#1
Haha neeeee dat denk ik niet, heb gewoon 1 keer lager dan een 7 gehaald en dan ben je de sjaak. Maar kom ik wel overheen.Hierdoor is je cum laude vervlogen
Haha neeeee dat denk ik niet, heb gewoon 1 keer lager dan een 7 gehaald en dan ben je de sjaak. Maar kom ik wel overheen.Hierdoor is je cum laude vervlogen
Dickpicks zijn hier niet gewenst vriendWelkom in het lekker lullen topic 2.0 allemaal
Ho ho wie heeft het hier over sex? De woorden worden me hier gewoon in de mond gelegd zeg hé
Jij verwelkomt hier piemels, ik niet...welkom lullen
Ja shit ik typte twee keer hetzelfde woord en mevrouw is er als de kippen bij hoor. Is al aangepastJij verwelkomt hier piemels, ik niet...
Wees nou maar blij dat er alleen woorden in je mond werden gelegd en geen piemels!Ja shit ik typte twee keer hetzelfde woord en mevrouw is er als de kippen bij hoor. Is al aangepast
True thatWees nou maar blij dat er alleen woorden in je mond werden gelegd en geen piemels!
En om OT te blijven: vaccinsWees nou maar blij dat er alleen woorden in je mond werden gelegd en geen piemels!
Oh bah, piemels in je mond… 🤮Wees nou maar blij dat er alleen woorden in je mond werden gelegd en geen piemels!
Gelukkig is queerman weg 🎉Wacht maar tot deze of gene weer om de hoek komt zeilen!
Als je het over de duivel hebt!Gelukkig is queerman weg 🎉
hahaha maar nbeetje in vagevuursferen hangen kan best prettig zijn hoor ...Hahaha ik ga mijn best doen het niet zó ver te laten komen. Maar ik beloof (alweer) niets. EN diamonds are made under pressure of een andere goed excuus dat hier op zijn plaats is toch
Mjaaaaa ik wilde er eerst wel echt voor gaan, maar ik en mijn begeleidster liggen elkaar ook niet top én door het vak dat ik van haar kreeg is mijn kans op cum laude sowieso vervlogen (en daarmee ook mijn motivatie hahaha).
Hahahaha heerlijkWas je alleen maar aan het triggeren ook hoor, ik heb niet zulke sterke meningen over bepaalde woorden. Blij dat mijn samenvatting bij je binnen is gekomen verder. Doet me überhaupt wel goed. Alleen: liever niet branden in de hel, niemand hier!!
Ach ik ben lekker op vakantie 🎉🎉🎉🎉🎉 ☀️☀️☀️☀️Als je het over de duivel hebt!
En die lappen lees je dan wel helemaal? Maar boeken niet? SUSPICIOUS! Wie bedenkt hier een goede complottheorie op?Ik kan vrijwel alleen maar lachen om jouw posts. Het zijn soms enorme lappen tekst die nog deels ontcijferd moeten worden, maar altijd de moeite waard
Streng ben je wel zeg. Laten we vooruit kijken. Sta ik dan weer gewoon op +100?Ja en ja! 100 punten, lekker Zanza!!!!
Jammer dat deze conclusie niet overeen komt met eerdere uitspraken van je, waarin ik werd beschuldigd me dubbelzinnig uit te drukken. Hiervoor 200 punten aftrek en je moet terug naar start🤷🏻♀️
je moest trouwens eens weten wat wij mannen nog allemaal kunnen tussen de regels lezen bij de vrouwelijke postersBlijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad.
Voor jou zouden ze een heel aparte sectie moeten hebben! Een lintje volstaat natuurlijk bij lange na niet! Maar beter laten we die arme mods met rust, roerig zat geweest de laatste tijd.
Give it a try!
Nou, ik sla wel eens delen over haha. Eigenlijk hetzelfde idee als met die boeken dus. Maar @ljuv vat het gewoon samen.En die lappen lees je dan wel helemaal? Maar boeken niet? SUSPICIOUS! Wie bedenkt hier een goede complottheorie op?
geloof me en wie me kent , zal dit beamenNou, ik sla wel eens delen over haha. Eigenlijk hetzelfde idee als met die boeken dus. Maar @ljuv vat het gewoon samen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."