Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
426 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weer een ziekenhuis dat de claims van het RIVM en Hugo de Jonge tegenspreekt.

80% van de opgenomen patiënten is gewoon gevaccineerd.

R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor de Belgen...mondkapjes terug en coronapas. Ze leren duidelijk niet van de Nederlandse data. Juist door de coronapas zijn er meer besmettingen.

nos.nl

België scherpt regels aan: coronapas in horeca, mondkapjes keren terug

Premier De Croo sprak van "een herfstgolf" die het aanscherpen van de coronaregels noodzakelijk maakt.
nos.nl nos.nl

Het bewijs dat de coronapas niet werkt. Ongevaccineerden laten zich namelijk testen of gaan gewoon niet uit eten.

"BILTHOVEN - Steeds meer mensen lopen het coronavirus op in de horeca of op de werkvloer. Dit worden belangrijkere haarden, komt naar voren uit de wekelijkse cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) over de stand van de corona-epidemie in Nederland."

www.telegraaf.nl

Aantal coronabesmettingen op het werk en in de horeca neemt toe

Steeds meer mensen lopen het coronavirus op in de horeca of op de werkvloer. Dit worden belangrijkere haarden, komt naar voren uit de wekelijkse cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid…
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Weer een ziekenhuis dat de claims van het RIVM en Hugo de Jonge tegenspreekt.

80% van de opgenomen patiënten is gewoon gevaccineerd.

Klik om te vergroten...
MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.

Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.

Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
Klik om te vergroten...
Precies. En dat bij ouderen het vaccin minder goed werkt was al bekend.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
MUMC, Maastricht, is dat niet hetzelfde ziekenhuis als uit dat artikel van vorige week? Niet weer een ziekenhuis dus, maar hetzelfde ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
Scherp. Niet opgelet of dit dezelfde was.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Plus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.

Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.
Klik om te vergroten...
Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterft
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterft
Klik om te vergroten...
Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
Klik om te vergroten...
Over welke aantallen hebben we het ?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Hier enkele nieuwsitems en de voorsortering op de maatregelen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/17435056/mogelijk-beperkingen-ongevaccineerden


www.ad.nl

‘Geduld gevaccineerden is op: roep om invoering aparte regels voor weigeraars’

Een ruime meerderheid van de gevaccineerden in Nederland (72 procent) vindt dat het kabinet specifieke coronamaatregelen moet nemen voor ongevaccineerden. Zij moeten de toegangstest ook maar zelf betalen, redeneren zes op de tien gevaccineerden.
www.ad.nl www.ad.nl


www.nu.nl

Dit weten we nu over de maatregelen die vanavond aangekondigd worden

De coronapas en de mondkapjes worden op meer plekken verplicht en het thuiswerkadvies wordt aangescherpt. Deze en mogelijk andere maatregelen gaat het demissionaire kabinet vanavond om 19.00 uur bekendmaken tijdens een persconferentie. Dit is wat we nu al weten.
www.nu.nl www.nu.nl
Klik om te vergroten...
Ik ben bij het tweede artikel gewoon gestopt met lezen😡 beginnen ze weer met die rijbewijs vergelijking, bleg!
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Vertel dat de gezonde jongeren en mensen van middelbare leeftijd met long covid, voelen ze zich vast een stuk beter door!
Klik om te vergroten...
Dat zijn de uitzonderingen toch?
Wat ga jij tegen een kind zeggen die (permanente) schade lijdt door het vaccin?
Ik vermoed hetzelfde of in ieder geval iets vergelijkbaars.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Guapo Temudgin zei:
Dat zijn de uitzonderingen toch?
Wat ga jij tegen een kind zeggen die (permanente) schade lijdt door het vaccin?
Ik vermoed hetzelfde of in ieder geval iets vergelijkbaars.
Klik om te vergroten...
Of de duizenden kinderen die verdwenen zijn door de maatregelen. Uit het zich van school en instellingen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterft
Klik om te vergroten...
Klopt. Is de natuur. Alleen zijn er door het vaccineren wel veel minder zwaar zieken onder de niet risico groep. Dus minder druk op de ic’s etc.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Of de duizenden kinderen die verdwenen zijn door de maatregelen. Uit het zich van school en instellingen...
Klik om te vergroten...

Ja het is allemaal lastig, want je weet het niet allemaal precies. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk gewoon raar om met zijn allen hier te gaan speculeren met wat als.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Precies. En dat bij ouderen het vaccin minder goed werkt was al bekend.
Klik om te vergroten...
Als dat al bekend was waarom moesten en moeten we dan vaccineren? Het waren toch juist de ouderen die beschermd moesten worden?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Over welke aantallen hebben we het ?
Klik om te vergroten...
Ga ik niet diepgaand uitzoeken, 't is hier toch een gebed zonder eind.

Maar ter indicatie:
Screenshot_2021-10-26-21-21-24-343_com.android.chrome.jpg
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#17
De nobelprijs winnaar Luc Montagnier die Aids heeft ontdekt zegt dat mensen die gevaccineerd zijn een grote kans lopen om weer geïnfecteerd te raken omdat zij diegene zijn die de nieuwe varianten maken en niet de mensen die een natuurlijke reactie hebben gehad. Maarja achja wie is hij hé :P.

Als alle berichtgevingen niet zo eenrichtingsverkeer waren dan had de mens heel anders naar de situatie gekeken.
Daarnaast wie zegt dat die Luc Montagnier dat echt gezegd heeft? Internet staat vol met FAKE NEWS.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
whitesugar zei:
Als dat al bekend was waarom moesten en moeten we dan vaccineren? Het waren toch juist de ouderen die beschermd moesten worden?
Klik om te vergroten...
Ouderen beschermen door besmettingsgraad naar beneden te brengen en te zorgen dat de zorg het aan blijft kunnen.

Als de IC vol ligt met jongeren kunnen de ouderen daar namelijk niet meer terecht.

Als de ouderen perfect beschermd zouden zijn door het vaccin had er inderdaad verder niemand gevaccineerd hoeven worden.

-------------------

Volgende poging om uit dit topic weg te blijven gaat nu in: Pløp out!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Met alle plezier maat!

In dit topic staan we al een enorme hoeveelheid onzin en onwaarheid toe van heel veel mensen. Dit doen we heel bewust zodat alle Drugsgebruikers hier hun mening kunnen delen. Ongeacht of die mening voortkomt uit wetenschap, complotten, religie of intuïtie. Dat kan en mag hier allemaal.

Maar we gaan geen gewaardeerde medewerkers zoals @Roze Olifant nare dingen toewensen omdat ze net even een andere keuze maakt dan jij! Zij zet zich al jaren vrijwillig in voor deze community terwijl jij hier alleen maar wat onzin komt lopen verkondigen. Dat is nu klaar!
Klik om te vergroten...
Zo is dat, Eik! 👍🏻
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Guapo Temudgin zei:
De nobelprijs winnaar Luc Montagnier die Aids heeft ontdekt zegt dat mensen die gevaccineerd zijn een grote kans lopen om weer geïnfecteerd te raken omdat zij diegene zijn die de nieuwe varianten maken en niet de mensen die een natuurlijke reactie hebben gehad. Maarja achja wie is hij hé :P.
Klik om te vergroten...
Deze studieresultaten uit wetenschappelijk onderzoek heb ik ook gedeeld hier in het topic. Alleen de provaxxers ontkennen de feiten enorm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...160161162163164...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."