#1
Nee.
Leven is lijden. Uiteindelijk ontkom je daar niet aan.
Iedereen die ja.antwoord gaan er waarschijnlijk vanuit dat zo lang leven een mooi leven is.
Wel heb ik altijd de gedachte gehad dat het goed zou zijn als iedereen even terminaal is, beter gezegd..echt gaat beseffen dat elke dag telt. Nu zeggen we dat wel.mooi. maar doen en echt voelen is een 2e..
Als ik oud zou worden maar nu toch al mijn sterfdatum weet, zou ik al anders gaan leven. Ik vind het jammer dat ik die bewustheid en dankbaarheid te vaak niet voel. Aan de andere kant..Life is what happens to you while you're making other plans.
Leven is lijden. Uiteindelijk ontkom je daar niet aan.
Iedereen die ja.antwoord gaan er waarschijnlijk vanuit dat zo lang leven een mooi leven is.
Wel heb ik altijd de gedachte gehad dat het goed zou zijn als iedereen even terminaal is, beter gezegd..echt gaat beseffen dat elke dag telt. Nu zeggen we dat wel.mooi. maar doen en echt voelen is een 2e..
Als ik oud zou worden maar nu toch al mijn sterfdatum weet, zou ik al anders gaan leven. Ik vind het jammer dat ik die bewustheid en dankbaarheid te vaak niet voel. Aan de andere kant..Life is what happens to you while you're making other plans.
