Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
415 weergaven
18-5-2026
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blyatman zei:
Hartstikke leuk, heb je alleen niks aan als je negatief bent. Zie hier, alweer privileges voor mensen die wel positief zijn getest.
Klik om te vergroten...
Zie hier enkel een link wat verwijst naar wat informatie betreft een herstelbewijs.
Mijn excuus, maar je bent echt een beetje aan het zeuren om het zeuren.. waarom moet dit direct gaan om privileges?

Stuur de GGD een mailtje, misschien kunnen de negatief geteste mensen nog wel een leuke sticker krijgen voor de goede uitslag. Of gaan we daar dan ook een punt van maken?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Druktemaker zei:
Zie hier enkel een link wat verwijst naar wat informatie betreft een herstelbewijs.
Mijn excuus, maar je bent echt een beetje aan het zeuren om het zeuren.. waarom moet dit direct gaan om privileges?

Stuur de GGD een mailtje, misschien kunnen de negatief geteste mensen nog wel een leuke sticker krijgen voor de goede uitslag. Of gaan we daar dan ook een punt van maken?
Klik om te vergroten...
Nee dat is niet eerlijk, dan krijg ik weer geen sticker
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druktemaker zei:
Zie hier enkel een link wat verwijst naar wat informatie betreft een herstelbewijs.
Mijn excuus, maar je bent echt een beetje aan het zeuren om het zeuren.. waarom moet dit direct gaan om privileges?

Stuur de GGD een mailtje, misschien kunnen de negatief geteste mensen nog wel een leuke sticker krijgen voor de goede uitslag. Of gaan we daar dan ook een punt van maken?
Klik om te vergroten...
Stel je niet zo aan zeg. 😂😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
QueerMan zei:
Je was al minimaal sinds vorige week irritant, door gefabriceerde tabellen te publiceren op DF.

Nogmaals de - minder vriendelijke - eis, om wat je te zegt te onderbouwen met echte Feiten en Bewijs graag.
Alvast dankjewel, heel aardig van je.
Klik om te vergroten...
Bewijs jij maar dat het niet zo is
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Bewijs jij maar dat het niet zo is
Klik om te vergroten...
Dat is niet eerlijk, dat is omgekeerde bewijslast. Degene die wat beweert hoort het te bewijzen, niet de ander dat het niet zo is.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
QueerMan zei:
are you sure about that, Puddin'?
Klik om te vergroten...
Would you die for me?
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Hartstikke leuk, heb je alleen niks aan als je negatief bent. Zie hier, alweer privileges voor mensen die wel positief zijn getest.
Klik om te vergroten...

Gratis woordenboek

www.vandale.nl www.vandale.nl
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Would you die for me?
Klik om te vergroten...

Would you dance with the Devil in the pale moonlight?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rotjoch zei:
Dat is niet eerlijk, dat is omgekeerde bewijslast. Degene die wat beweert hoort het te bewijzen, niet de ander dat het niet zo is.
Klik om te vergroten...
Alles is al bewezen. @QueerMan heeft geen enkel feit weerlegd. Geen bronnen gepost..... Maar wel roepen dat mijn bronnen fake zijn. Het is wel zo eerlijk dat de bewijslast bij hem ligt.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
QueerMan zei:

Gratis woordenboek

www.vandale.nl www.vandale.nl
Klik om te vergroten...
Kleurplaten.nl - Print gratis een kleurplaat, bouwplaat of puzzel!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Alles is al bewezen. @QueerMan heeft geen enkel feit weerlegd. Geen bronnen gepost..... Maar wel roepen dat mijn bronnen fake zijn. Het is wel zo eerlijk dat de bewijslast bij hem ligt.
Klik om te vergroten...
Je geeft geen bronnen.
Dus niet onderbouwt.
Dus fake.

De tabellen die jij van de week postte, zijn door mij en anderen bewezen frauduleus, niet afkomstig van de Britse overheid zoals jij dacht (en er zelf in bent getrapt) of claimde (in dat geval: schuift dat een beetje lekker in Roebels?). :wink:
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Eik of andere moderators:
Is 't een idee om dit Topic verplaatsen naar het 'Onzin' forum?

Er worden hier-en-daar een pietjse veel niet-onderbouwde stellingen gedaan, over maatregelen rondom de vaccins. Zolang het onder 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties staat' heb je kans dat mensen die nonsens serieus nemen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Bewijs jij maar dat het niet zo is
Klik om te vergroten...
Dat is niet hoe het leven werkt, en als jurist zou je dat moeten weten :)

Degene die roept mag onderbouwen. Wie eist bewijst.

'de aarde is plat!' is zonder feiten en bewijs ook maar gewoon een loze kreet
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Dat is niet hoe het leven werkt, en als jurist zou je dat moeten weten :)

Degene die roept mag onderbouwen. Wie eist bewijst.

'de aarde is plat!' is zonder feiten en bewijs ook maar gewoon een loze kreet
Klik om te vergroten...

Dit geldt wat mij betreft ook voor gelovigen die het bestaan van (een) God(en) en de waarheid van hun heilige teksten aanvoeren, als ze discussies op de spits drijven.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee hoor jongens, het is echt geen verplichting hoor..

Kuch.
China en Japan hadden al “isolement” ziekenhuizen die gebouwd waren als compleet gevangenissen. Nu komt Australië met de volgende verklaring: zie afbeelding.
wat eerst voor zogenaamde reizigers bedoeld was wordt nu voor ongevaccineerden.
A5E968F0-F832-46A6-9175-C1E1A62BEB39.jpeg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Dat is niet hoe het leven werkt, en als jurist zou je dat moeten weten :)

Degene die roept mag onderbouwen. Wie eist bewijst.

'de aarde is plat!' is zonder feiten en bewijs ook maar gewoon een loze kreet
Klik om te vergroten...
Klopt. Maar ik hoef niks te bewijzen en zeker niet voor @QueerMan .

De claims dat de analyses fake zijn en de site van de Britse overheid ook, zonder bewijs is natuurlijk ook erg makkelijk.

Ik heb op het forum nog niemand mijn gedeelde bronnen zien weerleggen. Zolang niemand daar toe in staat is, klopt het gewoon :)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Klopt. Maar ik hoef niks te bewijzen en zeker niet voor @QueerMan .

De claims dat de analyses fake zijn en de site van de Britse overheid ook, zonder bewijs is natuurlijk ook erg makkelijk.

Ik heb op het forum nog niemand mijn gedeelde bronnen zien weerleggen. Zolang niemand daar toe in staat is, klopt het gewoon :)
Klik om te vergroten...
Is het fake dat de link die IN je grafiek staat als bronvermelding niet werkt, en dat de grafiek zelf nergens te vinden is, én dat je op de vraag waar je hem dan vandaan hebt niet beter kunt antwoorden dan 'een analist'?

Goeie grap wel, maar je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op. Je hoeft inderdaad niks te bewijzen, maar dan ook niet miepen als je elke geloofwaardigheid verliest.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Blyatman zei:
Nee hoor jongens, het is echt geen verplichting hoor..

Kuch.
China en Japan hadden al “isolement” ziekenhuizen die gebouwd waren als compleet gevangenissen. Nu komt Australië met de volgende verklaring: zie afbeelding.
wat eerst voor zogenaamde reizigers bedoeld was wordt nu voor ongevaccineerden.
Bekijk bijlage 31850
Klik om te vergroten...


In Nederland heeft Premier Mark Rutte verkondigd dat @Blyatman en @Rivalrie een micropenis hebben. Hij was erg teleurgesteld afgelopen weekend.

De Nederlandse premier verklaart in een interview met de televisiezender "OUT TV" ook, dat hij meent dat er voor deze mensen quarantaine kampen nodig zullen zijn, om te voorkomen dat hun luidruchtigheid overlast veroorzaakt voor omwonenden en leden van internet-fora. "Het is bedroevend" aldus de Premier "dat mannen met een onvolgroeide penis, de behoefte voelen hun eigen ego op te krikken door op harde toon te blijven schreuwen, zeker wanneer dit onwaarheden bevat". Verderop in het interview met de kabel-televisiezender waarschuwt hij dat dit de laatste kans is voor lul-technisch uitgedaagden om niet te pretenderen dat ze in staat zijn tot penetratie en het injecteren van hun DNA d.m.v. spermatozoïden.


Rivalrie zei:
Ik heb op het forum nog niemand mijn gedeelde bronnen zien weerleggen. Zolang niemand daar toe in staat is, klopt het gewoon :)
Klik om te vergroten...
Zoek het op, staat op Out TV.
Of bel Mark even. Die zal het bevestigen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Ja helemaal mee eens.

En inderdaad, de geschiedenis gaat ons ook gelijk geven. Maar hoeveel moeten hier eerst nog onder lijden... En voor wat...
Klik om te vergroten...
nos.nl

Kamer gaat zwaarste middel inzetten bij onderzoek coronabeleid

Medio volgend jaar moeten de voorbereidingen voor een parlementaire enquête beginnen, waarin alle coronamaatregelen onder de loep worden genomen.
nos.nl nos.nl
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Ik denk dat we het topic beter kunnen sluiten. We zijn op het forum niet in staat om op een normale manier informatie met elkaar te delen en daarover te communiceren. Daarnaast heb ik dit topic mijzelf een beetje toegeëigend om een soort logboek bij te houden over dit onderwerp en waar ik vind dat het mis gaat in de maatschappij. Dat de bronnen volgens sommige niet waar zijn klopt overigens niet. Als er iets aangetoond foutiefs tussen staat, heb ik dat altijd aangepast. Helaas is het voor velen lastig om meningen en feiten van elkaar te scheiden.

Johan Cruijff zei ooit: je ziet het pas als je het doorhebt.

Daar wil ik graag mee afsluiten.
Klik om te vergroten...
Je zegt het goed Rivalrie, het is voor sommigen moeilijk om meningen en feiten van elkaar te scheiden. Er kan hier prima informatie met elkaar worden gedeeld en daar kan prima over worden gecommuniceerd.

Maar wanneer nieuws zodanig verknipt wordt gedeeld dat er uitspraken worden gedaan die kant nog wal raken ('90% van de ziekenhuisopnames zijn gevaccineerden, de miep van het ziekenhuis in Maastricht zegt het zelf', terwijl zij enkel een uitspraak deed over één afdeling met 10 personen) of er bronnen worden gedeeld die redelijkerwijs niet te checken zijn (een grafiek met bronvermelding die nergens toe leidt, 'reken zelf maar na', komt van 'een analist') gaat het niet meer om het delen van nieuws of het delen van feiten, maar om het delen van als feit verpakte meningen.

Voor jou is het blijkbaar erg lastig in te zien dat de manier waarop je hier post, zó sterk gekleurd dat het bijna zeer doet aan de ogen, precies dat is: het delen van jouw mening, verpakt als feiten.

Zodra je iedereen die daar wat tegenin brengt in een 'TEGEN' kamp plaatst maak je normale communicatie wel erg moeilijk. De tweedeling in de maatschappij wordt juist veroorzaakt door dit soort gedrag: als je mijn waarheid niet gelooft ben je tegen mij en ik heb gelijk dus jij bent een idioot. Zeggen dat het topic maar gesloten moet worden omdat je geen gelijk krijgt en afgeremd wordt voelt een beetje als Calimerogedrag.

Er schrijven er hier best wat mee die niet voor of tegen vaccineren zijn, maar vooral voor een vrije keuze en voor het terugkeren naar de normale samenleving, zonder dat daarbij al teveel dooien vallen omdat een aantal mensen willen dansen. Die voor plekken in het ziekenhuis zijn als je dat nodig hebt, en voor geen keuzes hoeven maken wie wel en geen zorg kan krijgen, omdat een aantal mensen uit willen kunnen gaan.

Die zijn het niet met het beleid eens, niet met corona eens, maar vaak ook niet met jou eens. Door de heftigheid van jouw mening en je starheid daarin zet je hen ook weg als 'het andere kamp'. Zie je dan nu door welke groep de tweedeling in de maatschappij veroorzaakt wordt? Dat is niet door de mensen in het midden, die niet voor of tegen zijn, maar gewoon zelf de oplossing ook niet weten. Maar door de mensen die het hardste schreeuwen dat hun mening de juiste is, de waarheid is, en de feiten daaraan aan denken te kunnen passen. De mensen die de overheid en mainstream media niet vertrouwen, maar wel waarde hechten aan uitspraken van Forum voor Democratie en Maurice de Hond als zijnde waarheid.

En ja, somehow zie ik dat geschreeuw vooral aan één kant van de 'tweedeling'.

Ik wacht nog tot het moment dat iemand met een werkbare oplossing uit deze crisis komt, die voor iedereen oke is. En tot die tijd ga ik vrolijk de discussie aan, zo min mogelijk op de inhoud, maar wel op de manier waarop informatie gedeeld word, de manier waarop tweedeling gecreëerd wordt door het volk zelf. En heel soms, zoals gister met mijn moeder, ook op de inhoud. Omdat er met hen nog te praten valt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...165166167168169...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."