Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoet je alles een keer hebben gedaan geprobeerd op sexgebied ?

Moet je alles een keer hebben gedaan geprobeerd op sexgebied ?

91 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo luitjes nou heb k zelf aardig wat uitgehaald de laaste jaren, en soms wil ik bijna alles een keer hebben gedaan, Maar andere kant ook weer niet want sommige dingen gaan gwn te ver en krijg je spijt van net zoals ik. Maar Wat vinden jullie? moet je alles een keer hebben gedaan op sexgebied? ik vind zelf veel dingen leuk maar denk toch van niet maar, Wat vinden jullie ben best nieuwschierig naar jullie antwoorden. Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#2
"Alles" is een beetje veel... en van wat mensen doen op seksueel gebied zijn een aantal dingen niet gezond en/of verboden bij wet.

Als je er niemand kwaad mee doet (jezelf ook niet) lijkt me dingen proberen altijd prima, als je dat wil / er zin in hebt. "Moeten" is dwang, ben ik niet voor. Je voelt zelf voor je wat doet toch wel of het je opwind of niet?

Als je naderhand denkt: mweee... niet nog een keer en weet je dat ook weer.

Vind sowieso wel mooi als mensen andere mensen ook hun plezier gunnen. Maar ik hoef niet per sé altijd alle details te horen van alle anderen, dat dan ook weer niet.

Jbruinsma zei:
Maar andere kant ook weer niet want sommige dingen gaan gwn te ver en krijg je spijt van net zoals ik.
Klik om te vergroten...
Dit vind ik jammer voor je.
Bedoeling van seksualiteit is toch dat het leuk is, niet dat je achteraf echt spijt hebt.

Zonder dat je zegt wat het is dat je hebt gedaan, weet je waardoor je spijt er van hebt?

Soms kan het zijn dat mensen iets doen onder druk (ook sociale druk) van anderen, of onder invloed van drank of drugs.
Soms vergissen mensen zich. Dat kan ook. Of zijn onvoorzichtig.


En als dit draadje straks op verschillende seks-praktijken ingaat is dat ook prima, om beetje leuk over te hebben.
Maar had het gevoel dat jouw OP echt serieus bedoelt is, dat je er beetje mee zit.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jbruinsma zei:
En tja ik zit er natuurlijk wel mee datwel maar weet hoe het kwam en ik weet ook nu dat ik zo gek ben als ik heb gebruikt mij bijna niks te gek is. Ik zeg altijd doe wat je gelukkig maakt experimiteer wat je wilt zolang je er anderen maar niet lastig mee valt of iets aandoet.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik minder... Ben wel iets gemakkelijker en vrijer soms met wat op dan zonder, maar het is niet zo dat ik dan ineens totaal andere dingen leuk vind.

Ik kwam hier op het forum wel 's berichten tegen van mannen, die alleen met drugs biseksueel actief zijn.
Dan zou je zeggen: prima toch. Maar dan is 't net alsof ze dat stempeltje bi of gay gewoon niet tof vinden. Hoop dat mensen zich daar niet zo druk over maken.
Was het lekker, lijkt me de beste maatstaf. En als het beestje dan een naam moet hebben noem je 't zoals je wil. :wink:

Misschien minder drugs, lagere dosis als je echt gevoel hebt dat je dingen deed waar je echt zwaar spijt van hebt ?

Jbruinsma zei:
Omdat ik best aardig nieuwschierig ben en ik wil altijd weten of meer mensen er zo over denken enzv.
Klik om te vergroten...
Voor praktische en serieus gesprek over me kicks, moet ik mensen echt beetje beter kennen dan zomaar online in een forum. :tongueout:

Jbruinsma zei:
je bent wel scherp trouwens.
Klik om te vergroten...
Als een mes. ha ha ha ha 🔪

:sunglasses:
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
QueerMan zei:
"Alles" is een beetje veel... en van wat mensen doen op seksueel gebied zijn een aantal dingen niet gezond en/of verboden bij wet.

Als je er niemand kwaad mee doet (jezelf ook niet) lijkt me dingen proberen altijd prima, als je dat wil / er zin in hebt. "Moeten" is dwang, ben ik niet voor. Je voelt zelf voor je wat doet toch wel of het je opwind of niet?

Als je naderhand denkt: mweee... niet nog een keer en weet je dat ook weer.

Vind sowieso wel mooi als mensen andere mensen ook hun plezier gunnen. Maar ik hoef niet per sé altijd alle details te horen van alle anderen, dat dan ook weer niet.


Dit vind ik jammer voor je.
Bedoeling van seksualiteit is toch dat het leuk is, niet dat je achteraf echt spijt hebt.

Zonder dat je zegt wat het is dat je hebt gedaan, weet je waardoor je spijt er van hebt?

Soms kan het zijn dat mensen iets doen onder druk (ook sociale druk) van anderen, of onder invloed van drank of drugs.
Soms vergissen mensen zich. Dat kan ook. Of zijn onvoorzichtig.


En als dit draadje straks op verschillende seks-praktijken ingaat is dat ook prima, om beetje leuk over te hebben.
Maar had het gevoel dat jouw OP echt serieus bedoelt is, dat je er beetje mee
Klik om te vergroten...
Hey man dat is ook zo natuurlijk. en ja weetje waarom ik dit erop zet? Omdat ik best aardig nieuwschierig ben en ik wil altijd weten of meer mensen er zo over denken enzv. Tuurlijk ik heb ook wel wat uitgehaald waar ik spijt van heb en het is niet daarom dat ik dit erop zet, je bent wel scherp trouwens. Maar ik wil altijd graag weten wat anderen ervan vinden en wat hun meningen zijn bijvoorbeeld dat heb ik altijd gedaan. En tja ik zit er natuurlijk wel mee datwel maar weet hoe het kwam en ik weet ook nu dat ik zo gek ben als ik heb gebruikt mij bijna niks te gek is. Ik zeg altijd doe wat je gelukkig maakt experimiteer wat je wilt zolang je er anderen maar niet lastig mee valt of iets aandoet.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Die boodschap was aldaar nog niet binnengekomen denk ik zo...
Walgelijk, bestialiteit!!
Klik om te vergroten...
Inderdaad.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarmee ik zeggen wil, dat niet a l l e s geprobeerd zou moeten kunnen worden.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
Maar Wat vinden jullie? moet je alles een keer hebben gedaan op sexgebied?
Klik om te vergroten...
Ja natuurlijk. Go big or go home 💦
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Van dieren blijf je in dit kader, AF.
Mocht ik ooit zoiets te weten komen of zoiets zien a.h.w., dan breekt de hel los.
Jazeker!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Van dieren blijf je in dit kader, AF.
Mocht ik ooit zoiets te weten komen of zoiets zien a.h.w., dan breekt de hel los.
Jazeker!
Klik om te vergroten...
Binnen een geaccepteerd en legaal kader natuurlijk, tuurlijk
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Van dieren blijf je in dit kader, AF.
Mocht ik ooit zoiets te weten komen of zoiets zien a.h.w., dan breekt de hel los.
Jazeker!
Klik om te vergroten...
Er zitten wel veel hondenbezitters op dit forum 😬
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar deze misbruiken hun honden niet.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Inderdaad. Soms lees of zie je iets walgelijks....zoals een Belgische dame ( trans) die zich door haar enorme varken liet nemen, en daar kon men tegen betaling naar kijken.....tsjeeeesssses
Klik om te vergroten...

WTF? *legt broodje kip-samba opzij* Jakkiebah! Geld betalen om te kijken? Ik zou betaald willen krijgen, veel! Heel veel.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Inderdaad. Soms lees of zie je iets walgelijks....zoals een Belgische dame ( trans) die zich door haar enorme varken liet nemen, en daar kon men tegen betaling naar kijken.....tsjeeeesssses
Klik om te vergroten...
Die ene zei:
Ja natuurlijk. Go big or go home 💦
Klik om te vergroten...

Die reactie 😂😂
Jij snapt het 🤣🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
En als je bij die trans werkelijk denkt, iets aparts te mogen researchen, dan zou je zomaar ineens de melkboer met zijn paard en wagen tegen kunnen komen....
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lid 153446 zei:
M'n eerste vriend werkte in het lokale ziekenhuis. En woonde toen nog op kamers in de oude verpleegstersflat.

1 van de leuke dingen daar, zijn de anecdotes over wat mensen allemaal niet in hun anus of vagina hebben gestopt waarna ze - en DAT is dan wel slim om te doen - naar de Spoedeisende hulp gingen.

Ook moet je sommige delen van je lichaam NIET in een stofzuigerslang doen. Do NOT Try This At Home: Seriously !!!
Klik om te vergroten...
te laat :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lid 153446 zei:
Ook moet je sommige delen van je lichaam NIET in een stofzuigerslang doen. Do NOT Try This At Home: Seriously !!!
Klik om te vergroten...
Komop, safe space, je snelle jelle in de stofzuigerslang, die hebben we allemaal gehad toch? fuckyou ik ben niet de enige
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kan veel hebben maar zodra er poep, zware bondage en slaafje spelen of houden etc nee nee nee
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
te laat :)
Klik om te vergroten...
Ja hoor ik helemaal zoeken voor die kut dirk steel jij hem...
V
Vriendje_StokvisLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
ik kan veel hebben maar zodra er poep, zware bondage en slaafje spelen of houden etc nee nee nee
Klik om te vergroten...
Same, snap echt niet dat mensen daar wild van worden😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Bondage moet je kunnen en ik heb er het geduld niet voor
Klik om te vergroten...
edit: dit gaat over SM niet over bondage (dat is vastbinden enzo)

Bondage moet je ook een klein beetje sadist voor zijn. Ik zou dat niet kunnen. Als zo’n vrouw gestraft wil worden zou ik tussendoor steeds vragen of het niet te hard is.

Zij: “straf me, ben zo stout geweest”.
Ik: “is dit te hard?”
Zij: “Harder!”
Ik: “sorry ik wil je geen pijn doen”.
Zij: “Ik ga koffie zetten”.

Ik vind het ook helemaal niet opwindend om iemand pijn te doen, maar ook niet om pijn gedaan te worden. Ik heb ooit eens zo’n filmpje gezien van zo’n man die meerdere keren keihard in z’n zak getrapt werd, en hij vond het geweldig want hij bleef maar roepen “thank you, thank you…”

NIET VOOR MIJ
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."