Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoet je alles een keer hebben gedaan geprobeerd op sexgebied ?

Moet je alles een keer hebben gedaan geprobeerd op sexgebied ?

91 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Bedankt voor je vriendelijke uitleg op mijn onschuldige text. Ik wordt er ondertussen doodmoe van dat mensen meteen op hun pik getrapt worden en allerlei aannames doen over wat ik eigenlijk zeg of bedoel.

Nergens zeg ik dat sex iets beter of slechter is. En moeten in deze context is inderdaad niet gekoppeld aan "verplicht uitvoeren" van een handeling.
Klik om te vergroten...

Graag gedaan.
Zou inderdaad fijn zijn als mensen lezen wat er staat, en aanvoelen wat overdrachtelijk, cynisch, sarcastisch of als grap bedoelt is.

Scheelt jaren therapie, vooral als mensen daarmee zichzelf leren relatieveren. :wink:

Overigens trapte je blijkbaar op een kut.
Iiieeeeuuuw....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
QueerMan zei:
Graag gedaan.
Zou inderdaad fijn zijn als mensen lezen wat er staat, en aanvoelen wat overdrachtelijk, cynisch, sarcastisch of als grap bedoelt is.

Scheelt jaren therapie, vooral als mensen daarmee zichzelf leren relatieveren. :wink:

Overigens trapte je blijkbaar op een kut.
Iiieeeeuuuw....
Klik om te vergroten...
Waarom denk ik bij trappen op een kut meteen aan een kwal die ik laatst op het strand zag liggen?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Mijn plan was een grand exit terug naar mijn coole leven, totdat ik erachter kwam dat ik helemaal geen cool leven had en ik drugsforum harder nodig bleek te hebben dan toegegeven.
Klik om te vergroten...
Goed om te horen Dirkie. We hebben je komedie hier ook nodig. Aangezien je blijft, ga ik je weer Dirkjan noemen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Overigens is dit geen excuus om die triprapports niet te hoeven posten he, teringlijer!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Mijn plan was een grand exit terug naar mijn coole leven, totdat ik erachter kwam dat ik helemaal geen cool leven had en ik drugsforum harder nodig bleek te hebben dan toegegeven.
Klik om te vergroten...
“Ik ben niet verslaafd aan het forum”

~Dirkjan
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn vrouw en ik hebben beide een extreem hoog libido. En de sex tussen ons is vanaf de eerste keer tot nu nog steeds geweldig, maar we kunnen elkaar niet trouw blijven. En dat is niet omdat we bij elkaar iets tekort komen, maar wij vergelijken het altijd met....als je elke dag bv thuis biefstuk eet, dan is een frikadelletje van de febo ook wel eens lekker. We zijn begonnen met de parenclub (fun4two) tot de sfeer daar veranderde. Apart daten hebben we beide een keer gedaan maar dat beviel ons niet, want hoewel we elkaar daarna alles vertellen over hoe het is gegaan en wat er gebeurt is bleef er toch een aparte nasmaak aan zitten dus daar zijn we mee gestopt. We spreken nu niet actief meedoent. We vinden het namelijk ook leuk om de ander bezig te zien en te genieten. Verder hebben we ook onze fantasieën uitgesproken tegen elkaar, en die liggen zeer dicht bij mekaar. Dat bleek eigenlijk al toen we elkaar vertelde naar wat voor porno we keken. En wij hebben toen besloten om te kijken of we zoveel mogelijk van onze fantasieën waar konden maken, en dat lukt aardig 😁 en natuurlijk zitten er dingen tussen die de ander in ëerste instantie niet opwindend leek of nooit aan gedacht hadden. Maar dan in overleg toch geprobeerd hebben. En wij kennen elkaar zo door en door goed dat als de ander zich er niet goed bij zou voelen we aan 1 blik naar elkaar genoeg weten en we het direct afkappen, onze relatie staat nog steeds bovenaan. Maar dit is in al die jaren nog nooit voorgekomen. Het is zelfs zo dat waar de ander nooit aan gedacht had en misschien zelfs een een beetje moeite had, het achteraf nog wel het geilste vond 😂 voor een ander klinkt het misschien vreemd, en zeker als ik in details zou treden wat we allemaal gedaan hebben maar voor ons werkt het. En ja....er zaten dingen bij die je als fantasie enorm geil vond, maar als het dan werkelijkheid werd eigenlijk helemaal niet bijzonder was. En hoewel we ons een enkele keer over een drempel moesten zetten, hebben we tot nog toe nergens spijt van. En het vreemdgaan en liegen is nooit meer gebeurd, want het is bespreekbaar en een optie terwijl de afspraak nu verbreken alles kapot zou maken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rodgeghb zei:
Mijn vrouw en ik hebben beide een extreem hoog libido. En de sex tussen ons is vanaf de eerste keer tot nu nog steeds geweldig, maar we kunnen elkaar niet trouw blijven. En dat is niet omdat we bij elkaar iets tekort komen, maar wij vergelijken het altijd met....als je elke dag bv thuis biefstuk eet, dan is een frikadelletje van de febo ook wel eens lekker. We zijn begonnen met de parenclub (fun4two) tot de sfeer daar veranderde. Apart daten hebben we beide een keer gedaan maar dat beviel ons niet, want hoewel we elkaar daarna alles vertellen over hoe het is gegaan en wat er gebeurt is bleef er toch een aparte nasmaak aan zitten dus daar zijn we mee gestopt. We spreken nu niet actief meedoent. We vinden het namelijk ook leuk om de ander bezig te zien en te genieten. Verder hebben we ook onze fantasieën uitgesproken tegen elkaar, en die liggen zeer dicht bij mekaar. Dat bleek eigenlijk al toen we elkaar vertelde naar wat voor porno we keken. En wij hebben toen besloten om te kijken of we zoveel mogelijk van onze fantasieën waar konden maken, en dat lukt aardig 😁 en natuurlijk zitten er dingen tussen die de ander in ëerste instantie niet opwindend leek of nooit aan gedacht hadden. Maar dan in overleg toch geprobeerd hebben. En wij kennen elkaar zo door en door goed dat als de ander zich er niet goed bij zou voelen we aan 1 blik naar elkaar genoeg weten en we het direct afkappen, onze relatie staat nog steeds bovenaan. Maar dit is in al die jaren nog nooit voorgekomen. Het is zelfs zo dat waar de ander nooit aan gedacht had en misschien zelfs een een beetje moeite had, het achteraf nog wel het geilste vond 😂 voor een ander klinkt het misschien vreemd, en zeker als ik in details zou treden wat we allemaal gedaan hebben maar voor ons werkt het. En ja....er zaten dingen bij die je als fantasie enorm geil vond, maar als het dan werkelijkheid werd eigenlijk helemaal niet bijzonder was. En hoewel we ons een enkele keer over een drempel moesten zetten, hebben we tot nog toe nergens spijt van. En het vreemdgaan en liegen is nooit meer gebeurd, want het is bespreekbaar en een optie terwijl de afspraak nu verbreken alles kapot zou maken.
Klik om te vergroten...
Hoezo was de sfeer anders in fun4two?
Mag via pb ook.
Staat namelijk op onze to do lijst.
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Hoezo was de sfeer anders in fun4two?
Mag via pb ook.
Staat namelijk op onze to do lijst.
Klik om te vergroten...
Je betaalt als koppel een all incluve prijs, dus niet mag je gebruik maken van alle faciliteiten maar ook van alle drankjes (of dit nu een frisje is of een cocktail) en een zeer uitgebreid en goed restaurant gedeelte. Maar bij de bar kan het per ongeluk wel eens gebeuren dat je tegen iemand aanstoot en diegene zijn drankje omstoot. Je biedt je excuses aan en besteld gewoon een nieuwe, wat vaak aanleiding gaf voor een gezellig gesprek en soms kwam daar wel meer uit voort 😉 maar op een gegeven moment kwam er steeds meer "partypubliek". Dus met drugs op, en met groepen ipv aparte koppels. Sowieso was daar niet echt contact mee te krijgen maar de sfeer werd steeds opgefokter. Dus als je iemand zijn bv biertje omstootte gingen ze meteen uit hun treiter. Dat was voor ons tijd om er een punt achter te zetten, en dat terwijl we er bijna wekelijks kwamen en soms wel de vrijdag en zaterdag.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rodgeghb zei:
Je betaalt als koppel een all incluve prijs, dus niet mag je gebruik maken van alle faciliteiten maar ook van alle drankjes (of dit nu een frisje is of een cocktail) en een zeer uitgebreid en goed restaurant gedeelte. Maar bij de bar kan het per ongeluk wel eens gebeuren dat je tegen iemand aanstoot en diegene zijn drankje omstoot. Je biedt je excuses aan en besteld gewoon een nieuwe, wat vaak aanleiding gaf voor een gezellig gesprek en soms kwam daar wel meer uit voort 😉 maar op een gegeven moment kwam er steeds meer "partypubliek". Dus met drugs op, en met groepen ipv aparte koppels. Sowieso was daar niet echt contact mee te krijgen maar de sfeer werd steeds opgefokter. Dus als je iemand zijn bv biertje omstootte gingen ze meteen uit hun treiter. Dat was voor ons tijd om er een punt achter te zetten, en dat terwijl we er bijna wekelijks kwamen en soms wel de vrijdag en zaterdag.
Klik om te vergroten...
Ooh spijtig. Herkenbaar met Acanthus (grootste PC in België) dus.
Balen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rodgeghb zei:
als je elke dag bv thuis biefstuk eet, dan is een frikadelletje van de febo ook wel eens lekker.
Klik om te vergroten...
🤣🤣🤣🤣🤣 kerel
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ooh spijtig. Herkenbaar met Acanthus (grootste PC in België) dus.
Balen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Mijn vrouw en ik namen, ook al mag het niet, een beetje G en wat sos mee. Maar gewoon als toevoeging, het is niet dat we daar helemaal strak van de sos rondliepen. En we stonden niet te tollen op onze benen van de G, laat staan dat we daar knock-out gingen. Ik weet nog dat mijn vrouw een keertje op de dansvloer stond en er een echt mooie meid bij d'r kwam dansen. Ik stond bij de bar in eerste instantie naar mijn vrouw te kijken want ze kan echt enorm goed en uitdagend dansen, en het is extra leuk als ze daar in d'r lingerie en op haar pumps staat 😁 (ben daar wel jaloers op, want ik heb het ritmegevoel van een lantaarnpaal in de wind. Alleen in de horizontale tango ben ik onverslaanbaar 😉). Maar even later kwamen ze beide naar mij toe (ik had al door dat ze haar liet zien dat ik haar man was), ze stelde zich voor en gaf meteen aan om met z'n drieën naar boven te gaan. We vroegen nog naar haar partner maar daar ging ze niet echt op in. Eenmaal boven in een kamer liet ze er geen gras over groeien, ze wilde hem erin en wel zo snel mogelijk. Ik lag bovenop haar, en ik ben me echt wel bewust van mijn kwaliteiten wat dat betreft icm de lengte en omtrek van mijn leuning maar zij lag echt als een malle onder me te kronkelen dat ik gewoon moeite had om in het zadel te blijven als je begrijpt wat ik bedoel 😉 en ineens was er totaal geen beweging meer onder me, maar hoorde je alleen nog maar gesnurk. En ook echt niet wakker te krijgen. Overduidelijk een G slaap. Zijn we naar beneden gegaan en ik zag de eigenaresse en maakte er melding van, dus ze stoof naar boven. Paar minuten later kwam ze naar ons aan de bar toe dat ze haar niet kon vinden. Ik ben met haar meegelopen en daar lag ze nog te snurken als een bouwvakker. Aangezien zij haar ook niet wakker kreeg, vroeg ze me of ik haar wilde helpen naar beneden te tillen. Dus zij pakte haar bij haar onderbenen en ik onder haar oksels. Maar toen de trap (een houten wenteltrap)nog af....ze had had lang blond haar en aangezien ik,zeg maar, bovenaan liep stond ik continu op haar haar. Echt hele plukken haar trok ik er uit, maar totaal geen reactie. Eenmaal beneden werd ze in d'r blote zuignap naar buiten gezet. En dat midden in de winter, en ik zal het nooit vergeten want er lag toen ook sinds lange tijd een enorm pak sneeuw. Haar partner werd gezocht, die kon hun kleding uit hun kluisje pakken en hun lidmaatschappas inleveren en hoefde ook nooit meer terug te komen. Dat soort praktijken worden terecht niet getolereerd.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
edit: dit gaat over SM niet over bondage (dat is vastbinden enzo)

Bondage moet je ook een klein beetje sadist voor zijn. Ik zou dat niet kunnen. Als zo’n vrouw gestraft wil worden zou ik tussendoor steeds vragen of het niet te hard is.

Zij: “straf me, ben zo stout geweest”.
Ik: “is dit te hard?”
Zij: “Harder!”
Ik: “sorry ik wil je geen pijn doen”.
Zij: “Ik ga koffie zetten”.

Ik vind het ook helemaal niet opwindend om iemand pijn te doen, maar ook niet om pijn gedaan te worden. Ik heb ooit eens zo’n filmpje gezien van zo’n man die meerdere keren keihard in z’n zak getrapt werd, en hij vond het geweldig want hij bleef maar roepen “thank you, thank you…”

NIET VOOR MIJ
Klik om te vergroten...
Ik vind bondage, of eerder Shibari, eerder een vorm van kunst. Het gaat niet eens per se over pijn, een ervaren rigger kan het pijnloos knopen en als hij wat verstandig is heeft hij of zij altijd een gebogen schaar bij voor moest het mis lopen.

Alsook, bdsm draait niet per se om pijn NOCH seks, het is slechts een optioneel onderdeel van het totaalpakket. Groot misverstand.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Ik vind bondage, of eerder Shibari, eerder een vorm van kunst. Het gaat niet eens per se over pijn, een ervaren rigger kan het pijnloos knopen en als hij wat verstandig is heeft hij of zij altijd een gebogen schaar bij voor moest het mis lopen.

Alsook, bdsm draait niet per se om pijn NOCH seks, het is slechts een optioneel onderdeel van het totaalpakket. Groot misverstand.
Klik om te vergroten...
Japanse touw kunst 🤷🏻. Oorsprong uit de oorlog. Blijkbaar konden sommige krijgsgevangenen er wel van genieten
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rodgeghb zei:
Inderdaad. Mijn vrouw en ik namen, ook al mag het niet, een beetje G en wat sos mee. Maar gewoon als toevoeging, het is niet dat we daar helemaal strak van de sos rondliepen. En we stonden niet te tollen op onze benen van de G, laat staan dat we daar knock-out gingen. Ik weet nog dat mijn vrouw een keertje op de dansvloer stond en er een echt mooie meid bij d'r kwam dansen. Ik stond bij de bar in eerste instantie naar mijn vrouw te kijken want ze kan echt enorm goed en uitdagend dansen, en het is extra leuk als ze daar in d'r lingerie en op haar pumps staat 😁 (ben daar wel jaloers op, want ik heb het ritmegevoel van een lantaarnpaal in de wind. Alleen in de horizontale tango ben ik onverslaanbaar 😉). Maar even later kwamen ze beide naar mij toe (ik had al door dat ze haar liet zien dat ik haar man was), ze stelde zich voor en gaf meteen aan om met z'n drieën naar boven te gaan. We vroegen nog naar haar partner maar daar ging ze niet echt op in. Eenmaal boven in een kamer liet ze er geen gras over groeien, ze wilde hem erin en wel zo snel mogelijk. Ik lag bovenop haar, en ik ben me echt wel bewust van mijn kwaliteiten wat dat betreft icm de lengte en omtrek van mijn leuning maar zij lag echt als een malle onder me te kronkelen dat ik gewoon moeite had om in het zadel te blijven als je begrijpt wat ik bedoel 😉 en ineens was er totaal geen beweging meer onder me, maar hoorde je alleen nog maar gesnurk. En ook echt niet wakker te krijgen. Overduidelijk een G slaap. Zijn we naar beneden gegaan en ik zag de eigenaresse en maakte er melding van, dus ze stoof naar boven. Paar minuten later kwam ze naar ons aan de bar toe dat ze haar niet kon vinden. Ik ben met haar meegelopen en daar lag ze nog te snurken als een bouwvakker. Aangezien zij haar ook niet wakker kreeg, vroeg ze me of ik haar wilde helpen naar beneden te tillen. Dus zij pakte haar bij haar onderbenen en ik onder haar oksels. Maar toen de trap (een houten wenteltrap)nog af....ze had had lang blond haar en aangezien ik,zeg maar, bovenaan liep stond ik continu op haar haar. Echt hele plukken haar trok ik er uit, maar totaal geen reactie. Eenmaal beneden werd ze in d'r blote zuignap naar buiten gezet. En dat midden in de winter, en ik zal het nooit vergeten want er lag toen ook sinds lange tijd een enorm pak sneeuw. Haar partner werd gezocht, die kon hun kleding uit hun kluisje pakken en hun lidmaatschappas inleveren en hoefde ook nooit meer terug te komen. Dat soort praktijken worden terecht niet getolereerd.
Klik om te vergroten...

Allereerst: het klinkt alsof jij en je partner elkaar op seksueel gebied helemaal gevonden hebben, te gek! Dat kunnen veel stellen jullie niet nazeggen.

In welke parenclub was dat voorval dat je beschrijft? Want als het echt zo is gegaan, dan vind ik daar wel iets van. Snap heel goed dat zo'n club het onderhand he-le-maal gehad heeft met drugsgebruik vanwege de vele manieren waarop dat uit de hand kan lopen/mis kan gaan. Maar dan nog heb je als club wel iets van een zorgplicht. Je kunt iemand ook zijn/haar lidmaatschap afpakken nadat ze de kans hebben gekregen een beetje op adem te komen, hun kleren aan te trekken en hun partner te vinden.

edit: er stond 2 keer 'niet' achter elkaar
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet helemaal niks!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZiggyStardust zei:
Moet helemaal niks!
Klik om te vergroten...
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo luitjes nou heb k zelf aardig wat uitgehaald de laaste jaren, en soms wil ik bijna alles een keer hebben gedaan, Maar andere kant ook weer niet want sommige dingen gaan gwn te ver en krijg je spijt van net zoals ik. Maar Wat vinden jullie? moet je alles een keer hebben gedaan op sexgebied? ik vind zelf veel dingen leuk maar denk toch van niet maar, Wat vinden jullie ben best nieuwschierig naar jullie antwoorden. Groetjes
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
"Alles" is een beetje veel... en van wat mensen doen op seksueel gebied zijn een aantal dingen niet gezond en/of verboden bij wet.

Als je er niemand kwaad mee doet (jezelf ook niet) lijkt me dingen proberen altijd prima, als je dat wil / er zin in hebt. "Moeten" is dwang, ben ik niet voor. Je voelt zelf voor je wat doet toch wel of het je opwind of niet?

Als je naderhand denkt: mweee... niet nog een keer en weet je dat ook weer.

Vind sowieso wel mooi als mensen andere mensen ook hun plezier gunnen. Maar ik hoef niet per sé altijd alle details te horen van alle anderen, dat dan ook weer niet.

Jbruinsma zei:
Maar andere kant ook weer niet want sommige dingen gaan gwn te ver en krijg je spijt van net zoals ik.
Klik om te vergroten...
Dit vind ik jammer voor je.
Bedoeling van seksualiteit is toch dat het leuk is, niet dat je achteraf echt spijt hebt.

Zonder dat je zegt wat het is dat je hebt gedaan, weet je waardoor je spijt er van hebt?

Soms kan het zijn dat mensen iets doen onder druk (ook sociale druk) van anderen, of onder invloed van drank of drugs.
Soms vergissen mensen zich. Dat kan ook. Of zijn onvoorzichtig.


En als dit draadje straks op verschillende seks-praktijken ingaat is dat ook prima, om beetje leuk over te hebben.
Maar had het gevoel dat jouw OP echt serieus bedoelt is, dat je er beetje mee zit.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jbruinsma zei:
En tja ik zit er natuurlijk wel mee datwel maar weet hoe het kwam en ik weet ook nu dat ik zo gek ben als ik heb gebruikt mij bijna niks te gek is. Ik zeg altijd doe wat je gelukkig maakt experimiteer wat je wilt zolang je er anderen maar niet lastig mee valt of iets aandoet.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik minder... Ben wel iets gemakkelijker en vrijer soms met wat op dan zonder, maar het is niet zo dat ik dan ineens totaal andere dingen leuk vind.

Ik kwam hier op het forum wel 's berichten tegen van mannen, die alleen met drugs biseksueel actief zijn.
Dan zou je zeggen: prima toch. Maar dan is 't net alsof ze dat stempeltje bi of gay gewoon niet tof vinden. Hoop dat mensen zich daar niet zo druk over maken.
Was het lekker, lijkt me de beste maatstaf. En als het beestje dan een naam moet hebben noem je 't zoals je wil. :wink:

Misschien minder drugs, lagere dosis als je echt gevoel hebt dat je dingen deed waar je echt zwaar spijt van hebt ?

Jbruinsma zei:
Omdat ik best aardig nieuwschierig ben en ik wil altijd weten of meer mensen er zo over denken enzv.
Klik om te vergroten...
Voor praktische en serieus gesprek over me kicks, moet ik mensen echt beetje beter kennen dan zomaar online in een forum. :tongueout:

Jbruinsma zei:
je bent wel scherp trouwens.
Klik om te vergroten...
Als een mes. ha ha ha ha 🔪

:sunglasses:
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#20
QueerMan zei:
"Alles" is een beetje veel... en van wat mensen doen op seksueel gebied zijn een aantal dingen niet gezond en/of verboden bij wet.

Als je er niemand kwaad mee doet (jezelf ook niet) lijkt me dingen proberen altijd prima, als je dat wil / er zin in hebt. "Moeten" is dwang, ben ik niet voor. Je voelt zelf voor je wat doet toch wel of het je opwind of niet?

Als je naderhand denkt: mweee... niet nog een keer en weet je dat ook weer.

Vind sowieso wel mooi als mensen andere mensen ook hun plezier gunnen. Maar ik hoef niet per sé altijd alle details te horen van alle anderen, dat dan ook weer niet.


Dit vind ik jammer voor je.
Bedoeling van seksualiteit is toch dat het leuk is, niet dat je achteraf echt spijt hebt.

Zonder dat je zegt wat het is dat je hebt gedaan, weet je waardoor je spijt er van hebt?

Soms kan het zijn dat mensen iets doen onder druk (ook sociale druk) van anderen, of onder invloed van drank of drugs.
Soms vergissen mensen zich. Dat kan ook. Of zijn onvoorzichtig.


En als dit draadje straks op verschillende seks-praktijken ingaat is dat ook prima, om beetje leuk over te hebben.
Maar had het gevoel dat jouw OP echt serieus bedoelt is, dat je er beetje mee
Klik om te vergroten...
Hey man dat is ook zo natuurlijk. en ja weetje waarom ik dit erop zet? Omdat ik best aardig nieuwschierig ben en ik wil altijd weten of meer mensen er zo over denken enzv. Tuurlijk ik heb ook wel wat uitgehaald waar ik spijt van heb en het is niet daarom dat ik dit erop zet, je bent wel scherp trouwens. Maar ik wil altijd graag weten wat anderen ervan vinden en wat hun meningen zijn bijvoorbeeld dat heb ik altijd gedaan. En tja ik zit er natuurlijk wel mee datwel maar weet hoe het kwam en ik weet ook nu dat ik zo gek ben als ik heb gebruikt mij bijna niks te gek is. Ik zeg altijd doe wat je gelukkig maakt experimiteer wat je wilt zolang je er anderen maar niet lastig mee valt of iets aandoet.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."