#1
Voor mensen met een seksueel trauma kan het al heel wat zijn überhaupt nog t bed te kunnen delen. Stel je voor dat iemand dan zegt dat je alles geprobeerd "moet" hebben.
Waarom wordt experimenteren, kinky stuff, weet ik het wat gezien als betere seks?
Voor mensen met een seksueel trauma kan het al heel wat zijn überhaupt nog t bed te kunnen delen. Stel je voor dat iemand dan zegt dat je alles geprobeerd "moet" hebben.
Bedankt voor je vriendelijke uitleg op mijn onschuldige text. Ik wordt er ondertussen doodmoe van dat mensen meteen op hun pik getrapt worden en allerlei aannames doen over wat ik eigenlijk zeg of bedoel.Volgens mij is er niks mis met experimenteren.
Als je iets wil proberen, voel je wel of je het fijn vindt of niet, toch?
En als je het niet wil, geldt vooral binnen seks dat je 't gewoon niet hoeft te doen. Ander heeft dat dan te respecteren.
* Welke 'kinky' stuff bedoel je hier, in de bijdragen in dit draadje?;
* En waar lees je dat mensen dat als 'betere' seks zien?
Dat woordje 'moeten' is een manier van spreken, en 'moet' (!) je dus inderdaad totaal niet letterlijk nemen.
Daarom vind ik de link die je legt met seksueel getraumatiseerde mensen een beetje ver gaan.
Als ik hier of ergens anders op het forum iets heb gezegd waardoor ik die mensen heb doen denken aan het ongeluk, aanval of de dader dan bij deze m'n diepe verontschuldigingen. Laat het me weten - als je dat wil, en ook dat hoeft niet maar mag - en weet dat ik 't niet bedoelde om jou te kwetsen.
Bedankt voor je vriendelijke uitleg op mijn onschuldige text. Ik wordt er ondertussen doodmoe van dat mensen meteen op hun pik getrapt worden en allerlei aannames doen over wat ik eigenlijk zeg of bedoel.
Nergens zeg ik dat sex iets beter of slechter is. En moeten in deze context is inderdaad niet gekoppeld aan "verplicht uitvoeren" van een handeling.
Waarom denk ik bij trappen op een kut meteen aan een kwal die ik laatst op het strand zag liggen?Graag gedaan.
Zou inderdaad fijn zijn als mensen lezen wat er staat, en aanvoelen wat overdrachtelijk, cynisch, sarcastisch of als grap bedoelt is.
Scheelt jaren therapie, vooral als mensen daarmee zichzelf leren relatieveren.
Overigens trapte je blijkbaar op een kut.
Iiieeeeuuuw....
Waarom denk ik bij trappen op een kut meteen aan een kwal die ik laatst op het strand zag liggen?
Ik heb 2 bi nichten en 1 lesb nicht (alle 3 getrouwd.)Ik ga echt niet met een man neuken, ik ben 110% lesbisch (al zou je het niet zeggen ik zie dr girly uit lol)
Haha nee. Ik heb genoeg ervaringGebrek aan praktische ervaring met het vrouwelijk geslachtsdeel?
Als ze er echt zo uitzien, blijf ik sowieso gay.
Hoezo was de sfeer anders in fun4two?Mijn vrouw en ik hebben beide een extreem hoog libido. En de sex tussen ons is vanaf de eerste keer tot nu nog steeds geweldig, maar we kunnen elkaar niet trouw blijven. En dat is niet omdat we bij elkaar iets tekort komen, maar wij vergelijken het altijd met....als je elke dag bv thuis biefstuk eet, dan is een frikadelletje van de febo ook wel eens lekker. We zijn begonnen met de parenclub (fun4two) tot de sfeer daar veranderde. Apart daten hebben we beide een keer gedaan maar dat beviel ons niet, want hoewel we elkaar daarna alles vertellen over hoe het is gegaan en wat er gebeurt is bleef er toch een aparte nasmaak aan zitten dus daar zijn we mee gestopt. We spreken nu niet actief meedoent. We vinden het namelijk ook leuk om de ander bezig te zien en te genieten. Verder hebben we ook onze fantasieën uitgesproken tegen elkaar, en die liggen zeer dicht bij mekaar. Dat bleek eigenlijk al toen we elkaar vertelde naar wat voor porno we keken. En wij hebben toen besloten om te kijken of we zoveel mogelijk van onze fantasieën waar konden maken, en dat lukt aardig 😁 en natuurlijk zitten er dingen tussen die de ander in ëerste instantie niet opwindend leek of nooit aan gedacht hadden. Maar dan in overleg toch geprobeerd hebben. En wij kennen elkaar zo door en door goed dat als de ander zich er niet goed bij zou voelen we aan 1 blik naar elkaar genoeg weten en we het direct afkappen, onze relatie staat nog steeds bovenaan. Maar dit is in al die jaren nog nooit voorgekomen. Het is zelfs zo dat waar de ander nooit aan gedacht had en misschien zelfs een een beetje moeite had, het achteraf nog wel het geilste vond 😂 voor een ander klinkt het misschien vreemd, en zeker als ik in details zou treden wat we allemaal gedaan hebben maar voor ons werkt het. En ja....er zaten dingen bij die je als fantasie enorm geil vond, maar als het dan werkelijkheid werd eigenlijk helemaal niet bijzonder was. En hoewel we ons een enkele keer over een drempel moesten zetten, hebben we tot nog toe nergens spijt van. En het vreemdgaan en liegen is nooit meer gebeurd, want het is bespreekbaar en een optie terwijl de afspraak nu verbreken alles kapot zou maken.
Je betaalt als koppel een all incluve prijs, dus niet mag je gebruik maken van alle faciliteiten maar ook van alle drankjes (of dit nu een frisje is of een cocktail) en een zeer uitgebreid en goed restaurant gedeelte. Maar bij de bar kan het per ongeluk wel eens gebeuren dat je tegen iemand aanstoot en diegene zijn drankje omstoot. Je biedt je excuses aan en besteld gewoon een nieuwe, wat vaak aanleiding gaf voor een gezellig gesprek en soms kwam daar wel meer uit voort 😉 maar op een gegeven moment kwam er steeds meer "partypubliek". Dus met drugs op, en met groepen ipv aparte koppels. Sowieso was daar niet echt contact mee te krijgen maar de sfeer werd steeds opgefokter. Dus als je iemand zijn bv biertje omstootte gingen ze meteen uit hun treiter. Dat was voor ons tijd om er een punt achter te zetten, en dat terwijl we er bijna wekelijks kwamen en soms wel de vrijdag en zaterdag.Hoezo was de sfeer anders in fun4two?
Mag via pb ook.
Staat namelijk op onze to do lijst.
Ooh spijtig. Herkenbaar met Acanthus (grootste PC in België) dus.Je betaalt als koppel een all incluve prijs, dus niet mag je gebruik maken van alle faciliteiten maar ook van alle drankjes (of dit nu een frisje is of een cocktail) en een zeer uitgebreid en goed restaurant gedeelte. Maar bij de bar kan het per ongeluk wel eens gebeuren dat je tegen iemand aanstoot en diegene zijn drankje omstoot. Je biedt je excuses aan en besteld gewoon een nieuwe, wat vaak aanleiding gaf voor een gezellig gesprek en soms kwam daar wel meer uit voort 😉 maar op een gegeven moment kwam er steeds meer "partypubliek". Dus met drugs op, en met groepen ipv aparte koppels. Sowieso was daar niet echt contact mee te krijgen maar de sfeer werd steeds opgefokter. Dus als je iemand zijn bv biertje omstootte gingen ze meteen uit hun treiter. Dat was voor ons tijd om er een punt achter te zetten, en dat terwijl we er bijna wekelijks kwamen en soms wel de vrijdag en zaterdag.
🤣🤣🤣🤣🤣 kerelals je elke dag bv thuis biefstuk eet, dan is een frikadelletje van de febo ook wel eens lekker.
Inderdaad. Mijn vrouw en ik namen, ook al mag het niet, een beetje G en wat sos mee. Maar gewoon als toevoeging, het is niet dat we daar helemaal strak van de sos rondliepen. En we stonden niet te tollen op onze benen van de G, laat staan dat we daar knock-out gingen. Ik weet nog dat mijn vrouw een keertje op de dansvloer stond en er een echt mooie meid bij d'r kwam dansen. Ik stond bij de bar in eerste instantie naar mijn vrouw te kijken want ze kan echt enorm goed en uitdagend dansen, en het is extra leuk als ze daar in d'r lingerie en op haar pumps staat 😁 (ben daar wel jaloers op, want ik heb het ritmegevoel van een lantaarnpaal in de wind. Alleen in de horizontale tango ben ik onverslaanbaar 😉). Maar even later kwamen ze beide naar mij toe (ik had al door dat ze haar liet zien dat ik haar man was), ze stelde zich voor en gaf meteen aan om met z'n drieën naar boven te gaan. We vroegen nog naar haar partner maar daar ging ze niet echt op in. Eenmaal boven in een kamer liet ze er geen gras over groeien, ze wilde hem erin en wel zo snel mogelijk. Ik lag bovenop haar, en ik ben me echt wel bewust van mijn kwaliteiten wat dat betreft icm de lengte en omtrek van mijn leuning maar zij lag echt als een malle onder me te kronkelen dat ik gewoon moeite had om in het zadel te blijven als je begrijpt wat ik bedoel 😉 en ineens was er totaal geen beweging meer onder me, maar hoorde je alleen nog maar gesnurk. En ook echt niet wakker te krijgen. Overduidelijk een G slaap. Zijn we naar beneden gegaan en ik zag de eigenaresse en maakte er melding van, dus ze stoof naar boven. Paar minuten later kwam ze naar ons aan de bar toe dat ze haar niet kon vinden. Ik ben met haar meegelopen en daar lag ze nog te snurken als een bouwvakker. Aangezien zij haar ook niet wakker kreeg, vroeg ze me of ik haar wilde helpen naar beneden te tillen. Dus zij pakte haar bij haar onderbenen en ik onder haar oksels. Maar toen de trap (een houten wenteltrap)nog af....ze had had lang blond haar en aangezien ik,zeg maar, bovenaan liep stond ik continu op haar haar. Echt hele plukken haar trok ik er uit, maar totaal geen reactie. Eenmaal beneden werd ze in d'r blote zuignap naar buiten gezet. En dat midden in de winter, en ik zal het nooit vergeten want er lag toen ook sinds lange tijd een enorm pak sneeuw. Haar partner werd gezocht, die kon hun kleding uit hun kluisje pakken en hun lidmaatschappas inleveren en hoefde ook nooit meer terug te komen. Dat soort praktijken worden terecht niet getolereerd.Ooh spijtig. Herkenbaar met Acanthus (grootste PC in België) dus.
Balen.
Ik vind bondage, of eerder Shibari, eerder een vorm van kunst. Het gaat niet eens per se over pijn, een ervaren rigger kan het pijnloos knopen en als hij wat verstandig is heeft hij of zij altijd een gebogen schaar bij voor moest het mis lopen.edit: dit gaat over SM niet over bondage (dat is vastbinden enzo)
Bondage moet je ook een klein beetje sadist voor zijn. Ik zou dat niet kunnen. Als zo’n vrouw gestraft wil worden zou ik tussendoor steeds vragen of het niet te hard is.
Zij: “straf me, ben zo stout geweest”.
Ik: “is dit te hard?”
Zij: “Harder!”
Ik: “sorry ik wil je geen pijn doen”.
Zij: “Ik ga koffie zetten”.
Ik vind het ook helemaal niet opwindend om iemand pijn te doen, maar ook niet om pijn gedaan te worden. Ik heb ooit eens zo’n filmpje gezien van zo’n man die meerdere keren keihard in z’n zak getrapt werd, en hij vond het geweldig want hij bleef maar roepen “thank you, thank you…”
NIET VOOR MIJ
Japanse touw kunst 🤷🏻. Oorsprong uit de oorlog. Blijkbaar konden sommige krijgsgevangenen er wel van genietenIk vind bondage, of eerder Shibari, eerder een vorm van kunst. Het gaat niet eens per se over pijn, een ervaren rigger kan het pijnloos knopen en als hij wat verstandig is heeft hij of zij altijd een gebogen schaar bij voor moest het mis lopen.
Alsook, bdsm draait niet per se om pijn NOCH seks, het is slechts een optioneel onderdeel van het totaalpakket. Groot misverstand.
Inderdaad. Mijn vrouw en ik namen, ook al mag het niet, een beetje G en wat sos mee. Maar gewoon als toevoeging, het is niet dat we daar helemaal strak van de sos rondliepen. En we stonden niet te tollen op onze benen van de G, laat staan dat we daar knock-out gingen. Ik weet nog dat mijn vrouw een keertje op de dansvloer stond en er een echt mooie meid bij d'r kwam dansen. Ik stond bij de bar in eerste instantie naar mijn vrouw te kijken want ze kan echt enorm goed en uitdagend dansen, en het is extra leuk als ze daar in d'r lingerie en op haar pumps staat 😁 (ben daar wel jaloers op, want ik heb het ritmegevoel van een lantaarnpaal in de wind. Alleen in de horizontale tango ben ik onverslaanbaar 😉). Maar even later kwamen ze beide naar mij toe (ik had al door dat ze haar liet zien dat ik haar man was), ze stelde zich voor en gaf meteen aan om met z'n drieën naar boven te gaan. We vroegen nog naar haar partner maar daar ging ze niet echt op in. Eenmaal boven in een kamer liet ze er geen gras over groeien, ze wilde hem erin en wel zo snel mogelijk. Ik lag bovenop haar, en ik ben me echt wel bewust van mijn kwaliteiten wat dat betreft icm de lengte en omtrek van mijn leuning maar zij lag echt als een malle onder me te kronkelen dat ik gewoon moeite had om in het zadel te blijven als je begrijpt wat ik bedoel 😉 en ineens was er totaal geen beweging meer onder me, maar hoorde je alleen nog maar gesnurk. En ook echt niet wakker te krijgen. Overduidelijk een G slaap. Zijn we naar beneden gegaan en ik zag de eigenaresse en maakte er melding van, dus ze stoof naar boven. Paar minuten later kwam ze naar ons aan de bar toe dat ze haar niet kon vinden. Ik ben met haar meegelopen en daar lag ze nog te snurken als een bouwvakker. Aangezien zij haar ook niet wakker kreeg, vroeg ze me of ik haar wilde helpen naar beneden te tillen. Dus zij pakte haar bij haar onderbenen en ik onder haar oksels. Maar toen de trap (een houten wenteltrap)nog af....ze had had lang blond haar en aangezien ik,zeg maar, bovenaan liep stond ik continu op haar haar. Echt hele plukken haar trok ik er uit, maar totaal geen reactie. Eenmaal beneden werd ze in d'r blote zuignap naar buiten gezet. En dat midden in de winter, en ik zal het nooit vergeten want er lag toen ook sinds lange tijd een enorm pak sneeuw. Haar partner werd gezocht, die kon hun kleding uit hun kluisje pakken en hun lidmaatschappas inleveren en hoefde ook nooit meer terug te komen. Dat soort praktijken worden terecht niet getolereerd.
Moet helemaal niks!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."