#1
Weer een ziekenhuis dat de claims van het RIVM en Hugo de Jonge tegenspreekt.
80% van de opgenomen patiënten is gewoon gevaccineerd.
80% van de opgenomen patiënten is gewoon gevaccineerd.
MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.Weer een ziekenhuis dat de claims van het RIVM en Hugo de Jonge tegenspreekt.
80% van de opgenomen patiënten is gewoon gevaccineerd.
Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
Precies. En dat bij ouderen het vaccin minder goed werkt was al bekend.Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.
Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
Scherp. Niet opgelet of dit dezelfde was.MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterftPlus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.
Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterft
Over welke aantallen hebben we het ?Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
Ik ben bij het tweede artikel gewoon gestopt met lezen😡 beginnen ze weer met die rijbewijs vergelijking, bleg!Hier enkele nieuwsitems en de voorsortering op de maatregelen.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/17435056/mogelijk-beperkingen-ongevaccineerden
![]()
‘Geduld gevaccineerden is op: roep om invoering aparte regels voor weigeraars’
Een ruime meerderheid van de gevaccineerden in Nederland (72 procent) vindt dat het kabinet specifieke coronamaatregelen moet nemen voor ongevaccineerden. Zij moeten de toegangstest ook maar zelf betalen, redeneren zes op de tien gevaccineerden.www.ad.nl
![]()
Dit weten we nu over de maatregelen die vanavond aangekondigd worden
De coronapas en de mondkapjes worden op meer plekken verplicht en het thuiswerkadvies wordt aangescherpt. Deze en mogelijk andere maatregelen gaat het demissionaire kabinet vanavond om 19.00 uur bekendmaken tijdens een persconferentie. Dit is wat we nu al weten.www.nu.nl
Dat zijn de uitzonderingen toch?Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
Of de duizenden kinderen die verdwenen zijn door de maatregelen. Uit het zich van school en instellingen...Dat zijn de uitzonderingen toch?
Wat ga jij tegen een kind zeggen die (permanente) schade lijdt door het vaccin?
Ik vermoed hetzelfde of in ieder geval iets vergelijkbaars.
Klopt. Is de natuur. Alleen zijn er door het vaccineren wel veel minder zwaar zieken onder de niet risico groep. Dus minder druk op de ic’s etc.Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterft
Of de duizenden kinderen die verdwenen zijn door de maatregelen. Uit het zich van school en instellingen...
Als dat al bekend was waarom moesten en moeten we dan vaccineren? Het waren toch juist de ouderen die beschermd moesten worden?Precies. En dat bij ouderen het vaccin minder goed werkt was al bekend.
Ouderen beschermen door besmettingsgraad naar beneden te brengen en te zorgen dat de zorg het aan blijft kunnen.Als dat al bekend was waarom moesten en moeten we dan vaccineren? Het waren toch juist de ouderen die beschermd moesten worden?
Zo is dat, Eik! 👍🏻Met alle plezier maat!
In dit topic staan we al een enorme hoeveelheid onzin en onwaarheid toe van heel veel mensen. Dit doen we heel bewust zodat alle Drugsgebruikers hier hun mening kunnen delen. Ongeacht of die mening voortkomt uit wetenschap, complotten, religie of intuïtie. Dat kan en mag hier allemaal.
Maar we gaan geen gewaardeerde medewerkers zoals @Roze Olifant nare dingen toewensen omdat ze net even een andere keuze maakt dan jij! Zij zet zich al jaren vrijwillig in voor deze community terwijl jij hier alleen maar wat onzin komt lopen verkondigen. Dat is nu klaar!
Deze studieresultaten uit wetenschappelijk onderzoek heb ik ook gedeeld hier in het topic. Alleen de provaxxers ontkennen de feiten enorm.De nobelprijs winnaar Luc Montagnier die Aids heeft ontdekt zegt dat mensen die gevaccineerd zijn een grote kans lopen om weer geïnfecteerd te raken omdat zij diegene zijn die de nieuwe varianten maken en niet de mensen die een natuurlijke reactie hebben gehad. Maarja achja wie is hij hé :P.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."