#1
Ik heb bijna dagelijks aanvallen van Raynaud, vooral bij vocht koud weer. Meestal aan ring-wijs vinger en pink. Soms ook tenen.Fenomeen van raynaud heb ik ook wel eens last van. Niet heel vaak gelukkig en niet ernstig en wist ook niet meer dat het zo heette 😅 ik heb het maar in 1 vinger en daar stroomt soms het bloed ineens weg en duurt vaak ook heel lang voordat het weer terug komt..
Verder ben ik helemaal gezond gelukkig en dit is ook niet iets ernstig gelukkig. Alleen mijn bloeddruk die soms aan de hoge kant is dan.