#1
Ik had er wel last van met pep, vergat dan de hele nacht te eten. Dan kreeg ik veel gas en zette m'n buik op als een ballon. Zodra ik dan wat eten erin prop, kon ik eindelijk scheten laten, wat een opluchting. Een banaan ging altijd goed.Ik zelf heb de ziekte van crohn. Broer van colitis. Ik merk met 3mmc/mdma wel dat ik wat vaker naar het toilet moet.