#1
Ben ook benieuwd. Kun je linken?Is hier al geplaatst![]()
Ben ook benieuwd. Kun je linken?Is hier al geplaatst![]()
Denken* sommige mensen meer te weten dan anderenWat dat betreft is COVID net een research chemical. We weten niet genoeg om harde uitspraken er over te doen. Toch lijken sommige mensen meer te weten dan anderen.
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.Ben ook benieuwd. Kun je linken?
Het verbaasd me niets.De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Dat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
We gaan het zienDat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…
Niet van te voren gaan stressen. In sommige landen is dat wel zo maar misschien hier niet.
Haha zo. Die was zeg maar met zn verkeerde been uit bed gestapt, onder een koude douche gestaan, geen ontbijt in huis, heel lang in de file gestaan en toen naar DF gegaanzoals gisteren die WeAreThe99% die gewoon bijna alleen maar complete lulkoek verklaard en ook nog op zo denigrerende en hatelijke manier.
Niet dom maar goedgelovig/naïef...In Vlaams Belgie mogen we vanaf nu de QR code tonen om naar de horeca te gaan. Wat zeiden ze aantal weken geleden? Dit voeren we zeker niet in. Wie nu nog de politiek vertrouwd is zwak gezegd dom.
MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.Weer een ziekenhuis dat de claims van het RIVM en Hugo de Jonge tegenspreekt.
80% van de opgenomen patiënten is gewoon gevaccineerd.
Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
Precies. En dat bij ouderen het vaccin minder goed werkt was al bekend.Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.
Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
Scherp. Niet opgelet of dit dezelfde was.MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterftPlus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.
Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterft
Over welke aantallen hebben we het ?Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
Ik ben bij het tweede artikel gewoon gestopt met lezen😡 beginnen ze weer met die rijbewijs vergelijking, bleg!Hier enkele nieuwsitems en de voorsortering op de maatregelen.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/17435056/mogelijk-beperkingen-ongevaccineerden
![]()
‘Geduld gevaccineerden is op: roep om invoering aparte regels voor weigeraars’
Een ruime meerderheid van de gevaccineerden in Nederland (72 procent) vindt dat het kabinet specifieke coronamaatregelen moet nemen voor ongevaccineerden. Zij moeten de toegangstest ook maar zelf betalen, redeneren zes op de tien gevaccineerden.www.ad.nl
![]()
Dit weten we nu over de maatregelen die vanavond aangekondigd worden
De coronapas en de mondkapjes worden op meer plekken verplicht en het thuiswerkadvies wordt aangescherpt. Deze en mogelijk andere maatregelen gaat het demissionaire kabinet vanavond om 19.00 uur bekendmaken tijdens een persconferentie. Dit is wat we nu al weten.www.nu.nl
Dat zijn de uitzonderingen toch?Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."