#1
Mediteren helpt echt goed! En ga eens kijken of je misschien vitamine tekorten hebt o.e.a. Veel wandelen helpt ook. Of miss met iemand gaan praten die je kan helpen om dingen in een beter daglicht te zien. Sterkte!
Lees: dit is je laatste waarschuwing, de volgende is een ban.Ga je mij aan een ketting leggen? Ik wist niet dat je mocht dreigen op dit forum, of mogen mods de regels wel verbreken?
En dit.Als je graag een ban wilt kan je het natuurlijk ook gewoon aanvragen hè, zoveel moeite is écht niet nodig. Nu wordt een topic vervuild met nog meer onzin.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de psych. Mediteren zou ik niet goed weten hoe… bedankt!!Mediteren helpt echt goed! En ga eens kijken of je misschien vitamine tekorten hebt o.e.a. Veel wandelen helpt ook. Of miss met iemand gaan praten die je kan helpen om dingen in een beter daglicht te zien. Sterkte!
Was wel deze 😁Hmmmmmm we hebben het er al een beetje over gehad, maar ik vind je verhaal sick herkenbaar, beetje confrontend zelfs.
Ik heb zelf het idee dat mijn cyclus hier ook van grote invloed op is... Ik ben van plan om dit binnenkort te gaan bespreken met mij HA want ik ben ook super bang in een te donkere hoek te komen. Wellicht is het het waard om hier ook eens naar te kijken/over te lezen, want je hormoonhuishouding verandert enorm naar mate je ouder wordt, waar je ook gewoon wel negatieve emoties van kunt krijgen. Van je anticonceptie al helemaal.
Verder heb ik een agenda met boven elke dag de vraag "wat zou vandaag geweldig maken?" Het is het idee om hier iets in te vullen waar je zelf invloed op hebt en het kan zo klein en groot zijn als je wilt. Onderaan staat dan vaak een vraag die reflecteert op de dag. Dit kan kei goed helpen bij de mooie dingen zien, ook als dagen wat donkerder zijn, zoals @PsyTekz zegt eigenlijk. Kan best lastig zijn zulke dingen zelf in te zien en hulpvragen als deze helpen dan. Of het
https://drugsforum.nl/threads/waar-ben-je-blij-om-vandaag.60853/page-74#post-1733749 topic natuurlijk 😏
Mediteren kan ik ook niet goed, juist door dat overthinking waar jij het over hebt hahaha. Maar sinds ik gewoon iets vaker rustmomenten pak en denk "fuck it" in plaats van altijd maar doorgaan en naar feestjes gaan terwijl ik eigenlijk zit te balen, voel ik me daar ook een stuk beter over. Niet echt mediteren, maar wel iets meer rust gunnen en ook negatieve gedachten zn loop laten gaan ipv negeren of wegdrukken ofzoiets?
Ik weet tut ook niet precies hoor, want alles praktiseren vind ik ook wel vet moeilijk alsnog. Je kunt in elk geval altijd met me praten! Beetje lopen schelden op de wereld of onzekerheid eruit gooien scheelt ook nog wel eens de helft.
Liefs en knuffels❤️
Oh ja, ga ik eens proberen. Want vaak als ik wandel zit ik nog in mijn koppie. Ik ga die tip om zaken te observeren zeker meepakken bij mn volgende wandeling!😍Herkenning want ik zit ook vaak te veel in mijn hoofd te piekeren
Buiten zijn helpt mij goed, focus op dingen die je ziet en hoort om uit je hoofd te gaan
Zoek hulp om te praten over je dip 😊
Ja ik werk. Ik help jongeren met problemen 😅 Bedankt voor de tips!❤️Zoek iets waardoor je afleiding hebt en wat je voldoening geeft. Werk je? Anders kan je iets zoeken in de vorm van vrijwilligerswerk oid. Zoek inderdaad zoals eerder vernoemd het zonnetje op voor wat vitamine D.
Maak jezelf trots, daag jezelf uit. Met iets creatiefs waar je, je op kan storten of lekker tuinieren!
Seks is voor mij zeker iets wat me helpt ontspannen en is 1 van de weinige dingen die me laat genieten. Maar helaas kan ik niet hele dagen door seks hebben 😄 en veel seks lukt ook niet aangezien ik een partner heb met een laag libido. Sporten en gezond eten doe ik zoveel mogelijk.Lekker naar buiten in de zon. Sport. Gezond eten. Op tijd naar bed. Seks.
Natuurlijk alles in balans en lekker af toe wat van bovenstaande laten varen. Zolang de basis maar goed is.
Aha dit herken ik ook weer hoor !Oh ja, ga ik eens proberen. Want vaak als ik wandel zit ik nog in mijn koppie. Ik ga die tip om zaken te observeren zeker meepakken bij mn volgende wandeling!😍
Wat doe je dan als ik vragen mag? Dit wekt mijn interesseJa ik werk. Ik help jongeren met problemen 😅 Bedankt voor de tips!❤️
Ik ben opvoeder op een school. Als ze verdrietig zijn en ze kunnen hierdoor niet in de les, komen ze bij mij een babbeltje slaan. Of thuissituaties bespreken. Mentaal welzijn bespreken. Ik ben een grote steun voor hun. Ntrlk ook de stouterikken straffen en inzichttaakjes geven etcWat doe je dan als ik vragen mag? Dit wekt mijn interesse
Respect daarvoor! Zal niet altijd even makkelijk zijn. Maar het lijkt mij wel dat het een goed gevoel geeft om kinderen bij hun problemen te kunnen helpen. De wereld heeft meer mensen nodig zoals jou 😍Ik ben opvoeder op een school. Als ze verdrietig zijn en ze kunnen hierdoor niet in de les, komen ze bij mij een babbeltje slaan. Of thuissituaties bespreken. Mentaal welzijn bespreken. Ik ben een grote steun voor hun. Ntrlk ook de stouterikken straffen en inzichttaakjes geven etc![]()
Dreigen? Noem dit al dreigen? 😳 Goh wat zul jij je dan vaak bedreigt voelen…Ga je mij aan een ketting leggen? Ik wist niet dat je mocht dreigen op dit forum, of mogen mods de regels wel verbreken?
WiL JIj dIT ToPiC nIE vERvuIlEn?Dreigen? Noem dit al dreigen? 😳 Goh wat zul jij je dan vaak bedreigt voelen…
Nee net als ik bedreigd @Mevrouw Pløp niemand maar maakt ze beloftes.
Je blijft bezig he?WiL JIj dIT ToPiC nIE vERvuIlEn?
drugsforum.nl
"Every day may not be good but there's something good in every day!"
Mindset omgooien. Elke dag opstaan met de gedachte dat je de dag op zijn minste met 1 positieve noot wil vullen. Dat kan een klein gebaar zijn of een groot iets.
Dit is een goeie quote.
"Every day may not be good but there's something good in every day!"
Hou deze in gedachte en zoek de positieve puntjes elke dag. Omarm niet dat negatieve want dan neig je in een negatieve spiraal te draaien waar elk negatief puntje word uitvergroot. Omarm het positieve. Je boterham die vandaag lekker smaakt, iemand die je voorlaat in het verkeer zwaait netjes bedankt,... het zit hem in de kleine dingen. Laat de positiviteit groeien uit het kleine. Zoek gezellige bezigheden, start conversaties waar jij denkt een positieve noot uit te halen,...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."