Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
434 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een drukte
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goh, die doomsday voorspellingen blijven ook maar meegroeien he, nu gaan we pas bij de derde prik dood? Aan het begin van dit topic waren we na de eerste 2 al verdoemd tot een (delayed) dood, volgend jaar zal dat wel "de vierde prik is fataal!" worden :tongueout:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Ik zou ongevaccineerde werknemers het liefst weigeren, maar ik weet niet of dat juridisch haalbaar is.
Klik om te vergroten...
😟 waarvoor? Je wilt wel dat werknemers met de griep ziek naar werk toe komen, maar iemand die helemaal niet ziek is wil je bij voorbaat niet aannemen? Krankzinnig dit…
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Tja, ik wil graag een veilige omgeving voor mij en m'n klanten.
Klik om te vergroten...
Dan bied je zieke medewerkers gewoon ziekteverzuim 🙂
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Soms kun je het je niet voorstellen dat het ook slecht met je kan gaan. Zo was ik ook en stemde 3x achter elkaar VVD.

Ik dacht altijd dat een burnout of mentale problemen een kwestie van een verkeerde mindset was... Totdat ik zelf in een burnout kwam. Gelukkig zijn mijn ogen geopend en zie ik dat het eigenlijk heel slecht gaat met de onderkant van de maatschappij. Dit moet beter. Bij de laatste verkiezingen heb ik dan ook links gestemd.
Klik om te vergroten...
Maakt het uit wat je stemt? Het is altijd een bij elkaar geraapt zooitje. En linkse partijen hebben ook rechtse ideeën en vice versa.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotjoch zei:
Maakt het uit wat je stemt? Het is altijd een bij elkaar geraapt zooitje. En linkse partijen hebben ook rechtse ideeën en vice versa.
Klik om te vergroten...
Klopt. Ik stem altijd op de partij waar ik mij op dat moment fijn bij voel. Ik heb geen vaste partij.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Werd tijd dat de media het oppikte. Nu de Nederlandse media nog.

L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Maakt het uit wat je stemt? Het is altijd een bij elkaar geraapt zooitje. En linkse partijen hebben ook rechtse ideeën en vice versa.
Klik om te vergroten...
Weet ik ook niet.

Als ik pessimistisch ben, dan denk ik maar dat door te stemmen het recht heb, om vier jaar te zeiken op wat er volgens mij niet goed gaat.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zal never nooit het vaccin ( genocide ) nemen ongeacht wat er tegenover zou komen te staan
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mensen die kinderen laten vaccineren bleh bleh bleh

www.trouw.nl

‘Het prikken van de kleinsten is in strijd met de kinderrechten’

Nu het Europees Medicijnenagentschap een coronavaccin voor 5- tot 11-jarigen beoordeelt, roeren deskundigen zich. Het prikken van gezonde kinderen is volgens hen in strijd met de kinderrechten.
www.trouw.nl www.trouw.nl
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Werd tijd dat de media het oppikte. Nu de Nederlandse media nog.

Klik om te vergroten...
@Snuffelaar kijk wat je hebt gedaan!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Mensen die kinderen laten vaccineren bleh bleh bleh

www.trouw.nl

‘Het prikken van de kleinsten is in strijd met de kinderrechten’

Nu het Europees Medicijnenagentschap een coronavaccin voor 5- tot 11-jarigen beoordeelt, roeren deskundigen zich. Het prikken van gezonde kinderen is volgens hen in strijd met de kinderrechten.
www.trouw.nl www.trouw.nl
Klik om te vergroten...
Wij kregen ook een brief of ze een trial met de kinderen mochten doen. Ja wat denk je zelf. Koekoek
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Wij kregen ook een brief of ze een trial met de kinderen mochten doen. Ja wat denk je zelf. Koekoek
Klik om te vergroten...
Ging nog nieteens om die van 8 jaar, specifieke uitnodiging voor een 3 jarige 😅
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Het besluit is openbaar, maar het motief is een lulverhaal!

Vertel dat mensen die vorige verkiezingen gewoon OPNIEUW VVD hebben gestemd… Daar kan ik echt niet bij met m’n hoofd 😂
Klik om te vergroten...

Lees net de krant, en dit paste precies in ons gesprekje van gister:

hoe-bedrijven-als-crocs-en-uber-bij-een-nieuwe-wet-minder-belasting-blijven-betalen-a4062703
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
QueerMan zei:
Lees net de krant, en dit paste precies in ons gesprekje van gister:

hoe-bedrijven-als-crocs-en-uber-bij-een-nieuwe-wet-minder-belasting-blijven-betalen-a4062703
Klik om te vergroten...
Fucking CROCS ondermijnt onze democratie?!? Weet je wat, ik geef op…
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
QueerMan zei:
Lees net de krant, en dit paste precies in ons gesprekje van gister:

hoe-bedrijven-als-crocs-en-uber-bij-een-nieuwe-wet-minder-belasting-blijven-betalen-a4062703
Klik om te vergroten...
Wtf. Is toch bizar naast het nieuws van gisteren, dat zeker 2100 kinderen uit huis zijn geplaatst ivm de toeslagenaffaire.

Ik blijf zelf echter wel vertrouwen in de politiek houden... Gewoon niet in de stemgerechtigden. Als alle (neo)liberalen niet snel hun ogen openen wordt het allemaal vrij spannend komende jaren 🤷🏻‍♀️ Want indd, het aantal daklozen is verdubbeld, de huizenmarkt ligt op zn kant, essentiële beroepen lopen leeg omdat het loon belachelijk is, we zijn als land gegroeid in economie maar de verhoudingen worden alleen maar scheve. Maar vergeet niet dat t niet alleen om de Tweede Kamerverkiezingen gaat! Aankomende maart is ook heel relevant, en met de provinciale staten is ook veel macht te verdelen...

P.s. Geen zin in corona geneuzel maar zou ook wel lekker gaan op een politiek topic 😏🍿🍿🍿
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat vinden jullie van de oproep van Gommers om de maatschappij in tweeën te delen en de reactie van deze huisarts op Gommers?

20211022_120824.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leden van het Europees parlement spreken zich eindelijk ook uit tegen de coronapas.

R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eng land.

www.telegraaf.nl

Oostenrijk dreigt met lockdown ongevaccineerden

De Oostenrijkse regering overweegt specifieke vrijheidsbeperkingen voor ongevaccineerden als de besmettingscijfers en de ziekenhuisbezetting door Covid-19-patiënten verder oplopen.
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Eng land.

www.telegraaf.nl

Oostenrijk dreigt met lockdown ongevaccineerden

De Oostenrijkse regering overweegt specifieke vrijheidsbeperkingen voor ongevaccineerden als de besmettingscijfers en de ziekenhuisbezetting door Covid-19-patiënten verder oplopen.
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
Klik om te vergroten...
Laat gaan joh

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...158159160161162...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."