Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn er hier mensen die voor altijd zouden willen leven? (Het kan!)

Zijn er hier mensen die voor altijd zouden willen leven? (Het kan!)

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Wat bedoel je hiermee?
Klik om te vergroten...
Nouja, als iemand het over onsterfelijkheid heeft ruik ik altijd vis. Heel gek is dat, alsof iemand vissticks staat te bakken.

maar ik doel natuurlijk op de geur van verse kul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Nouja, als iemand het over onsterfelijkheid heeft ruik ik altijd vis. Heel gek is dat, alsof iemand vissticks staat te bakken.

maar ik doel natuurlijk op de geur van verse kul.
Klik om te vergroten...
Onderbouw dan ff 🙂 Ben benieuwd!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flualhamdulillam zei:
Onderbouw dan ff 🙂 Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...
Die houd je zeker van me tegoed. Maar ik doe het morgen, ik ga zo hw maken en slapen want ik ben helemaal gesloopt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Nouja, als iemand het over onsterfelijkheid heeft ruik ik altijd vis. Heel gek is dat, alsof iemand vissticks staat te bakken.

maar ik doel natuurlijk op de geur van verse kul.
Klik om te vergroten...
Als je vis ruikt moet je jezelf wassen.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Als je vis ruikt moet je jezelf wassen.
Klik om te vergroten...
Hij is gewoon ongesteld, dat is iets natuurlijks!! Dare to be yourself, @Dirkjan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vis — ongesteld

hier zit geen correlatie
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Vis — ongesteld

hier zit geen correlatie
Klik om te vergroten...
Ruik eens aan een ongestelde vrouw dan
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Ruik eens aan een ongestelde vrouw dan
Klik om te vergroten...
Doe nu eens een realistisch voorstel
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ruik eens aan een ongestelde vrouw dan
Klik om te vergroten...
🤨🤨🤨

Blijf nou eens uit mijn buurt!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flualhamdulillam zei:
Doe nu eens een realistisch voorstel
Klik om te vergroten...
Ik kan wel aan een ongestelde vis ruiken, telt dat ook?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ik kan wel aan een ongestelde vis ruiken, telt dat ook?
Klik om te vergroten...
Moet jij niet eens naar bed? 😜
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Moet jij niet eens naar bed? 😜
Klik om te vergroten...
Ik ben nog niet moe!!
8496E727-81BD-4D4C-A7F9-DAA98472CD7B.jpeg
P
PharmasisterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, dat is mijn grootste wens. Ik zal dan ook alles doen om die boot niet te missen (technologisch natuurlijk ben niet gelovig)
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoef zeker niet voor altijd te leven. één ding is zeker! Bij geboorte hoort dood. Ben daarom nu echt een levensgenieter en kijk niet zo zeer naar de toekomst. Wel de nabije toekomst uiteraard. Ik denk dat je met wijsheid en tevredenheid altijd wel een mooi leven kan hebben. Helaas is de mens meer een plaag en zijn erg zelfingenomen. Ik ben van mening dat geluk zeker niet te koop is!
P
PhallicPhillLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flualhamdulillam zei:
Ik kwam een video tegen die uitlegde hoe het proces van veroudering geremd, gestopt en zelfs teruggedraaid kan worden. De uitleg is vrij compleet, maar naar mijn idee goed te volgen en begrijpen voor mensen die geen genetica of biologie gestudeerd hebben. Als je wilt kun je hem kijken, daarna stel ik graag een vraag.

Zouden jullie, als het kon, de keuze maken voor altijd te leven? Zou je hem alleen verlengen tot een bepaalde leeftijd? Waarom?

Ik zelf beslist niet, maar ik ga heel graag de discussie aan om mijn standpunt duidelijk te maken 🙂
Klik om te vergroten...
De video van Veritasium vind ik een leukere uitleg over dit onderwerp
Natozlato zei:
Er bestaan capsules Nicotinamide riboside, wie gebruikt deze?
Klik om te vergroten...
Ik ga binnenkort beginnen met de 'Stamet's Stack', aka microdose truffels, Lion's mane poeder en nicotinezuur/niacine.

Nicotinezuur is het betere broertje van nicotininamide. Beide zijn vitamine B3 en daarom NAD+ precursors, maar het voordeel van nicotinezuur is dat je lichaam ook receptoren bevatten voor deze stof waardoor er vasodilatatie optreedt na 30-60 minuten gedurende 30-90 minuten.
Je bloedvaten zetten uit (vooral de oppervlakkigere), je bloeddruk verlaagt en je bloedcirculatie wordt bevordert. Dit heet de zogeheten 'niacin-flush' en de theorie hierachter is dus dat door de verbeterde bloedcirculatie, de Lion's mane beter de uiteindes van je zenuwstelsel (zoals de vingertoppen) bereikt.

Lion's mane is een veel belovende medicinale paddenstoel waarbij er genoeg wetenschappelijke onderzoeken te vinden zijn waar dementerende muizen dit toegediend krijgen. Het is bijna te bizar voor woorden, maar de eiwitafzettingen en neuro-degeneratie (symptomen van onder andere alzheimers maar ook ouderdom), werden meetbaar gereduceerd en nieuwe neuronen aanmaak werd gestimuleerd!

Psilocybine/psilocine begint al een steeds toegankelijkere optie te zijn voor vele mensen in de psychologie/psychiatrie door de geestverruimende effecten waardoor nieuwe neuronen-netwerken 'aangelegd' kunnen worden als een soort van 're-programming' van het brein en je denkpatronen.

De Stamets Stack heeft zoveel potentie om de vergrijzende populatie of mensen met zenuwschade te helpen, maar de Westerse geneeskunde blijft altijd sceptisch als het gaat om 'traditionele medicijnen' die oorspronkelijk afkomstig zijn uit het Oosten.

Ik hoef niet voor eeuwig te leven, maar zolang ik leef, hoop ik bij alles wat me lief is dat mijn brein functionerend blijft. Na alle onderzoeken die ik voor mijn studie heb moeten lezen, ben ik oprecht overtuigd dat de stamets stack een revolutionaire therapie gaat zijn voor dementerenden, verslaafden, depressieven & getraumatiseerden, criminelen en niet te vergeten: Mensen die simpelweg gemotiveerder en creatiever willen zijn in het leven.

Ik ben echt een sletje voor dit prachtige concept. Helaas moet een groot deel van de wereld hier nog voor open komen te staan.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."