Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
456 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Als ik zeg alles voor het oerwoud te doen, dan bedoel ik ook ALLES Dirkjan.
Klik om te vergroten...
Voor je het weet schakelt @Dirkjan je in om van alles met zijn oerwoud te doen 😏
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
And we're back on topic
Klik om te vergroten...
Aaaaand back off topic

ik kwam net terug uit het ziekenhuis, liep een beetje achter 🤷🏼‍♀️
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Je wordt niet buitengesloten op basis van ras, je wordt wat beperkt in je vrijheid als gevolg van keuzes die je zelf maakt, en die je op elk moment kunt veranderen. Hoeft niet, maar dan zijn er even wat dingen die je niet of alleen onder voorwaarden kunt doen. Echt, zo zielig ben je niet. Je hoeft geen teken op je kleding, je hoeft niet bang te zijn dat je afgevoerd wordt en je je familie en dierbaren nooit meer ziet, ongevaccineerden worden niet vermoord om de keuzes die ze maken
Klik om te vergroten...
Wat een ongelofelijke hoop stront… Wie doet hier nou zielig, vult allerlei zaken zelf in?
‘keuze die je zelf maakt’ op basis van persoonlijke overweging, een mening, worden allerlei vrijheden afgenomen. Niet meer naar de Praxis kunnen omdat je een auto-immuunziekte hebt, of de betrouwbaarheid en intenties van bedriegende, oplichtende farmaceutische giganten in twijfel trekt. Jij hebt lekker makkelijk praten, en dat straal je ook uit. Iedereen met een andere mening dan jij… moet maar gewoon van mening veranderen 🤷🏻‍♂️ of in quarantaine.
Ongevaccineerden mogen dan wel niet vermoord worden voor hun keuze, maar ze mogen straks niet meer naar een boel winkels en zelfs niet naar werk? ‘Laat je gewoon vaccineren’, zou jij vast zeggen? Simpele ziel ben je dan!

Niemand heeft beweerd dat de holocaust opnieuw staat te gebeuren, er is alleen een opvallende overeenkomst te vinden tussen wat er destijds gebeurde en nu. Dat mensen die waarschijnlijk totaal geen gevaar voor de volksgezondheid zijn worden buitengesloten terwijl mensen onder invloed van een half-functionerend vaccin elkaar overal mogen besmetten. Hoe je het wend of keert: dat is OOK oneerlijk. Compleet onrechtvaardig. Maar jij denkt daar anders over, dat kan. Wees alleen niet zo op je kut getrapt joh, vrouw…
Mevrouw Pløp zei:
Had uitgelegd dat hij VOOR testen van gevaccineerden is, maar het opvoeren van de druk om te vaccineren middels 2G wel als voordeel ziet.
Klik om te vergroten...
Okee… Liever als ‘enige voordeel’ dwang en schijnveiligheid dan zekerheid en daadwerkelijke veiligheid.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, maar ik ben dan ook heel anders dan jullie. Daar laat ik het bij 😋
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaat echt wel te ver in Oostenrijk.

De nieuwe lockdown voor ongevaccineerden zal streng worden gecontroleerd, zo kondigden Schallenberg en minister van binnenlandse zaken Karl Nehammer aan. Er komen onder meer controles in het verkeer en het openbaar vervoer. Ongevaccineerden die zich toch buiten wagen, kunnen een boete van 1450 euro krijgen.


www.trouw.nl

Oostenrijk stelt lockdown in voor ongevaccineerden

Oostenrijkers die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus moeten vanaf maandag tien dagen thuis blijven, maakte de regering zondag bekend.
www.trouw.nl www.trouw.nl
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Gaat echt wel te ver in Oostenrijk.

De nieuwe lockdown voor ongevaccineerden zal streng worden gecontroleerd, zo kondigden Schallenberg en minister van binnenlandse zaken Karl Nehammer aan. Er komen onder meer controles in het verkeer en het openbaar vervoer. Ongevaccineerden die zich toch buiten wagen, kunnen een boete van 1450 euro krijgen.


www.trouw.nl

Oostenrijk stelt lockdown in voor ongevaccineerden

Oostenrijkers die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus moeten vanaf maandag tien dagen thuis blijven, maakte de regering zondag bekend.
www.trouw.nl www.trouw.nl
Klik om te vergroten...
ben het er geheel mee eens mijn mening dan
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Gaat echt wel te ver in Oostenrijk.

De nieuwe lockdown voor ongevaccineerden zal streng worden gecontroleerd, zo kondigden Schallenberg en minister van binnenlandse zaken Karl Nehammer aan. Er komen onder meer controles in het verkeer en het openbaar vervoer. Ongevaccineerden die zich toch buiten wagen, kunnen een boete van 1450 euro krijgen.


www.trouw.nl

Oostenrijk stelt lockdown in voor ongevaccineerden

Oostenrijkers die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus moeten vanaf maandag tien dagen thuis blijven, maakte de regering zondag bekend.
www.trouw.nl www.trouw.nl
Klik om te vergroten...
Voor fucking Corona… De wereld is gek geworden, echt niet alleen Oostenrijk. Hier dromen er vast een paar van zulk beleid.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Wat een ongelofelijke hoop stront… Wie doet hier nou zielig, vult allerlei zaken zelf in?
‘keuze die je zelf maakt’ op basis van persoonlijke overweging, een mening, worden allerlei vrijheden afgenomen. Niet meer naar de Praxis kunnen omdat je een auto-immuunziekte hebt, of de betrouwbaarheid en intenties van bedriegende, oplichtende farmaceutische giganten in twijfel trekt. Jij hebt lekker makkelijk praten, en dat straal je ook uit. Iedereen met een andere mening dan jij… moet maar gewoon van mening veranderen 🤷🏻‍♂️ of in quarantaine.
Ongevaccineerden mogen dan wel niet vermoord worden voor hun keuze, maar ze mogen straks niet meer naar een boel winkels en zelfs niet naar werk? ‘Laat je gewoon vaccineren’, zou jij vast zeggen? Simpele ziel ben je dan!

Niemand heeft beweerd dat de holocaust opnieuw staat te gebeuren, er is alleen een opvallende overeenkomst te vinden tussen wat er destijds gebeurde en nu. Dat mensen die waarschijnlijk totaal geen gevaar voor de volksgezondheid zijn worden buitengesloten terwijl mensen onder invloed van een half-functionerend vaccin elkaar overal mogen besmetten. Hoe je het wend of keert: dat is OOK oneerlijk. Compleet onrechtvaardig. Maar jij denkt daar anders over, dat kan. Wees alleen niet zo op je kut getrapt joh, vrouw…

Okee… Liever als ‘enige voordeel’ dwang en schijnveiligheid dan zekerheid en daadwerkelijke veiligheid.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, maar ik ben dan ook heel anders dan jullie. Daar laat ik het bij 😋
Klik om te vergroten...
arQzR7k0_700w_0.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flualhamdulillam zei:
Wat een ongelofelijke hoop stront… Wie doet hier nou zielig, vult allerlei zaken zelf in?
‘keuze die je zelf maakt’ op basis van persoonlijke overweging, een mening, worden allerlei vrijheden afgenomen. Niet meer naar de Praxis kunnen omdat je een auto-immuunziekte hebt, of de betrouwbaarheid en intenties van bedriegende, oplichtende farmaceutische giganten in twijfel trekt. Jij hebt lekker makkelijk praten, en dat straal je ook uit. Iedereen met een andere mening dan jij… moet maar gewoon van mening veranderen 🤷🏻‍♂️ of in quarantaine.
Ongevaccineerden mogen dan wel niet vermoord worden voor hun keuze, maar ze mogen straks niet meer naar een boel winkels en zelfs niet naar werk? ‘Laat je gewoon vaccineren’, zou jij vast zeggen? Simpele ziel ben je dan!

Niemand heeft beweerd dat de holocaust opnieuw staat te gebeuren, er is alleen een opvallende overeenkomst te vinden tussen wat er destijds gebeurde en nu. Dat mensen die waarschijnlijk totaal geen gevaar voor de volksgezondheid zijn worden buitengesloten terwijl mensen onder invloed van een half-functionerend vaccin elkaar overal mogen besmetten. Hoe je het wend of keert: dat is OOK oneerlijk. Compleet onrechtvaardig. Maar jij denkt daar anders over, dat kan. Wees alleen niet zo op je kut getrapt joh, vrouw…

Okee… Liever als ‘enige voordeel’ dwang en schijnveiligheid dan zekerheid en daadwerkelijke veiligheid.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, maar ik ben dan ook heel anders dan jullie. Daar laat ik het bij 😋
Klik om te vergroten...
Exact wat ik steeds probeer duidelijk te maken maar het komt gewoon niet binnen. De coronapas is juist hetgeen dat zorgt voor besmettingen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Want ?
Klik om te vergroten...
Het is denk ik iemand van stichting doe-een-wens
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
gekkemanlol zei:
ben het er geheel mee eens mijn mening dan
Klik om te vergroten...
Want ?

Edit: kun je uitleggen wat voor het voordeel is van het feit dat ongevaccineerden ongezonder worden?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Het is denk ik iemand van stichting doe-een-wens
Klik om te vergroten...
Liever een clownie dan een downie :tongueout:


(Niet haten pls. I love downies)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Want ?

Edit: kun je uitleggen wat voor het voordeel is van het feit dat ongevaccineerden ongezonder worden?
Klik om te vergroten...
omdat ik van mening ben dat er heus wel 1 set regels mogen komen voor niet gevaccineerden die niet geld voor gevaccineerde
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
gekkemanlol zei:
omdat ik van mening ben dat er heus wel 1 set regels mogen komen voor niet gevaccineerden die niet geld voor gevaccineerde
Klik om te vergroten...
Dus niet omdat het helpt? Gewoon omdat je een hekel hebt aan ongevaccineerden ? 😂
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
gekkemanlol zei:
omdat ik van mening ben dat er heus wel 1 set regels mogen komen voor niet gevaccineerden die niet geld voor gevaccineerde
Klik om te vergroten...
Ah, ik ben overtuigd! Opsluiten die handel.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flualhamdulillam zei:
Ah, ik ben overtuigd! Opsluiten die handel.
Klik om te vergroten...
Gvd ik ga mezelf opsluiten nu. Dit argument was doorslaggevend.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Wat een prikje al niet teweeg kan brengen he
Klik om te vergroten...
Ja, dat is het… daar gaat het allemaal om, een prikje… Pfff. 🤦🏻‍♂️
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
naja ik vind dat het niet de schuld is van iedereen maar goed ieder zijn mening
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Ja, dat is het… daar gaat het allemaal om, een prikje… Pfff. 🤦🏻‍♂️
Klik om te vergroten...
Ja, daar gaat het allemaal om.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb corona gehad (en dus 12x beter beschermd tegen besmetting en 8x beter tegen ziekenhuisopname) en vind dat gevaccineerden voortaan hinkelend naar de winkel moeten.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 31585
Klik om te vergroten...

Da's nog steeds een 'dode link' zodat ik niet kan nagaan, of deze tabel echt is, of door iemand met een half brein op z'n laptop in elkaar is gedraaid.
Twee keer posten helpt niet echt.

Dit is het resultaat als je naar de website gaat, die jij noemt:
Vaccine-suveillance-report-week-42.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4546474849...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."