Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
452 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Kom vechten dan!?!
Klik om te vergroten...
Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eve's drop zei:
Pff haha echte appeltjespep 🤣

15 jaar geleden was het nog een heel ding hoor!

Maar ik las de topic titel en dacht speelt dat nu nog?

Laat mij raden, er is er vast en zeker 1 die echte groene appeltjespep heeft, de ontzettend verslavende variant?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee, nooit pep gebruikt en was het ook niet van plan ooit te gebruiken 😁

Over de ingrediënten en allergenen kun je me dan ook alles wijs maken haha
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Aardig zijn kost niets zag ik laatst een wijs man zeggen.
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk? :wink:
Maar thanks babe. love you three.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈
Klik om te vergroten...
Ja klopt. Je bent toch geen Feyenoorder???
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Dit was het coronavaccin topic toch?
Klik om te vergroten...
Volgens mij nu het Aldi en Lidl topic.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
QueerMan zei:
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk? :wink:
Maar thanks babe. love you three.
Klik om te vergroten...
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen🤷🏻‍♀️😘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ja klopt. Je bent toch geen Feyenoorder???
Klik om te vergroten...
Opgevoed als Feyenoorder maar overgelopen Spartaan... Voor de meeste mannen wel genoeg om me nooit meer aan te kijken hahahaha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Opgevoed als Feyenoorder maar overgelopen Spartaan... Voor de meeste mannen wel genoeg om me nooit meer aan te kijken hahahaha
Klik om te vergroten...
Ik heb sowieso een hekel aan voetbal hoor :wink: ben voor geen enkele club.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
QueerMan zei:
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk? :wink:
Maar thanks babe. love you three.
Klik om te vergroten...

Half man half queer,

Full idiot haha,

Hou je hand voor je kont want
Queernan loopt hier rond ghehe
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Half man half queer,

Full idiot haha,

Hou je hand voor je kont want
Queernan loopt hier rond ghehe
Klik om te vergroten...

Stop met die obsessive gedachtes aan mijn pik en jouw kont.
En zoek professionele psychologische hulp als je dat niet alleen lukt.
Succes.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Best wel stoer 😜
Klik om te vergroten...

Wat is de defenitie van stoer?


Broodjes pindakaas smeren voor je kinderen 😇

Een echte lefgozert!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eve's drop zei:
Zo zal je mij zelden zien gellukig hahaha,

Wanneer men boos kijkt zijn er 60 gelaatsspieren nodig.

Als je lacht gebruik je maar 20 spieren!

Keep on smilling 😄
Klik om te vergroten...
En bij een bitchslap maar 6 spieren?

keep on slapping
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
Wat is de defenitie van stoer?


Broodjes pindakaas smeren voor je kinderen 😇

Een echte lefgozert!
Klik om te vergroten...
Ik weet niet, gewoon een stoere blik. Kan het niet uitleggen, maar het heeft wel wat.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
En bij een bitchslap maar 6 spieren?

keep on slapping
Klik om te vergroten...

Een bitchslap hahaha 🤣

Dan wel met de buitenkant voor extra vernederingspunten lol
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Eve's drop in de supermarkt als hij zijn dag niet heeft :tonguewink:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
whitesugar zei:
Ik weet niet, gewoon een stoere blik. Kan het niet uitleggen, maar het heeft wel wat.
Klik om te vergroten...

Het voorkomt wel een hoop gezeur op straat wanneer er groepjes hongerige hyena's een zwakke prooi zoeken.

Vriendelijk lachen is leuk hoor.

But never take my kindness for weakness, as i am kind for everyone.

But if someone is unkind to me or my family,

Kind is not what they will remember about me!





Peace! :stoned:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Het voorkomt wel een hoop gezeur op straat wanneer er groepjes hongerige hyena's een zwakke prooi zoeken.

Vriendelijk lachen is leuk hoor.

But never take my kindness for weakness, as i am kind for everyone.

But if someone is unkind to me or my family,

Kind is not what they will remember about me!





Peace! :stoned:
Klik om te vergroten...
Inderdaad! Ik ben ook heel vriendelijk, en kan heel lief zijn. Maar als je bij mij te ver gaat, ga je ook echt te ver. Dan zien mensen een kant van mij wat ze niet snel verwachten.

Zo heb ik ooit een wijf een tik verkocht die dacht mij te kunnen slaan. Ze liep jankend weg (krokodillen tranen). Ze zag dit niet aan komen volgens mij. Dat ik iemand sla gebeurt trouwens echt niet vaak, je moet bij mij dan echt wel te ver gaan..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
De maatregelen zijn uitgelekt. Wat een dikke onzin zeg. Laten we mensen die willen sporten nog ongezonder maken en gezinnen pesten die naar de dierentuin willen. De kapper moet weer een mondkapje op ... Wat een onzin allemaal.

www.telegraaf.nl

Kabinet wil uitbreiding mondkapjesplicht en coronapas om besmettingen terug te dringen

De coronapas gaat ook gelden in sportscholen, zwembaden, dierentuinen, musea en pretparken. Het advies om thuis te werken keert terug en bij de kapper moeten we straks weer een mondkapje op.
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
@Eve's drop in de supermarkt als hij zijn dag niet heeft :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Heb je nou serieus de gecensureerde versie gedeeld?


If my day keeps going this way i just might,

BREAK YOUR'E FUCKING FACE TONIGHT!!!




Maargoed,

On topic weer.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eve's drop zei:
Maargoed,

On topic weer.
Klik om te vergroten...
Verder over boodschappen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4243444546...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."