#1
Nope, that's a hard pass for me!Psychedelica?
In elk geval als ik het zelf in de hand heb.
Waarschijnlijk valt er het e.e.a. op te lossen met spiritualiteit. Gelukkig zijn er veel meer manieren om spiritueel te groeien dan psychedelica.
Nee zoals ik vroeger psychedelica misbruikt heb. Dat zit er niet meer in.
Mocht ik er via andere manieren niet bijkomen, kan dat alsnog een last resort zijn. Maar wèl in ceremoniële setting onder begeleiding. Ik wil zelf geen controle hebben over hoeveel ik neem e.d. Dat loopt namelijk gegarandeerd uit de hand.
Dus dan zou ayahuasca of 5-meo-dmt of boven een kookpot met kruiden hangen misschien nog uitkomst bieden. Maar wel omdat de sjamaan het aanraad en niet omdat mijn brein dat bedenkt 😂
Ja, ik heb het vroeger weleens meegemaakt. Denk een jaar of 13 geleden dat dat nog wel lukte. Lucht heerlijk op, I know.Trust me. Het is het een van het beste gevoel wat er bestaat: een oprechte huilbui in het bijzijn van een vertrouwd persoon. Maar het is zeldzaam. En is mij in mijn leven maar een aantal keren gebeurd. Maar als je daadwerkelijk alle pijn uit je kan laten door te huilen dan voel je je daarna zoveel lichter. Dan is het alsof ie weer jarenlang met een frisse lei kunt beginnen.
Wrijf het er nog even in 😜
