Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
447 weergaven
18-5-2026
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Ja, dat snap ik wel, maar het komt zo feitelijk en drammend over

ik kan het helemaal vinden in je punten, maar hoe je het brengt weerhoudt me om je serieus te nemen.
Klik om te vergroten...
Jah het komt inderdaad wat onnozel over nu ik het terug lees.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'

Zie:
Klik om te vergroten...
Je maakt er een grapje van, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
WeAreThe99% zei:
genocide
Klik om te vergroten...
Ga eens gauw terug naar school!

WeAreThe99% zei:
heb het al opgegeven!
Klik om te vergroten...

WeAreThe99% zei:
Vaccin zal je doden!
Klik om te vergroten...

WeAreThe99% zei:
Wat jullie doen moeten jullie zelf weten.
Klik om te vergroten...

WeAreThe99% zei:
jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet!
Klik om te vergroten...



Jaaaa ik zou niet meer reageren in dit topic maar kan het met dit even niet laten. Maar dit, Genocide, we gaan allemaal dood, iedereen moet wakker worden en weet ik veel allemaal wat. 🙈
Ik ben niet moeilijk maar dit soort reacties dan vraag je er om als anders of “gekkie” bestempeld te worden. Of er nou een deel van waar is of niet.

Je maakt je er zooooooo druk om! Ook dat ANDEREN zich laten vaccineren, daar heb jij toch geen last van als een ander zich vol pompt met een vaccin?
Alsjeblieft, denk aan je hart en stress, de kans op een beroerte of hartklachten zijn bij stress nog groter als na het vaccin…
En nee, ik ben geen schaap en heb ook twijfels en bedenkingen. Ik ben bv wel gevaccineerd maar geen qr code omdat ik solidair ben met ELK mens in tegenstelling tot jou.

En mensen persoonlijk pakken is helemaal kut van je!
Ik denk dat velen afhaken bij dit soort teksten!

Het moest er even uit, lucht op! Nu weer “off line in dit topic”.
Alsjeblieft denk aan je eigen gestel, je zo druk maken is echt niet goed en ook niet leuk voor je omgeving.
Kom op man, verman jezelf!

Zo, dat is er uit! Fijne avond verder!


“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”


~Charles Bukowski~
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Uhmnn ja. Zeker aangezien ik mogelijk opgesloten word vanaf 2 november 🙃.

Als ik nieuwe informatie oppik dan plaats ik dat. Ongeacht het tijdstip.
Klik om te vergroten...
Ojee opgesloten vanaf 2 november, ik volg het niet goed genoeg hier blijkt alweer. Korte toelichting?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Dat minder ziek geldt ook bijna alleen voor ouderen en zwakkeren. De meeste mensen worden nauwelijks ziek namelijk.
Klik om te vergroten...
Daar durf ik geen uitspraak over te doen. Ik weet wel persoonlijk dat ook gezonde mensen erg ziek kunnen worden. Een gezonde vrouw, sporten, goed eten, doodziek. Ik vraag me af waar dat aan ligt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Druktemaker zei:
Ojee opgesloten vanaf 2 november, ik volg het niet goed genoeg hier blijkt alweer. Korte toelichting?
Klik om te vergroten...
Is hier al geplaatst :)
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Is hier al geplaatst :)
Klik om te vergroten...
Nu moet ik nog gaan zoeken ook, jij maakt het helemaal mooi 😩
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Is hier al geplaatst :)
Klik om te vergroten...
Ben ook benieuwd. Kun je linken?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat dat betreft is COVID net een research chemical. We weten niet genoeg om harde uitspraken er over te doen. Toch lijken sommige mensen meer te weten dan anderen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Wat dat betreft is COVID net een research chemical. We weten niet genoeg om harde uitspraken er over te doen. Toch lijken sommige mensen meer te weten dan anderen.
Klik om te vergroten...
Denken* sommige mensen meer te weten dan anderen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Ben ook benieuwd. Kun je linken?
Klik om te vergroten...
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Het verbaasd me niets.

Ik kan het niet eens meer opbrengen om het allemaal te volgen. Kost me teveel energie en frustratie. Het klinkt misschien dom, maar ik zie het allemaal wel. Ik richt me liever op positieve dingen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Dat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…
Niet van te voren gaan stressen. In sommige landen is dat wel zo maar misschien hier niet.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Dat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…
Niet van te voren gaan stressen. In sommige landen is dat wel zo maar misschien hier niet.
Klik om te vergroten...
We gaan het zien :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Het verbaasd me niets.

Ik kan het niet eens meer opbrengen om het allemaal te volgen. Kost me teveel energie en frustratie. Het klinkt misschien dom, maar ik zie het allemaal wel. Ik richt me liever op positieve dingen.
Klik om te vergroten...
Snap ik als je er zo over denkt.

Mij kost het niet veel energie en ik hou er van om feiten uit te zoeken :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
We gaan het zien :)
Klik om te vergroten...
Jep
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Klopt helemaal. Alleen in Nederland geeft de overheid deze data niet vrij waardoor een analyse maken bijna onmogelijk is. Van wat ik heb horen zeggen is dat vooral onder de ongevaccineerden, met name ouderen met onderliggende gezondheidsproblemen in het ziekenhuis belanden.

Op basis van het bovenstaande zou het dus onzin om alle ongevaccineerden uit te sluiten van de samenleving.
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel heel raar dat ze deze data niet vrij willen geven 🤔
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Vandaag weer de muppetshow op tv in Belgie en gaan ze ons weer nieuwe maatrefegelen aanpraten die geen zeik veranderen 🤦😎.
Klik om te vergroten...
Oow niet fijn, hoop voor jullie dat het niet te erg word..
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Ik lees vanuit de zorg, het verzoek om gewoon die fokking anderhalve meter aan te houden enzo.
Dus er wordt niet alleen gedacht over maatregelen voor ongevaccineerden.

Het was gewoon idioot om in de aanloop naar het najaar te versoepelen, wanneer door de lucht overgedragen infecties zich altijd meer verspreiden.
En het was minder-dan-verstandig van de Rutte en De Jonge om eerder te suggereer dat alleen je houden aan de maatregelen en vaccinatie garanties gaf, als het over een virus gaat waar nog zo weinig van bekend was.

Dat wreekt zich nu in de weerstand die ik zelf ook voel.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Nope, geen zin an

De lockdown werd ingezet om te zorgen dat ziekenhuizen mensen konden blijven opvangen. En daarvoor werkten ze: er zijn geen mensen op straat doodgegaan aan corona omdat ze niet in het ziekenhuis terecht konden. Dat doel is dus bereikt.
Klik om te vergroten...
Maar de lockdown heeft volgensmij er vooral ook voor gezorgd dat mijn immuum systeem heel erg omlaag is gegaan. Toen ik hiervoor maar 2 a 3 dagen ziek was, was ik vorige week wel een week ziek en daarna bleef ik steeds hangen in het niet fit voelen. Het kan zijn dat het iets anders is, maar ik heb het idee dat mijn lichaam niks meer aan kan ofzo..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4142434445...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."