Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
460 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Is hier al geplaatst :)
Klik om te vergroten...
Ben ook benieuwd. Kun je linken?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat dat betreft is COVID net een research chemical. We weten niet genoeg om harde uitspraken er over te doen. Toch lijken sommige mensen meer te weten dan anderen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
Wat dat betreft is COVID net een research chemical. We weten niet genoeg om harde uitspraken er over te doen. Toch lijken sommige mensen meer te weten dan anderen.
Klik om te vergroten...
Denken* sommige mensen meer te weten dan anderen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Ben ook benieuwd. Kun je linken?
Klik om te vergroten...
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Het verbaasd me niets.

Ik kan het niet eens meer opbrengen om het allemaal te volgen. Kost me teveel energie en frustratie. Het klinkt misschien dom, maar ik zie het allemaal wel. Ik richt me liever op positieve dingen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Dat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…
Niet van te voren gaan stressen. In sommige landen is dat wel zo maar misschien hier niet.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Dat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…
Niet van te voren gaan stressen. In sommige landen is dat wel zo maar misschien hier niet.
Klik om te vergroten...
We gaan het zien :)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
zoals gisteren die WeAreThe99% die gewoon bijna alleen maar complete lulkoek verklaard en ook nog op zo denigrerende en hatelijke manier.
Klik om te vergroten...
Haha zo. Die was zeg maar met zn verkeerde been uit bed gestapt, onder een koude douche gestaan, geen ontbijt in huis, heel lang in de file gestaan en toen naar DF gegaan:dizzy:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
In Vlaams Belgie mogen we vanaf nu de QR code tonen om naar de horeca te gaan. Wat zeiden ze aantal weken geleden? Dit voeren we zeker niet in. Wie nu nog de politiek vertrouwd is zwak gezegd dom.
Klik om te vergroten...
Niet dom maar goedgelovig/naïef...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weer een ziekenhuis dat de claims van het RIVM en Hugo de Jonge tegenspreekt.

80% van de opgenomen patiënten is gewoon gevaccineerd.

R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor de Belgen...mondkapjes terug en coronapas. Ze leren duidelijk niet van de Nederlandse data. Juist door de coronapas zijn er meer besmettingen.

nos.nl

België scherpt regels aan: coronapas in horeca, mondkapjes keren terug

Premier De Croo sprak van "een herfstgolf" die het aanscherpen van de coronaregels noodzakelijk maakt.
nos.nl nos.nl

Het bewijs dat de coronapas niet werkt. Ongevaccineerden laten zich namelijk testen of gaan gewoon niet uit eten.

"BILTHOVEN - Steeds meer mensen lopen het coronavirus op in de horeca of op de werkvloer. Dit worden belangrijkere haarden, komt naar voren uit de wekelijkse cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) over de stand van de corona-epidemie in Nederland."

www.telegraaf.nl

Aantal coronabesmettingen op het werk en in de horeca neemt toe

Steeds meer mensen lopen het coronavirus op in de horeca of op de werkvloer. Dit worden belangrijkere haarden, komt naar voren uit de wekelijkse cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid…
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Weer een ziekenhuis dat de claims van het RIVM en Hugo de Jonge tegenspreekt.

80% van de opgenomen patiënten is gewoon gevaccineerd.

Klik om te vergroten...
MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.

Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.

Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
Klik om te vergroten...
Precies. En dat bij ouderen het vaccin minder goed werkt was al bekend.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
Scherp. Niet opgelet of dit dezelfde was.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.

Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
Klik om te vergroten...
Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterft
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterft
Klik om te vergroten...
Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
Klik om te vergroten...
Over welke aantallen hebben we het ?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Hier enkele nieuwsitems en de voorsortering op de maatregelen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/17435056/mogelijk-beperkingen-ongevaccineerden


www.ad.nl

‘Geduld gevaccineerden is op: roep om invoering aparte regels voor weigeraars’

Een ruime meerderheid van de gevaccineerden in Nederland (72 procent) vindt dat het kabinet specifieke coronamaatregelen moet nemen voor ongevaccineerden. Zij moeten de toegangstest ook maar zelf betalen, redeneren zes op de tien gevaccineerden.
www.ad.nl www.ad.nl


www.nu.nl

Dit weten we nu over de maatregelen die vanavond aangekondigd worden

De coronapas en de mondkapjes worden op meer plekken verplicht en het thuiswerkadvies wordt aangescherpt. Deze en mogelijk andere maatregelen gaat het demissionaire kabinet vanavond om 19.00 uur bekendmaken tijdens een persconferentie. Dit is wat we nu al weten.
www.nu.nl www.nu.nl
Klik om te vergroten...
Ik ben bij het tweede artikel gewoon gestopt met lezen😡 beginnen ze weer met die rijbewijs vergelijking, bleg!
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
Klik om te vergroten...
Dat zijn de uitzonderingen toch?
Wat ga jij tegen een kind zeggen die (permanente) schade lijdt door het vaccin?
Ik vermoed hetzelfde of in ieder geval iets vergelijkbaars.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."