Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn er meer mensen met een chronische ziekte?

Zijn er meer mensen met een chronische ziekte?

77 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Angelz zei:
Zoraa (mijn zus) haar dochter en ik hebben alle 3 een chronische ziekte, vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben
Klik om te vergroten...
Ik kan je nu al vertellen een hoop mensen, van simpele kleine dingetjes tot heftige mankementen. Maar niet iedereen durft of wilt daar zo open over zijn. Wel een leuk topic!
A
AngelzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Ik kan je nu al vertellen een hoop mensen, van simpele kleine dingetjes tot heftige mankementen. Maar niet iedereen durft of wilt daar zo open over zijn. Wel een leuk topic!
Klik om te vergroten...
Dat begrijp ik heel erg goed! Niemand is verplicht het te delen 😊. Dankjewel!
A
AngelzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Ik heb colitis ulcurosa, gelukkig in remissie. Ik heb nooit echt last tijdens gebruik, alleen met pep moet ik wel zorgen dat ik af en toe iets eet.

Wat hebben jullie voor chronische ziekte?
Klik om te vergroten...
Ohh dat klinkt niet fijn nee 😢. Ikzelf ben diabeet type 1.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb S.A. of SpondylArtropathie. Mijn bloed is positief getest op het HLAB-27 Gen. Voor mij betekent dat gewrichtspijn, vermoeidheid en makkelijk ontstekingen doen op de gewrichten en andere plaatsen. Artrose en Reuma is normaal op verschillende plaatsen zoals mijn duim links is niet meer plooibaar. Normaal moet ik een schema volgen en een arsenaal aan ontstekingsremmers, biologicals en pijnstillers nemen. Voorlopig hou ik het enkel op stevige pijnstillers, daar heb ik het mins bijwerkingen van.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
chronisch verkoude
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Haha zeker een colombiaanse verkoudheid
Klik om te vergroten...
had het gelukkig al voor m’n drugs gebruik hahaha😛
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mitchieee zei:
chronisch verkoude
Klik om te vergroten...
Haha zeker een colombiaanse verkoudheid
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
-Fenomeen van Raynaud,
-Beginnende ziekte van Dupuytren en helaas aan alle vingers behalve de duim
-artrose meerdere gewrichten
-tinnitus, niet ernstig gekukig
-extreem dunne huid handen en onderbenen daardoor heel snel blauw of kapot
-jeugdastma gehad

En ik vergeet vast nog wel iets…

Dit zijn alleen de fysieke ziekten/aandoeningen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angelz zei:
Zoraa (mijn zus) haar dochter en ik hebben alle 3 een chronische ziekte, vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen welke ziekte?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Mag ik vragen welke ziekte?
Klik om te vergroten...
Oeps, ik lees het al! Wat vervelend @Angelz !
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan alleen Tinnitus bedenken. Wel een zeer ernstige vorm. (4 geluiden)

Zeker nu met het afbouwen van benzo’s. Erg vervelend.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telt chronisch gestoord ook?
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier helaas ook chronisch ziek.
Spuit om de week zelf mijn biological in m'n buik.
Alles onder controle op deze manier en heb er weinig last van. Ook tijdens drugs gebruik geen last gelukkig.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
BraboF zei:
Hier helaas ook chronisch ziek.
Spuit om de week zelf mijn biological in m'n buik.
Alles onder controle op deze manier en heb er weinig last van. Ook tijdens drugs gebruik geen last gelukkig.
Klik om te vergroten...
Biological?
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Biological?
Klik om te vergroten...
Heb hetzelfde als jij. Colitis Ulcerosa.
Biological is een soort verzamelnaam voor medicijnen op basis van eiwitten die ontstekingen remmen.
A
Afca1200Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Ik heb colitis ulcurosa, gelukkig in remissie. Ik heb nooit echt last tijdens gebruik, alleen met pep moet ik wel zorgen dat ik af en toe iets eet.

Wat hebben jullie voor chronische ziekte?
Klik om te vergroten...
Ik zelf heb de ziekte van crohn. Broer van colitis. Ik merk met 3mmc/mdma wel dat ik wat vaker naar het toilet moet.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
En mogen ziektes van de geest ook?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Afca1200 zei:
Ik zelf heb de ziekte van crohn. Broer van colitis. Ik merk met 3mmc/mdma wel dat ik wat vaker naar het toilet moet.
Klik om te vergroten...
Ik had er wel last van met pep, vergat dan de hele nacht te eten. Dan kreeg ik veel gas en zette m'n buik op als een ballon. Zodra ik dan wat eten erin prop, kon ik eindelijk scheten laten, wat een opluchting. Een banaan ging altijd goed.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb coeliakie en fibromyalgie. Heb nu in kratom een goed middel gevonden. Heb eigenlijk mijn leven ermee terug gekregen. Coeliakie Heb ik onder controlle met een glutenvrij dieet. Wat best wel lastig is. Gluten zijn eiwitten die in Bijna iedere graansoort zitten.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik heb bijna dagelijks aanvallen van Raynaud, vooral bij vocht koud weer. Meestal aan ring-wijs vinger en pink. Soms ook tenen.
Klik om te vergroten...
Oow, das niet fijn. Ik heb het gelukkig alleen heel soms als het koud is, maar het valt mee gelukkig de laatste tijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."