#1
Blij voor jou
Een maatje die er altijd voor je is![:blush:]()
Een maatje die er altijd voor je is
Geweldig man. Ik ben zo blij voor je. Vergeet niet te spelen met Tasja! Het is eigenlijk nog maar een kind en ook spelen met je hond zal zorgen voor een sterke band.We hebben twee keer een eind gewandeld.
En zojuist weer. Het gaat goed!
En zoals te verwachten was, vannacht was het zover
Ik begon te dromen, en ineens lag er iets zwaars op me
Tasja heeft haar neus in mijn gezicht geduwd, dat voelde ik,
Nu gaan we samen een wandeling maken van minstens een half uur
Oh wat heerlijk en ik ben zo blij voor je!YAAAAA
Ze is er! Een grote zwarte flatcoated retriever en ze is iets meer dan een jaar oud.
Ze is nog wat ",unheimlich" maar dat komt goed
Ze is heel vriendelijk i.i.g
Ze heeft een bench naast mijn bed de deur daarvan blijft natuurlijk open!
Ze moet wennen natuurlijk en met mijn poezen geeft geen enkel probleem!
Wat ongelofelijk vet om dit te lezen zeg! Enorm fijn. En lange wandelingen doen mensen ook alleenmaar goed natuurlijk.Ik begon te dromen, en ineens lag er iets zwaars op me
Tasja heeft haar neus in mijn gezicht geduwd, dat voelde ik, waardoor de droom ineens stopte en ik wel wat tijd nodig had om te beseffen, wat er gebeurd was en die droom " niet echt" was, maar dit was veel beter te verwerken, dan eerst als de nachtmerrie veel verder gaat
Het is niet te beschrijven, hoe dit onderbreken precies gaat maar deze keer heeft het me goed geholpen!
Wat geweldig om te lezen!! 🥰Vannacht bleef het rustig, in de ochtend kreeg ik een " gewone" droom, en...ja hoor, ze was er weer!Ze gaat bovenop mijn borst liggen, en duwt haar neus tegen mijn gezicht en herhaalt dat, totdat ik echt wakker ben.
Onderscheid maken tussen gewoon dromen en een flashback of nachtmerrie, dat is natuurlijk heel erg moeilijk voor haar en ik vind het prima zoals het gaat!
Hoe zo'n hond merkt, dat je aan het dromen gaat, of bent, ik weet het niet maar totnogtoe, al binnen die paar dagen ben ik al helemaal " om",!!!
een waar wonder, dit.
Als het zo blijft gaan, dan heb ik spijt dat ik niet veel eerder aan dit traject begonnen ben.
Jazeker!
Ik hoop dat ze nog vele jaren bij mij blijft!
al binnen die paar dagen ben ik al helemaal " om",!!!
een waar wonder, dit.
2 katten zetten een hoge rug en een dikke staart op
Drugs zijn nu voorlopig " e x i t"
Opmerkelijk is dat er nu al zoveel rust heerst...ze is uiterst kalm.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."