#1
Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈Kom vechten dan!?!
Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈Kom vechten dan!?!
Ik heb geen idee, nooit pep gebruikt en was het ook niet van plan ooit te gebruiken 😁Pff haha echte appeltjespep 🤣
15 jaar geleden was het nog een heel ding hoor!
Maar ik las de topic titel en dacht speelt dat nu nog?
Laat mij raden, er is er vast en zeker 1 die echte groene appeltjespep heeft, de ontzettend verslavende variant?
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk?Aardig zijn kost niets zag ik laatst een wijs man zeggen.
Ja klopt. Je bent toch geen Feyenoorder???Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈
Volgens mij nu het Aldi en Lidl topic.Dit was het coronavaccin topic toch?
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen🤷🏻♀️😘Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk?
Maar thanks babe. love you three.
Opgevoed als Feyenoorder maar overgelopen Spartaan... Voor de meeste mannen wel genoeg om me nooit meer aan te kijken hahahahaJa klopt. Je bent toch geen Feyenoorder???
Ik heb sowieso een hekel aan voetbal hoorOpgevoed als Feyenoorder maar overgelopen Spartaan... Voor de meeste mannen wel genoeg om me nooit meer aan te kijken hahahaha
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk?
Maar thanks babe. love you three.
Half man half queer,
Full idiot haha,
Hou je hand voor je kont want
Queernan loopt hier rond ghehe
Best wel stoer 😜
En bij een bitchslap maar 6 spieren?Zo zal je mij zelden zien gellukig hahaha,
Wanneer men boos kijkt zijn er 60 gelaatsspieren nodig.
Als je lacht gebruik je maar 20 spieren!
Keep on smilling 😄
Ik weet niet, gewoon een stoere blik. Kan het niet uitleggen, maar het heeft wel wat.Wat is de defenitie van stoer?
Broodjes pindakaas smeren voor je kinderen 😇
Een echte lefgozert!
En bij een bitchslap maar 6 spieren?
keep on slapping
Ik weet niet, gewoon een stoere blik. Kan het niet uitleggen, maar het heeft wel wat.

Inderdaad! Ik ben ook heel vriendelijk, en kan heel lief zijn. Maar als je bij mij te ver gaat, ga je ook echt te ver. Dan zien mensen een kant van mij wat ze niet snel verwachten.Het voorkomt wel een hoop gezeur op straat wanneer er groepjes hongerige hyena's een zwakke prooi zoeken.
Vriendelijk lachen is leuk hoor.
But never take my kindness for weakness, as i am kind for everyone.
But if someone is unkind to me or my family,
Kind is not what they will remember about me!
Peace!![]()
Verder over boodschappen?Maargoed,
On topic weer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."