Jongens toch wat een geruzie weer. Ik heb vandaag een drukke werkdag dus ik ga het even kort proberen te houden.
@Blyatman
Je hebt al zoveel waarschuwingen gehad. Je moet echt een keer aan dat korte lontje van je gaan werken.
Jazeker.... dat doe ik bij deze. Rekening houdend met alle voorgaande waarschuwingen kost dit je een ban van een week.
@QueerMan
Je verpakt het in leuke humor en ik begrijp waar je vandaan komt. Maar dit blijft natuurlijk een persoonlijke provocatie in een topic dat toch al heel gevoelig is. Omdat jij geen verleden met waarschuwingen hebt, laat ik het even bij deze opmerking. Let er even op in het vervolg okay?
@Rivalrie
Je weet dat je in dit topic heel veel mag zeggen. Maar de mate waarin jij het topic vol spamt, en vaak met feitelijk onwaarheden (ik laat mijn persoonlijke mening hier even achterwege) is niet okay. Het is duidelijk dat je tegen vaccinaties bent en dat mag je ook verkondigen hier. Maar dat hoeft niet door elk kwartier een nieuwe post te spammen. Een beetje gedegen fact-checking zou ook geen kwaad kunnen.
Algemeen
Dit topic heeft al vanaf het begin veel verhitte discussies en verdeeldheid veroorzaakt. Ik heb hier persoonlijk ook een mening over maar ben gestopt die te delen omdat ik mijn rol als moderator zo neutraal mogelijk wil kunnen uitvoeren. We hebben al eens overwogen om het topic te sluiten en er voor gekozen dat niet te doen. Zodat iedereen zijn zegje kan doen hier.
Ik vind het wel nog steeds storend om te zien hoeveel feitelijke onjuistheden in dit forum gespamt worden. Wellicht is het verplaatsen naar het "onzin subforum" zo'n gek idee nog niet. Ik zal het eens met de andere mods bespreken maar verwacht niet een heel snel antwoord hierover.
Fijne dag nog allemaal en wees een beetje lief voor elkaar okay?!