#1
Ik wil verdomme geen kut koters, wat menstrueren dubbel zo kut maakt want waar de fuck doe ik het voor. Ruk die baarmoeder er maar uit zijn we daar ook meteen vanaf.Jullie zien het helemaal verkeerd. Het feit dat jullie zwanger kunnen worden en een nieuw leven kunnen voelen groeien in jullie lijf, dat lijkt mij het mooiste gevoel dat er bestaat. Dat is iets wat wij mannen nooit zouden kunnen ervaren. Dus eigenlijk is zwanger worden een geschenk.
(Korrel zout mensen. Ik heb niets dan respect voor het leed wat jullie ondergaan. En geen enkele vrouw die zegt: "nee laat maar, we stoppen er gewoon helemaal mee".)
Van die gegarandeerde matches op Tinder? En dat is alleen Tinder nog maar.Wacht, waar? 😱
We kunnen best een maandje zonder en met een piemel zwaaien instead hoor
Jij zet circustenten op, i presume?Je mag m'n slurf best lenen. Soms is-ie stijf 's morgens, ben geen man though.
Neehoor, veel willen gewoon vooral seks. En mannen sturen tegenwoordig tikkies 🧐Van die gegarandeerde matches op Tinder? En dat is alleen Tinder nog maar.
Duizenden en duizenden mannen die bereid zijn je te overladen met gratis drankjes en etentjes. Elke dag een andere, als je wil...
You know it's true.![]()
Op een gegeven moment willen mannen geen seks meer binnen een relatie. Bij homostellen heette dat vroeger in Amerika "the sisters". Een homostel dat met iedereen seks had, behalve met elkaar.Weet je wat ik nooit heb gesnapt aan Al Bundy? Hij had zo’n botergeile stoot van een vrouw die altijd met hem naar bed wilde en dan liep hij altijd te zeiken. Wat is je probleem man? Die Peggy was toch een knappe vrouw? Of deed ze aan bdsm in de slaapkamer? Ging ze op hem schijten ofzo?
Haha, als klein jochie in de 90's had ik al de hots voor Peggy. Sure, Kelly was nummer 1, maar Peggy was de milf.Weet je wat ik nooit heb gesnapt aan Al Bundy? Hij had zo’n botergeile stoot van een vrouw die altijd met hem naar bed wilde en dan liep hij altijd te zeiken. Wat is je probleem man? Die Peggy was toch een knappe vrouw? Of deed ze aan bdsm in de slaapkamer? Ging ze op hem schijten ofzo?
Denk niet dat de meeste mannen daar ooit achter zullen komen.Het maakt het misschien wel wat onrealistisch, maar aan de andere kant: als je vrouw/vriendin mooi is maar een vreselijke persoonlijkheid heeft, ga je haar dan echt nog als mooi zien?
Marcy D'Arcy...Wist je dat die buurvrouw, hoe heette ze ik heb geen idee, soms samen met Ed O'Neill meeschreef aan afleveringen, en dat Ed O'Neill in het echt een enorme teringlijer is?
Heette ze echt zo in de serie? Dit lul je.Marcy D'Arcy...
Uhh nee, maar iedereen kan het zich voorstellen toch?Denk niet dat de meeste mannen daar ooit achter zullen komen.
Ik heb de andere kant van het verhaal gezien. Dat Ed O'Neill haar niet kon luchten.Wist je dat die buurvrouw, hoe heette ze ik heb geen idee, soms samen met Ed O'Neill meeschreef aan afleveringen, en dat Ed O'Neill in het echt een enorme teringlijer is?
Jefferson D'Arcy, haar tweede man in de serie.Heette ze echt zo in de serie? Dit lul je.
blijkbaar is het écht waar.
Nee, heb de spelling opgezocht. Ook is ze lesbiënne. Vond haar altijd een geweldig type.Heette ze echt zo in de serie? Dit lul je.
blijkbaar is het écht waar.
Ik hoorde in een podcast dat later na de serie dat ze ging trouwen met een vrouw en dat ze Ed O'Neil niet was uitgenodigd. Dus was hij daar boos over, ging hij verhaal halen. En toen zei D'Arcy, hoe ze ook in het echt heet, "ik heb je niet uitgenodigd omdat ik bang was dat je zou lachen als ik met een vrouw in pak sta en ga trouwen", en toen zei Ed O'Neil: "Ja wat denk je, NATUURLIJK GA IK DAN LACHEN HAHA!"Ook is ze lesbiënne.
Ja, zij was ook goed!Nee, heb de spelling opgezocht. Ook is ze lesbiënne. Vond haar altijd een geweldig type.
Ken jij ze?Enorme eikel dus dus die vent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."