ik heb rondom corona en het vaccineren vele vermoedens.
echter heel weinig harde feiten of zekerheden... dat is nu iets waar ik me niet aan verbrand ...
er wordt over zaken gelogen in het beleid errond, er zijn vele fouten gemaakt , er is disinformatie geweest?
wie durft er met zekerheden praten hieromtrent?
dus ik ben noch tegen de mensen die het vaccin namen noch tegen de ongevaccineerden of anti vaxxers als die er ook zijn.
ik ben ook qua levensfilosofie iemand die neigt naar het angnosticisme :
- Het agnosticisme is de filosofische bedenking dat kennis van (een) hogere macht(en) niet zeker kan zijn, omdat deze niet (met de wetenschappelijke methode) te bewijzen is. Een agnost is iemand die geen overtuiging heeft jegens het wel of niet bestaan van (een) bovennatuurlijk(e) machten
- zo hou ik me qua intellect soepel ,zo analyseer ik ook maatschappelijke debatten enz , ik flirt met vele theoriën maar heb weinig zekerheden? wie wel? intuities heb ik wel. maarja das persoonlijlk
-
maar iemand die vaak met mij praat zal zien dat ik altijd zelfreflectief blijf , en men denken herevalueer... en soms zelfs corrigeer terwijl ik nog maar de woorden uitsprak.
we moeten ons hoofd soepel houden en proberen het kaf van het koren te scheiden
ps ik opper voor een soort add samenvatter op toekomstige fora te plaatsen , die bij een knopje in de rechterhoek teksten essentieel kunnen samenvatten
met artificiële intelligentie en de vele miljoenen euro's die het forum opbracht, lijkt me dit haalbaar, tegen 2025
ik wil al mijn broeders en zusters kunnen bereiken ,geen uitgeslotenen aub