Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
451 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
QueerMan zei:
In Nederland heeft Premier Mark Rutte verkondigd dat @Blyatman en @Rivalrie een micropenis hebben. Hij was erg teleurgesteld afgelopen weekend.

De Nederlandse premier verklaart in een interview met de televisiezender "OUT TV" ook, dat hij meent dat er voor deze mensen quarantaine kampen nodig zullen zijn, om te voorkomen dat hun luidruchtigheid overlast veroorzaakt voor omwonenden en leden van internet-fora. "Het is bedroevend" aldus de Premier "dat mannen met een onvolgroeide penis, de behoefte voelen hun eigen ego op te krikken door op harde toon te blijven schreven, zeker wanneer dit onwaarheden bevat". Verderop in het interview met de kabel-televisiezender waarschuwt hij dat dit de laatste kans is voor lul-technisch uitgedaagden om niet te pretenderen dat ze in staat zijn tot penetratie en het injecteren van hun DNA d.m.v. spermatozoïden.



Zoek het op, staat op Out TV.
Of bel Mark even. Die zal het bevestigen.
Klik om te vergroten...
Hahah geniaal
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Je kunt het gewoon narekenen. Zoals ik aangaf is de overheid de bron voor de analyse.

Jullie hebben beiden geen zin om de analyse na te rekenen en roepen dan maar dat het nep is.
Klik om te vergroten...
Ze roepen hier van alles, en proberen zielig comedian uit te hangen. Maar werkelijk van niks hebben ze een onderbouwing getoond van tegen bewijslast. En als gevraagd wordt een tegenbeweging aan te leveren komen ze met ronduit kinderlijk gedrag. Sorry maar ik kan dit soort mensen echt niet serieus nemen 😂
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Ze roepen hier van alles, en proberen zielig comedian uit te hangen. Maar werkelijk van niks hebben ze een onderbouwing getoond van tegen bewijslast. En als gevraagd wordt een tegenbeweging aan te leveren komen ze met ronduit kinderlijk gedrag. Sorry maar ik kan dit soort mensen echt niet serieus nemen 😂
Klik om te vergroten...

Ben je te lui om te googlen?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
QueerMan zei:
In Nederland heeft Premier Mark Rutte verkondigd dat @Blyatman en @Rivalrie een micropenis hebben. Hij was erg teleurgesteld afgelopen weekend.

De Nederlandse premier verklaart in een interview met de televisiezender "OUT TV" ook, dat hij meent dat er voor deze mensen quarantaine kampen nodig zullen zijn, om te voorkomen dat hun luidruchtigheid overlast veroorzaakt voor omwonenden en leden van internet-fora. "Het is bedroevend" aldus de Premier "dat mannen met een onvolgroeide penis, de behoefte voelen hun eigen ego op te krikken door op harde toon te blijven schreven, zeker wanneer dit onwaarheden bevat". Verderop in het interview met de kabel-televisiezender waarschuwt hij dat dit de laatste kans is voor lul-technisch uitgedaagden om niet te pretenderen dat ze in staat zijn tot penetratie en het injecteren van hun DNA d.m.v. spermatozoïden.



Zoek het op, staat op Out TV.
Of bel Mark even. Die zal het bevestigen.
Klik om te vergroten...
Je IQ spat er vanaf.. 😆
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Je IQ spat er vanaf.. 😆
Klik om te vergroten...

Ken je 't woord Legologie al?

Wat luister je nu?

drugsforum.nl drugsforum.nl
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Waar is het mis gegaan in je jeugd?
Klik om te vergroten...
Dat is meer iets voor een ander topic, en waarschijnlijk een andere website.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien kan de naam van het topic veranderd naar Corona waanzin topic.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
QueerMan zei:
Dat is meer iets voor een ander topic, en waarschijnlijk een andere website.
Klik om te vergroten...
En iemand die ervoor geleerd heeft. En betaald krijgt? 😘
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
En iemand die ervoor geleerd heeft. En betaald krijgt? 😘
Klik om te vergroten...
Yep. Maar dat werkte ook al niet. :pensive:

Waarom denk je dat ik drugs gebruik en me richt op dingen die nog wel te veranderen zijn? :wink:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Ja dat is dan het dilemma.. Verplichten we iedereen een jaar of 5 (want opleiden kost tijd) in de zorg aan de slag te gaan is dat een grote beperking van vrijheid, maaaaar met een (volgende) pandemie kunnen we dan wel de zorg opschalen zodat iedereen kan blijven dansen 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Zelfs zonder een volgende pandemie zou dit zo zo zo veel kunnen betekenen voor de zorg... Maar ja wel mensen verplichten te werken, dat blijft toch iets geks.

(alhoewel, imo worden we nu allemaal al verplicht te werken, niet door de overheid maar door een systeem🤷🏻‍♀️)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Exact :) zij doen vooral dit.....

Bekijk bijlage 31901
Klik om te vergroten...
Dit zegt mij zo niks wat hier mee bedoelt word, maargoed.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
(alhoewel, imo worden we nu allemaal al verplicht te werken, niet door de overheid maar door een systeem🤷🏻‍♀️)
Klik om te vergroten...
Werken zal je op de ene of de andere manier altijd moeten doen. Maar je kunt jezelf soeverein laten verklaren en kompleet off the grid leven, als dat het soort werk is wat je bedoeld.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
@Rotjoch @Proxima

De dunne had (naast mijn tientallen artikelen) ook al een artikel gepost :tongueout:
Klik om te vergroten...
Die studie bevat een belangrijke fout:

De meeste ongevaccineerde personen zijn kinderen.

De studie die ik poste bevat deze fout niet.

l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
Werken zal je op de ene of de andere manier altijd moeten doen. Maar je kunt jezelf soeverein laten verklaren en kompleet off the grid leven, als dat het soort werk is wat je bedoeld.
Klik om te vergroten...
Hahaha nee dat was niet wat ik bedoelde. Na een week off the grid zou ik er goed klaar mee zijn 😬 En tuuuuurlijk, niets mis met werken ook. Wel iets mis met een "gedwongen" 40 urige werkweek om überhaupt huur te kunnen betalen en een beetje te leven, of een 2 verdieners model als je überhaupt kinderen wilt... Is ook niet echt vrijheid zoals ik het zie.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Europa werkt aan een voorstel om slachtoffers van coronavaccins te compenseren. Zeer goede ontwikkeling.

www.europarl.europa.eu

ONTWERPRESOLUTIE over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: | B9-0475/2021 | Europees parlement

ONTWERPRESOLUTIE ingediend overeenkomstig artikel 143 van het Reglement over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: - Comirnaty (Pfizer, BioNTech) - COVID-19-vaccin Janssen - Spikevax (Moderna) - Vaxzevria (AstraZeneca)...
www.europarl.europa.eu www.europarl.europa.eu

Screenshot_20211104-195307_Chrome.jpg
Screenshot_20211104-195313_Chrome.jpg
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Niet persoonlijk bedoeld? NIET PERSOONSLIJK BEDOELD?!?! Wie ben jij??!! Mods! Mods! Ban deze vrouw!
Klik om te vergroten...

Ben geen socioloog, maar ruik ik hier een tweespalt in de samenleving? 😅
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Europa werkt aan een voorstel om slachtoffers van coronavaccins te compenseren. Zeer goede ontwikkeling.

www.europarl.europa.eu

ONTWERPRESOLUTIE over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: | B9-0475/2021 | Europees parlement

ONTWERPRESOLUTIE ingediend overeenkomstig artikel 143 van het Reglement over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: - Comirnaty (Pfizer, BioNTech) - COVID-19-vaccin Janssen - Spikevax (Moderna) - Vaxzevria (AstraZeneca)...
www.europarl.europa.eu www.europarl.europa.eu

Bekijk bijlage 31910
Bekijk bijlage 31911
Klik om te vergroten...
Even wat achtergrond informatie gezocht over dit voorstel.
Zie dat het een ontwerp-resolutie is van een parlementariër Virginie Joron. Als wikipedia klopt, een lid van de Franse partij Rassemblement national (Front National tot juni 2018 ) onder de leiderschap van Mme Le Pen.
In het Europees Parlement neemt de partij deel aan een fractie met o.a. de PVV, het Vlaams Belang en de Duitse AfD.

Thanks @Rivalrie voor het linken naar een publieke bron.

Ik heb een vraagje:
Als er inderdaad ernstige schadelijke bijwerkingen zijn van al deze vaccins, en het aantal doden klopt:
Waarom vind je 't een goed zaak dat er een fonds komt?

Daar hebben de zieken en doden als gevolg van de vaccins, dan toch niks meer aan?

Lijkt me dat een beetje politicus dan nu een definitieve (geen concept) resolutie klaar heeft, die oproept om per direct te stoppen. Of doen ze die ook?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
n8wachT zei:
Ben geen socioloog, maar ruik ik hier een tweespalt in de samenleving? 😅
Klik om te vergroten...
Volgens mij ruik je humor 😜

Als je sociologie had gestudeerd had je dat natuurlijk goed geroken😆
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Volgens mij ruik je humor 😜

Als je sociologie had gestudeerd had je dat natuurlijk goed geroken😆
Klik om te vergroten...
Leer je dat niet meer bij Culturele Antropologie? 🧐
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
QueerMan zei:
Als er inderdaad ernstige schadelijke bijwerkingen zijn van al deze vaccins, en het aantal doden klopt:
Waarom vind je 't een goed zaak dat er een fonds komt?
Klik om te vergroten...
Gezinnen zijn hun papa of mama kwijt. Soms de kostwinner en hierdoor kan het gezin financieel in de problemen komen. Daarnaast zijn de vaccins semi-verplicht in mijn ogen en als je dit doet, moet je altijd er voor zorgen dat er een compensatie tegenover staat.

Je kunt niet zeggen (vind ik): je moet dit doen maar als je dood gaat, of je partner of je kind, etc... dan los het zelf maar op. Solidariteit werkt twee kanten op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."