"Alles" is een beetje veel... en van wat mensen doen op seksueel gebied zijn een aantal dingen niet gezond en/of verboden bij wet.
Als je er niemand kwaad mee doet (jezelf ook niet) lijkt me dingen proberen altijd prima, als je dat wil / er zin in hebt. "Moeten" is dwang, ben ik niet voor. Je voelt zelf voor je wat doet toch wel of het je opwind of niet?
Als je naderhand denkt: mweee... niet nog een keer en weet je dat ook weer.
Vind sowieso wel mooi als mensen andere mensen ook hun plezier gunnen. Maar ik hoef niet per sé altijd alle details te horen van alle anderen, dat dan ook weer niet.
Maar andere kant ook weer niet want sommige dingen gaan gwn te ver en krijg je spijt van net zoals ik.
Dit vind ik jammer voor je.
Bedoeling van seksualiteit is toch dat het leuk is, niet dat je achteraf echt spijt hebt.
Zonder dat je zegt wat het is dat je hebt gedaan, weet je waardoor je spijt er van hebt?
Soms kan het zijn dat mensen iets doen onder druk (ook sociale druk) van anderen, of onder invloed van drank of drugs.
Soms vergissen mensen zich. Dat kan ook. Of zijn onvoorzichtig.
En als dit draadje straks op verschillende seks-praktijken ingaat is dat ook prima, om beetje leuk over te hebben.
Maar had het gevoel dat jouw OP echt serieus bedoelt is, dat je er beetje mee zit.