#1
Inderdaad.Die boodschap was aldaar nog niet binnengekomen denk ik zo...
Walgelijk, bestialiteit!!
Inderdaad.Die boodschap was aldaar nog niet binnengekomen denk ik zo...
Walgelijk, bestialiteit!!
Dit vind ik jammer voor je.Maar andere kant ook weer niet want sommige dingen gaan gwn te ver en krijg je spijt van net zoals ik.
Dat heb ik minder... Ben wel iets gemakkelijker en vrijer soms met wat op dan zonder, maar het is niet zo dat ik dan ineens totaal andere dingen leuk vind.En tja ik zit er natuurlijk wel mee datwel maar weet hoe het kwam en ik weet ook nu dat ik zo gek ben als ik heb gebruikt mij bijna niks te gek is. Ik zeg altijd doe wat je gelukkig maakt experimiteer wat je wilt zolang je er anderen maar niet lastig mee valt of iets aandoet.
Voor praktische en serieus gesprek over me kicks, moet ik mensen echt beetje beter kennen dan zomaar online in een forum.Omdat ik best aardig nieuwschierig ben en ik wil altijd weten of meer mensen er zo over denken enzv.
Als een mes. ha ha ha ha 🔪je bent wel scherp trouwens.
Hey man dat is ook zo natuurlijk. en ja weetje waarom ik dit erop zet? Omdat ik best aardig nieuwschierig ben en ik wil altijd weten of meer mensen er zo over denken enzv. Tuurlijk ik heb ook wel wat uitgehaald waar ik spijt van heb en het is niet daarom dat ik dit erop zet, je bent wel scherp trouwens. Maar ik wil altijd graag weten wat anderen ervan vinden en wat hun meningen zijn bijvoorbeeld dat heb ik altijd gedaan. En tja ik zit er natuurlijk wel mee datwel maar weet hoe het kwam en ik weet ook nu dat ik zo gek ben als ik heb gebruikt mij bijna niks te gek is. Ik zeg altijd doe wat je gelukkig maakt experimiteer wat je wilt zolang je er anderen maar niet lastig mee valt of iets aandoet."Alles" is een beetje veel... en van wat mensen doen op seksueel gebied zijn een aantal dingen niet gezond en/of verboden bij wet.
Als je er niemand kwaad mee doet (jezelf ook niet) lijkt me dingen proberen altijd prima, als je dat wil / er zin in hebt. "Moeten" is dwang, ben ik niet voor. Je voelt zelf voor je wat doet toch wel of het je opwind of niet?
Als je naderhand denkt: mweee... niet nog een keer en weet je dat ook weer.
Vind sowieso wel mooi als mensen andere mensen ook hun plezier gunnen. Maar ik hoef niet per sé altijd alle details te horen van alle anderen, dat dan ook weer niet.
Dit vind ik jammer voor je.
Bedoeling van seksualiteit is toch dat het leuk is, niet dat je achteraf echt spijt hebt.
Zonder dat je zegt wat het is dat je hebt gedaan, weet je waardoor je spijt er van hebt?
Soms kan het zijn dat mensen iets doen onder druk (ook sociale druk) van anderen, of onder invloed van drank of drugs.
Soms vergissen mensen zich. Dat kan ook. Of zijn onvoorzichtig.
En als dit draadje straks op verschillende seks-praktijken ingaat is dat ook prima, om beetje leuk over te hebben.
Maar had het gevoel dat jouw OP echt serieus bedoelt is, dat je er beetje mee
Snapje neeman, en weetje nooit met kinderen of shit vind t al erg genoeg als ik het typ. Maar weetje wat ik had ik geloofde gewoon iets wat ik smerig vond altijd maar toen ik had gebruikt probeerde ik het omdat ik dacht van ja ma kwam omdat ze me dingen wijsmaakte.Dat kan een goed besluit zijn.
Als je er niet tegen kan, niet doen he.
Even heel zwart-wit gezegd: Als je - ook al is 't onder invloed van (alcohol) en drugs dingen hebt gedaan als verkrachting, dingen met kinderen of met dieren: Dan lijkt het me handig als je daar hulp voor zoekt.
Als te ver is, dingen als zware SM, of dingen met uitwerpselen ofzo... Tja. Dat vind ik dan wel bijzonder en ben stiekem benieuwd waarom mensen dat leuk vinden maar daar doe je niemand kwaad mee.
Kernwoorden zijn toch iets als 'consenting adults' ofzo.
Ja natuurlijk. Go big or go home 💦Maar Wat vinden jullie? moet je alles een keer hebben gedaan op sexgebied?
Binnen een geaccepteerd en legaal kader natuurlijk, tuurlijkVan dieren blijf je in dit kader, AF.
Mocht ik ooit zoiets te weten komen of zoiets zien a.h.w., dan breekt de hel los.
Jazeker!
Er zitten wel veel hondenbezitters op dit forum 😬Van dieren blijf je in dit kader, AF.
Mocht ik ooit zoiets te weten komen of zoiets zien a.h.w., dan breekt de hel los.
Jazeker!
Inderdaad. Soms lees of zie je iets walgelijks....zoals een Belgische dame ( trans) die zich door haar enorme varken liet nemen, en daar kon men tegen betaling naar kijken.....tsjeeeesssses
Inderdaad. Soms lees of zie je iets walgelijks....zoals een Belgische dame ( trans) die zich door haar enorme varken liet nemen, en daar kon men tegen betaling naar kijken.....tsjeeeesssses
Ja natuurlijk. Go big or go home 💦
te laatM'n eerste vriend werkte in het lokale ziekenhuis. En woonde toen nog op kamers in de oude verpleegstersflat.
1 van de leuke dingen daar, zijn de anecdotes over wat mensen allemaal niet in hun anus of vagina hebben gestopt waarna ze - en DAT is dan wel slim om te doen - naar de Spoedeisende hulp gingen.
Ook moet je sommige delen van je lichaam NIET in een stofzuigerslang doen. Do NOT Try This At Home: Seriously !!!
Komop, safe space, je snelle jelle in de stofzuigerslang, die hebben we allemaal gehad toch? fuckyou ik ben niet de enigeOok moet je sommige delen van je lichaam NIET in een stofzuigerslang doen. Do NOT Try This At Home: Seriously !!!
Ja hoor ik helemaal zoeken voor die kut dirk steel jij hem...te laat![]()
Same, snap echt niet dat mensen daar wild van worden😂ik kan veel hebben maar zodra er poep, zware bondage en slaafje spelen of houden etc nee nee nee
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."