Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
406 weergaven
18-5-2026
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het aantal gemeldde besmettingen is ook een onderrapporrage omdat dat beperkt wordt door testcapaciteit/bereidheid. Dus ik zie niet in waarom dit ook niet voor sterfgevallen kan gelden.

Klinkt voor mij nog steeds aannemelijker dan dat er massaal mensen dood gaan door het vaccin en dat geen enkel medisch instituut dit door heeft of dat ze het stiekem achterhouden.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Anarcrim zei:
Ik zou het de strag eens vragen....
Klik om te vergroten...
zal ik doen.

Dit topic is overigens prima te doen, als je maar genoeg Vogon poëzie hebt gehoord in je leven.
Een zwaar ondergewaardeerd genre, als je het mij vraagt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
20211105_213214.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Volgens mij zag ik jou een aantal dagen geleden instemmen met het sluiten van dit topic toch? Doen?
Klik om te vergroten...
Ja hoor. Samen met de sluiting van @Anarcrim
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Daar ga ik verder niet over. Daar mogen @Eik @Mezelf @Roze Olifant over oordelen.
Klik om te vergroten...
Maar waar zie je @Anarcrim met beledigingen strooien dan? Dat ie zegt dat je gebakken lucht strooit?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Maar waar zie je @Anarcrim met beledigingen strooien dan? Dat ie zegt dat je gebakken lucht strooit?
Klik om te vergroten...
Wellicht deze ??

Anarcrim zei:
Wat is er aan de hand ? Angst, angst en onzekerheid omdat je niet weet waar je over praat
en eigenlijk alleen een ander kan napraten met die onzinnige uitlatingen.
Klik om te vergroten...

Anarcrim zei:
Oh..... en je wil erbij horen natuurlijk, lekker dwars zijn en je afzetten tegen de meerderheid
want dat klink je populair.
Klik om te vergroten...

Anarcrim zei:
Dat komt waarschijnlijk omdat je weet dat je gebakken lucht serveert.
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vind je dat al beledigend? Kom op zeg. Er wordt niet gescholden ofzo. Dat hij wat geïrriteerd overkomt kan ik niet ontkennen, maar dat komt wrs ook omdat je veel over dit onderwerp post waar men het of wel of niet mee eens is.

Laat gaan joh, zou ik zeggen. Slotje?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Vind je dat al beledigend? Kom op zeg. Er wordt niet gescholden ofzo. Dat hij wat geïrriteerd overkomt kan ik niet ontkennen, maar dat komt wrs ook omdat je veel over dit onderwerp post waar men het of wel of niet mee eens is.

Laat gaan joh, zou ik zeggen. Slotje?
Klik om te vergroten...
Oh ik vind dit erger dan iemand die gewoon zegt: hey ik vind je een lul.

Sowieso vind ik dit geen manier van met elkaar omgaan. Die persoon ken ik niet eens....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooie afsluiter.
253319874_4403518836411682_3514387886860054213_n.jpg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Oh ik vind dit erger dan iemand die gewoon zegt: hey ik vind je een lul.

Sowieso vind ik dit geen manier van met elkaar omgaan. Die persoon ken ik niet eens....
Klik om te vergroten...
Begrijp me niet verkeerd @Rivalrie. Ik vind persoonlijk dat het je zelfs siert dat je hier je eenmansstrijd levert (ondanks dat ik het totaal niet met je eens ben in deze kwestie) maar wat heeft het voor nut? Je krijgt weinig bijval en ook weinig tegenspraak. Iedereen is covidmoe, ook ik. Maar met dit topic wordt het er niet beter of slechter op. Ik zou m'n energie in leuke dingen steken (moet ik dus zelf ook weer gaan doen #zelfreflectie :)). Maar dat is dan mijn bescheiden mening.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Begrijp me niet verkeerd @Rivalrie. Ik vind persoonlijk dat het je zelfs siert dat je hier je eenmansstrijd levert (ondanks dat ik het totaal niet met je eens ben in deze kwestie) maar wat heeft het voor nut? Je krijgt weinig bijval en ook weinig tegenspraak. Iedereen is covidmoe, ook ik. Maar met dit topic wordt het er niet beter of slechter op. Ik zou m'n energie in leuke dingen steken (moet ik dus zelf ook weer gaan doen #zelfreflectie :)). Maar dat is dan mijn bescheiden mening.
Klik om te vergroten...
Dank je. En ja ik zie ook wat jij ziet :) ik ben niet helemaal wappie haha 😆. Daarom stemde ik eerder al in om dit topic gewoon te sluiten.

Enkel de tijd zal leren wat juist is/was.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Wellicht deze ??
Klik om te vergroten...
Als dit al beledigingen zijn….?
Voor iemand met te lange tenen wel.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Als dit al beledigingen zijn….?
Voor iemand met te lange tenen wel.
Klik om te vergroten...
Je praat alleen maar onzinnege dingen en anderen na want dan voel jij je populair. Maar ja eigenlijk weet je ook wel dat je gewoon gebakken lucht serveert.



Dit is geen belediging ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Je praat alleen maar onzinnege dingen en anderen na want dan voel jij je populair. Maar ja eigenlijk weet je ook wel dat je gewoon gebakken lucht serveert.



Dit is geen belediging ?
Klik om te vergroten...
Ik VOEL mij daar niet door beledigd. Ik heb daar niet snel last van. Leuk is anders maar beledigd? Nee.
Beledigd zijn is heel persoonlijk. Ben ambtenaar dus wordt de hele dag bijna beledigd. 😜
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
En als ambtenaar zijnde waarschijnlijk verdient ook.

:tongueclosed:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
In Oostenrijk en delen van Duitsland is de G2 regeling al ingegaan.
En in Oostenrijk is 'slechts ' 62% gevaccineerd. Ben benieuwd hoe dat zal uitpakken daar.

En hoe dat hier in ons landje wordt zal ook nog protesten oproepen. Maar ik vrees dat die niet veel uit zullen maken als ik de rest lees en hoor wat men bespreekt in de politiek hier. Eerst wachten tot vrijdag way ik overigens raar vind want de vorige keren als er maatregelen kwamen waren er altijd 2 weken nodig om de vorige maatregelen goed te kunnen vergelijken.

Bron NOS
Screenshot_20211108-104114_NOS.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
MaddMonkey zei:
En als ambtenaar zijnde waarschijnlijk verdient ook.

:tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Nou ben ik WEL beledigd!
(S) 😜😜
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Nee de meeste vaccins werken jaren of de rest van je leven.
Klik om te vergroten...
Maaaaar die van virussen, zoals het griepvirus (waar corona toch al onuitputtelijk mee vergeleken wordt), hebben wel degelijk een kortere werking en een jaarlijks vaccin??

Als in: het is niets nieuws en is ook nooit onder stoelen of banken geschoven.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
zoals het griepvirus
Klik om te vergroten...
Virussen muteren, als ze de kans daartoe krijgen, waardoor je idd vaker zal moeten prikken wanneer een virus niet uitgeroeid is.

Volgens mij wordt ieder jaar een cocktail van de meest voorkomende griepvirussen op het zuidelijk halfrond tijdens onze zomer (als het daar winter is en griep meer voorkomt) toegepast in de griepspuit tijdens het daaropvolgende griepseizoen op het noordelijk halfrond. Maar nu zeg ik iets wat ik niet helemaal kan onderbouwen, dus ga hier niet blindelings vanuit. Daar mogen de slimme koppen van dit forum hun licht over laten schijnen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...169170171172173...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."