Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
410 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is mogelijk fraude gepleegd met de onderzoeksresultaten van het Pfizer corona vaccin. In Zweden roepen artsen op om te stoppen met dit vaccin.

20211107_164529.jpg

www.friatider.se

Svenska läkare kräver vaccinstopp efter fuskavslöjande

Omfattande forskningsfusk knutet till Pfizers vaccin avslöjat. 16 svenska läkare och forskare i uppropet.
www.friatider.se www.friatider.se
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wisten jullie ook al dat het vaccin slechts 8 maanden werkzaam is ?
Vond dat een tegenvaller toen ik het hoorde een tijdje terug.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Fijn dat het voor jou werkt. Ben je niet bang dat het vaccin schade aangebracht heeft aan je immuunsysteem?
Klik om te vergroten...
Neen , de beelden van naar adem snakkende mensen stervende ouderen, dié zijn me bijgebleven.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Wisten jullie ook al dat het vaccin slechts 8 maanden werkzaam is ?
Vond dat een tegenvaller toen ik het hoorde een tijdje terug.
Klik om te vergroten...
Waar hoorde je dat dan ? Tussen minder werkzaam worden of niet meer werken is verschil.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Wisten jullie ook al dat het vaccin slechts 8 maanden werkzaam is ?
Vond dat een tegenvaller toen ik het hoorde een tijdje terug.
Klik om te vergroten...
Het is zelfs minder dan 8. In het bovenstaande Zweedse artikel wordt gesproken over 4 maanden bescherming van Astrazeneca en 7 maanden voor Pfizer.

Zonder booster ben je dus maar maximaal 7 maanden beschermd.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Het is zelfs minder dan 8. In het bovenstaande Zweedse artikel wordt gesproken over 4 maanden bescherming van Astrazeneca en 7 maanden voor Pfizer.

Zonder booster ben je dus maar maximaal 7 maanden beschermd.
Klik om te vergroten...
Zeg jij…..🤫 antivaxers …..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hija de la luna 1 zei:
Zeg jij…..🤫 antivaxers …..
Klik om te vergroten...
Lees het dan zelf en wees niet zo naïef.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Lees het dan zelf en wees niet zo naïef.
Klik om te vergroten...
Ik lees…minder effectief na enkele maanden….maar nog altijd veiliger dan geen vaccinatie.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hija de la luna 1 zei:
Zeg jij…..🤫 antivaxers …..
Klik om te vergroten...
Ik ben gewoon gevaccineerd 😜. Had nergens last van. En zo kan ik tenminste op bezoek bij kwetsbare mensen die ook zijn gevaccineerd.

Had het op Quora gelezen was beantwoord door een arts of viroloog.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hija de la luna 1 zei:
Waar hoorde je dat dan ? Tussen minder werkzaam worden of niet meer werken is verschil.
Klik om te vergroten...
Op Quora eerst en gister door Mr Distel op NPO politiek kanaal.
A
AnarcrimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Fijn dat het voor jou werkt. Ben je niet bang dat het vaccin schade aangebracht heeft aan je immuunsysteem?
Klik om te vergroten...
Schade aan je imuun systeem ??

Ik had longkanker tijdens de corona en c.o.p.d.
en kreeg chemo, bestraling en imuno therapie.
Ik heb mn 3de prik gehad en het enige wat ik ervan had is het gevoel
een vuist tegen mn arm heb gehad.

Wat is dat nou voor een stemming makerij ?
Hoe vaak hoor je dat mensen een probleem hebben met hun imuun systeem na n prik ?
of dat ze echt doodziek zijn geworden van zon vaccinatie ?

Precies..... veel te weinig of helemaal niet.

Wat is er aan de hand ? Angst, angst en onzekerheid omdat je niet weet waar je over praat
en eigenlijk alleen een ander kan napraten met die onzinnige uitlatingen.
Oh..... en je wil erbij horen natuurlijk, lekker dwars zijn en je afzetten tegen de meerderheid
want dat klink je populair.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anarcrim zei:
Schade aan je imuun systeem ??

Ik had longkanker tijdens de corona en c.o.p.d.
en kreeg chemo, bestraling en imuno therapie.
Ik heb mn 3de prik gehad en het enige wat ik ervan had is het gevoel
een vuist tegen mn arm heb gehad.

Wat is dat nou voor een stemming makerij ?
Hoe vaak hoor je dat mensen een probleem hebben met hun imuun systeem na n prik ?
of dat ze echt doodziek zijn geworden van zon vaccinatie ?

Precies..... veel te weinig of helemaal niet.

Wat is er aan de hand ? Angst, angst en onzekerheid omdat je niet weet waar je over praat
en eigenlijk alleen een ander kan napraten met die onzinnige uitlatingen.
Oh..... en je wil erbij horen natuurlijk, lekker dwars zijn en je afzetten tegen de meerderheid
want dat klink je populair.
Klik om te vergroten...
Ik hoor het anders behoorlijk vaak. Hoeveel mensen zijn er al overleden DOOR een vaccinatie?

Je komt nogal agressief over. Doe eens chill.
A
AnarcrimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Ik hoor het anders behoorlijk vaak. Hoeveel mensen zijn er al overleden DOOR een vaccinatie?
Klik om te vergroten...
Horen doen we inderdaad van alles en meestal van ongeletterde schreeuwers die niet weten waar ze t over hebben.

Kom eens met cijfers, ik wil wel eens zien hoeveel mensen er dood zijn gegaan van een vaccinatie.
Rivalrie zei:
Je komt nogal agressief over. Doe eens chill.
Klik om te vergroten...
Dat komt waarschijnlijk omdat je weet dat je gebakken lucht serveert.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Wisten jullie ook al dat het vaccin slechts 8 maanden werkzaam is ?
Vond dat een tegenvaller toen ik het hoorde een tijdje terug.
Klik om te vergroten...
"bummer"

Maar is met veel vaccins... Toch?

Anarcrim zei:
Kom eens met cijfers, ik wil wel eens zien hoeveel mensen er dood zijn gegaan van een vaccinatie.
Klik om te vergroten...
Graag, speculeren over oversterfte tijdens een pandemie slaat een beetje als een tang op varken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Anarcrim zei:
Ik had longkanker tijdens de corona en c.o.p.d.
en kreeg chemo, bestraling en imuno therapie.
Ik heb mn 3de prik gehad en het enige wat ik ervan had is het gevoel
een vuist tegen mn arm heb gehad.
Klik om te vergroten...
Heftig trouwens... Hoe is het nu met je?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anarcrim zei:
Horen doen we inderdaad van alles en meestal van ongeletterde schreeuwers die niet weten waar ze t over hebben.

Kom eens met cijfers, ik wil wel eens zien hoeveel mensen er dood zijn gegaan van een vaccinatie.

Dat komt waarschijnlijk omdat je weet dat je gebakken lucht serveert.
Klik om te vergroten...
Het heeft geen zin om met jou in gesprek te gaan. Je strooit met beledigingen en bent niet in staat om als een volwassen persoon een discussie te voeren. Daarnaast kom je over als iemand die onder een steen geleefd heeft en geen enkele moeite wilt doen om ook maar iets te lezen .

Het blijft steeds hetzelfde verhaal met provaxxers. Doe je eigen onderzoek en kijk eens hoeveel er al gedeeld is op het forum.

Ik zal je op weg helpen. Voor Nederlandse doden en bijwerkingen kun je kijken bij lareb en voor Europese cijfers moet je maar even googlen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Maar is met veel vaccins... Toch?
Klik om te vergroten...
Nee de meeste vaccins werken jaren of de rest van je leven.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Volgens mij zag ik jou een aantal dagen geleden instemmen met het sluiten van dit topic toch? Doen?
Klik om te vergroten...
Ja hoor. Samen met de sluiting van @Anarcrim
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Daar ga ik verder niet over. Daar mogen @Eik @Mezelf @Roze Olifant over oordelen.
Klik om te vergroten...
Maar waar zie je @Anarcrim met beledigingen strooien dan? Dat ie zegt dat je gebakken lucht strooit?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Maar waar zie je @Anarcrim met beledigingen strooien dan? Dat ie zegt dat je gebakken lucht strooit?
Klik om te vergroten...
Wellicht deze ??

Anarcrim zei:
Wat is er aan de hand ? Angst, angst en onzekerheid omdat je niet weet waar je over praat
en eigenlijk alleen een ander kan napraten met die onzinnige uitlatingen.
Klik om te vergroten...

Anarcrim zei:
Oh..... en je wil erbij horen natuurlijk, lekker dwars zijn en je afzetten tegen de meerderheid
want dat klink je populair.
Klik om te vergroten...

Anarcrim zei:
Dat komt waarschijnlijk omdat je weet dat je gebakken lucht serveert.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...168169170171172...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."