Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
404 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Hierdoor is je cum laude vervlogen
Klik om te vergroten...
Haha neeeee dat denk ik niet, heb gewoon 1 keer lager dan een 7 gehaald en dan ben je de sjaak. Maar kom ik wel overheen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom in het lekker lullen topic 2.0 allemaal
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Welkom in het lekker lullen topic 2.0 allemaal
Klik om te vergroten...
Dickpicks zijn hier niet gewenst vriend
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Ho ho wie heeft het hier over sex? De woorden worden me hier gewoon in de mond gelegd zeg hé
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
welkom lullen
Klik om te vergroten...
Jij verwelkomt hier piemels, ik niet...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
He getsie. Zat ik ook niet op te wachten
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Jij verwelkomt hier piemels, ik niet...
Klik om te vergroten...
Ja shit ik typte twee keer hetzelfde woord en mevrouw is er als de kippen bij hoor. Is al aangepast
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Ja shit ik typte twee keer hetzelfde woord en mevrouw is er als de kippen bij hoor. Is al aangepast
Klik om te vergroten...
Wees nou maar blij dat er alleen woorden in je mond werden gelegd en geen piemels!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Wees nou maar blij dat er alleen woorden in je mond werden gelegd en geen piemels!
Klik om te vergroten...
True that
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Wees nou maar blij dat er alleen woorden in je mond werden gelegd en geen piemels!
Klik om te vergroten...
En om OT te blijven: vaccins
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Wees nou maar blij dat er alleen woorden in je mond werden gelegd en geen piemels!
Klik om te vergroten...
Oh bah, piemels in je mond… 🤮
Ik moet nog eten zo he… 😜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
corona-cartoon-00081.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Wacht maar tot deze of gene weer om de hoek komt zeilen!
Klik om te vergroten...
Gelukkig is queerman weg 🎉
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 32098
Klik om te vergroten...
Rivalrie zei:
Gelukkig is queerman weg 🎉
Klik om te vergroten...
Als je het over de duivel hebt!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Hahaha ik ga mijn best doen het niet zó ver te laten komen. Maar ik beloof (alweer) niets. EN diamonds are made under pressure of een andere goed excuus dat hier op zijn plaats is toch :tearsofjoy:


Mjaaaaa ik wilde er eerst wel echt voor gaan, maar ik en mijn begeleidster liggen elkaar ook niet top én door het vak dat ik van haar kreeg is mijn kans op cum laude sowieso vervlogen (en daarmee ook mijn motivatie hahaha).


Hahahaha heerlijk :redheart: Was je alleen maar aan het triggeren ook hoor, ik heb niet zulke sterke meningen over bepaalde woorden. Blij dat mijn samenvatting bij je binnen is gekomen verder. Doet me überhaupt wel goed. Alleen: liever niet branden in de hel, niemand hier!!
Klik om te vergroten...
hahaha maar nbeetje in vagevuursferen hangen kan best prettig zijn hoor ...

maar idd we wensen hier uiteraard , als de ernst erug over ons nederdaalt , iedereen het aller aller beste toe.

het zij met hun studie's , samenvattingen , verantwoord druggebruik, stoppen met gebruik , het hier opzoeken van gelijke zielen

we hopen dat je het hier vindt.

ohja tis nu niet dat ik mijn tenen krul als iemand uberhaupt zegt, echter het hangt af van wie het zegt ook natuurlijk.

maarja we zeiden het hier al eens ook taal is een kwestie van smaak , waarvan de een vindt dat het lekker bekt,
krijgt de ander kloppende aderen van op zijn slapen.

les gout et les couleurs ne discute pas
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Als je het over de duivel hebt!
Klik om te vergroten...
Ach ik ben lekker op vakantie 🎉🎉🎉🎉🎉 ☀️☀️☀️☀️
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Ik kan vrijwel alleen maar lachen om jouw posts. Het zijn soms enorme lappen tekst die nog deels ontcijferd moeten worden, maar altijd de moeite waard
Klik om te vergroten...
En die lappen lees je dan wel helemaal? Maar boeken niet? SUSPICIOUS! Wie bedenkt hier een goede complottheorie op?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Ja en ja! 100 punten, lekker Zanza!!!!
Jammer dat deze conclusie niet overeen komt met eerdere uitspraken van je, waarin ik werd beschuldigd me dubbelzinnig uit te drukken. Hiervoor 200 punten aftrek en je moet terug naar start🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Streng ben je wel zeg. Laten we vooruit kijken. Sta ik dan weer gewoon op +100?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Blijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad.


Voor jou zouden ze een heel aparte sectie moeten hebben! Een lintje volstaat natuurlijk bij lange na niet! Maar beter laten we die arme mods met rust, roerig zat geweest de laatste tijd.


Give it a try!
Klik om te vergroten...
je moest trouwens eens weten wat wij mannen nog allemaal kunnen tussen de regels lezen bij de vrouwelijke posters

we kunnen ons gerust een perfecte naakvoorstelling van jullie maken terwijl jullie in slow motion langst de kusstrook in hawai lopen

het zwoele tropische klefferige zweet, de slow motion, de palmbomen ... echter misbruiken we onze gaves niet, en houden we het bij een

psycholiogische analayse .

en de inschatting of het een nette vrouw is en niet zo eentje die haar behoefte doet in de hoek van de woonkamer op een krant.

dus je hebt geluk dat wij keurige heren zijn en ons inschattingen beheersen tot het louter functionele binnen in de topiccontext en hier toe doende op het forum in zijn geheel.

zelfbeheersing is een erezaak voor een echte forumbink de naam waardig. anders verpauperen we tot smerige vieze internetgeilaards.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
En die lappen lees je dan wel helemaal? Maar boeken niet? SUSPICIOUS! Wie bedenkt hier een goede complottheorie op?
Klik om te vergroten...
Nou, ik sla wel eens delen over haha. Eigenlijk hetzelfde idee als met die boeken dus. Maar @ljuv vat het gewoon samen.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Nou, ik sla wel eens delen over haha. Eigenlijk hetzelfde idee als met die boeken dus. Maar @ljuv vat het gewoon samen.
Klik om te vergroten...
geloof me en wie me kent , zal dit beamen

ik typ vandaag geen lappen naar mijn normen,

een paar weken, terug toen ik op een pepbinge zat, ja dan heb ik hier lappen nagelaten voor de komende generaties,

maar nu dit zijn, kattebelletjes

smurfetekstjes
nog korter en ik ga alleen maar scherpe quotes meer. posten op een onverwachtst en liefst ongepast moment

gun een man wat tekst :cry: ik mis de ellenlange lappen ook, maar ja , ik heb ook vrienden met oa add enz en snap heus dat

dan niet iedereen nog meekan met de tjoektjoek naar het land van lulkoek en pepersnuivers

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...170171172173174...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."