#1
Op dit moment wordt onderzocht of de coronapas ingevoerd kan worden op de werkvloer.
www.ad.nl
Burgemeester Bruls wil coronabewijs op werkvloer, FNV zeer bezorgd: βIndirecte vaccinatiedwangβ
Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad en burgemeester van Nijmegen, vindt dat het coronatoegangsbewijs ook op de werkvloer moet worden ingezet. Daarvoor is een wetswijziging nodig, zo zei hij vandaag in het programma <i>Buitenhof</i>. Wat hem betreft wordt die wetswijziging βeerder...

