoor als man zijnde maar niet genoeg om een vrouw te imponeren, maar dan zou ik ter compensatie mijn ananassen niet meer laten verdorren

en zo eindigde het allemaal in peis en vree, geordend gerangschikt en vooral netjes samengevat,
en kropen de drugsforummers tevreden in hun bedje en deden hun oogjes en pepbekjes dicht
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha mooi filmpje!:) sorry niet corona gerelateerd....

l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
blue eyes zei:
daar haal ik heel veel informatie uit, bv over de manier hoe je gezond vlees zou behandelen... geen streeltje of liktje zoentje of tikje zou misplaatst
zijn en allen zou het samenvloeien in een orgastische symfonie van vleselijk genot
Klik om te vergroten...
Blijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad.

blue eyes zei:
waar horen die, waar valt dat nog bij te rangschikken ?
Klik om te vergroten...
Voor jou zouden ze een heel aparte sectie moeten hebben! Een lintje volstaat natuurlijk bij lange na niet! Maar beter laten we die arme mods met rust, roerig zat geweest de laatste tijd.

blue eyes zei:
ik kan ook best koken hoor als man zijde,n maar niet genoeg om een vrouw te imponeren, maar dan zou ik ter compensatie mijn ananassen
Klik om te vergroten...
Give it a try!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Blijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad
Klik om te vergroten...
Je bent redelijk expliciet. Is dat netjes geformuleerd?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Even iets “luchtigs” in dit topic:

F67B1BC3-AFAE-436C-8862-A251CB16E638.jpeg
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Blijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad.


Voor jou zouden ze een heel aparte sectie moeten hebben! Een lintje volstaat natuurlijk bij lange na niet! Maar beter laten we die arme mods met rust, roerig zat geweest de laatste tijd.


Give it a try!
Klik om te vergroten...
ik had bijna een bundeling van mijn klassiekertjes willen uitgeven

maar dit plan staat on hold , er moet minstens een samengevatte, of onderlijnde druk zijn dan voor onze vriend @Zanza

en eentje in braille voor felixje , het mss minder bekende lid hier die zich alles laat voorlezen door zijn kettingblowende apatische moeder,
die het schelden niet schuwt
godverdomse kleine lamlul , hoor je niet wak zeik , grensoverschrijdend als woordgrapje, hallloooo ben je blind of doof
of alsk nu nog een keer aan je moet uitleggen wat een dukdalf is zweer ik je
dat ik de dakgoot eraf ruk en ze hardhandig in je nek zwiep . rustig mama , rook aub rook , en lees vooral verder, voedt me onzin

de onzin zal me naar het zien leiden ik voel het , we zijn er bijna , nog nklein beetje lullen en we zijn er,

ja zal best kleine etter, mama is naar de shop om blaadjes doei

dusja, deze leden mogen niet uitgesloten worden vind ik dan weer

dus dit vertraagt ons mss njaartje, maar int kader van de rechtvaardigheid is het verantwoordbaar
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Even kets “luchtigs” in dit topic:

Bekijk bijlage 32110
Klik om te vergroten...
Daar heb ik een hekel aan honden.... Ze stinken de hele dag.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Je bent redelijk expliciet. Is dat netjes geformuleerd?
Klik om te vergroten...
Ja en ja! 100 punten, lekker Zanza!!!!
Jammer dat deze conclusie niet overeen komt met eerdere uitspraken van je, waarin ik werd beschuldigd me dubbelzinnig uit te drukken. Hiervoor 200 punten aftrek en je moet terug naar start🤷🏻‍♀️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4849505152...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."