#1
Jah het komt inderdaad wat onnozel over nu ik het terug lees.Ja, dat snap ik wel, maar het komt zo feitelijk en drammend over
ik kan het helemaal vinden in je punten, maar hoe je het brengt weerhoudt me om je serieus te nemen.
Jah het komt inderdaad wat onnozel over nu ik het terug lees.Ja, dat snap ik wel, maar het komt zo feitelijk en drammend over
ik kan het helemaal vinden in je punten, maar hoe je het brengt weerhoudt me om je serieus te nemen.
Je maakt er een grapje van, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'
Zie:
Ga eens gauw terug naar school!genocide
heb het al opgegeven!
Vaccin zal je doden!
Wat jullie doen moeten jullie zelf weten.
jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet!
Ojee opgesloten vanaf 2 november, ik volg het niet goed genoeg hier blijkt alweer. Korte toelichting?Uhmnn ja. Zeker aangezien ik mogelijk opgesloten word vanaf 2 november 🙃.
Als ik nieuwe informatie oppik dan plaats ik dat. Ongeacht het tijdstip.
Daar durf ik geen uitspraak over te doen. Ik weet wel persoonlijk dat ook gezonde mensen erg ziek kunnen worden. Een gezonde vrouw, sporten, goed eten, doodziek. Ik vraag me af waar dat aan ligt.Dat minder ziek geldt ook bijna alleen voor ouderen en zwakkeren. De meeste mensen worden nauwelijks ziek namelijk.
Is hier al geplaatstOjee opgesloten vanaf 2 november, ik volg het niet goed genoeg hier blijkt alweer. Korte toelichting?
Nu moet ik nog gaan zoeken ook, jij maakt het helemaal mooi 😩Is hier al geplaatst![]()
Ben ook benieuwd. Kun je linken?Is hier al geplaatst![]()
Denken* sommige mensen meer te weten dan anderenWat dat betreft is COVID net een research chemical. We weten niet genoeg om harde uitspraken er over te doen. Toch lijken sommige mensen meer te weten dan anderen.
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.Ben ook benieuwd. Kun je linken?
Het verbaasd me niets.De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Dat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
We gaan het zienDat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…
Niet van te voren gaan stressen. In sommige landen is dat wel zo maar misschien hier niet.
Snap ik als je er zo over denkt.Het verbaasd me niets.
Ik kan het niet eens meer opbrengen om het allemaal te volgen. Kost me teveel energie en frustratie. Het klinkt misschien dom, maar ik zie het allemaal wel. Ik richt me liever op positieve dingen.
JepWe gaan het zien![]()
Ik vind het wel heel raar dat ze deze data niet vrij willen geven 🤔Klopt helemaal. Alleen in Nederland geeft de overheid deze data niet vrij waardoor een analyse maken bijna onmogelijk is. Van wat ik heb horen zeggen is dat vooral onder de ongevaccineerden, met name ouderen met onderliggende gezondheidsproblemen in het ziekenhuis belanden.
Op basis van het bovenstaande zou het dus onzin om alle ongevaccineerden uit te sluiten van de samenleving.
Oow niet fijn, hoop voor jullie dat het niet te erg word..Vandaag weer de muppetshow op tv in Belgie en gaan ze ons weer nieuwe maatrefegelen aanpraten die geen zeik veranderen 🤦😎.
Ik lees vanuit de zorg, het verzoek om gewoon die fokking anderhalve meter aan te houden enzo.De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Maar de lockdown heeft volgensmij er vooral ook voor gezorgd dat mijn immuum systeem heel erg omlaag is gegaan. Toen ik hiervoor maar 2 a 3 dagen ziek was, was ik vorige week wel een week ziek en daarna bleef ik steeds hangen in het niet fit voelen. Het kan zijn dat het iets anders is, maar ik heb het idee dat mijn lichaam niks meer aan kan ofzo..Nope, geen zin an
De lockdown werd ingezet om te zorgen dat ziekenhuizen mensen konden blijven opvangen. En daarvoor werkten ze: er zijn geen mensen op straat doodgegaan aan corona omdat ze niet in het ziekenhuis terecht konden. Dat doel is dus bereikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."